|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: In dat geval kan ik hier ook mijn biezen pakken. Ik vind het aanbod van hardcore juist van enorm toevoegende waarde. Want waar trek je de grens dan? Geen hardcore, maar wel metalcore? Geen hardcore en metalcore, maar wel deathcore en grindcore? Zo wordt het wel erg moeilijk. Maar ok, daar ging je betoog dus niet over Ik wou het gewoon even opmerken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Je bedoeld dat er door julie lelijke koppen veel pc's gaan crashen? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Het is niet het feit -dat- er hardcore in staat, maar de hoeveelheid. Een beetje topzwaar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ik heb ooit Dork Funeral op de Frontpage geschreven... was ook lachen signature |
|
quote: Dat irriteerde mij ook altijd mateloos, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Al moet ik zeggen dat de Terrorizer recentelijk bijv erg veel grind heeft. Al zal het feit dat ze zojuist twee edities met een grindcore special uitgebracht hebben daar ook wel een beetje debet aan geweest zijn She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Tjah, met een naam als Terrorizer... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Eerlijk is braaf: de nieuwe lichting grindbands wordt ook gewoon beter en beter. Het was eerst een poep- en plasgenre maar de kwaliteit ervan neemt zienderogen toe (zie Nasum, DrDoom, Gadget, etc..). En dat is dan wel tof dat Terrorizer zoiets signaleert en er aandacht aan besteedt Sowieso koop ik ook het liefste de Terrorizer of de Rock Tribune als ik wat te bladeren wil hebben.. |
|
Nasum (is nog steeds mijn favoriete band) heeft wel een enorme trend gezet voor de nieuwe grindbands. Kijk maar naar Gadget en Rotten Sound, toch min of meer klonen. Inhale/Exhale I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Aaarrgghhh nu doe ik hetzelfde als waarvan ik Aardschok beschuldig. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Hahahaha, mafkees..! Als ik genoeg spaarcentjes had en geen andere auto wilde kopen was het het overwegen waard geweest "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Moet je dat zelf nog gaan betalen dan Angle of Death????? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Roenoe: Je wilt zeker een Beierische MotorWerke voertuig? (ga lekker krassen, dan win je nog eens wat ) 2e Hands Skoda FTW! Zie je op Waldrock?! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Krek andersom. Het ging mis toen ze de poep en plas lieten voor wat het was. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 02-06-2009 15:19] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik gok dat ze een blauw busje wil... Bareuh... |
|
quote: Bijna. Audi A3, maar die kan ik nog niet betalen Dan maar weer een Volkswagen 2e hands Skoda zuigt. WR... ja, pas maar op!! quote: *nieuwe informatie!!* "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Vlug Renée, Lay Down Rotten staat op de FP signature |
|
quote: Er staat ook al een comment onder... Omdat Robert er op zat te wachten... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
o! nu staan er twee signature |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Amen! Bumpersticker: "U volgt een Skodarijder en niet de Heere" 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Skoda is Volkswagen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Maar dan een stuk goedkoper in de aanschaf. En mooier om te zien. En het rijdt fijn. En je staat er niet zo achterlijk vaak mee stil langs de kant van de weg als met alle Franse auto's die ik gehad heb. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De Dream Theater - Black Clouds & Silver Linings recensie. en dan vooral het cijfer erbij... (101/100) schaf dat puntensysteem dan af "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |