|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik weet het. Ik had ambtenaar moeten worden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
brrrrr. Jenje 2 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik denk dat BRG bedoelde dat de balans juist teveel naar de andere kant aan het doorslaan is. Dus niet het feit dat er niet alleen aandacht aan obscure bandjes wordt besteedt, maar juist dat er bijna geen aandacht aan obscure bandjes wordt besteedt. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 19-08-2009 16:46] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 19-08-2009 16:46] quote: Fix die dan ook even Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee, ik denk niet dat een gedrukt magazine zich daarmee staande kan houden, ik denk wel dat het interessanter is als er meer over nieuw talent geschreven wordt dan bijvoorbeeld voor de 100x achter elkaar weer Metallica. quote: Hehe, wie dat denkt is aan het dromen. Maar ik vind de vergelijking slaan als een lul op een drumstel, want de Aardschok is geen band, het is een blad voor een ietwat obscuurdere muziekstroming, en kan (als je de bandmetafoor toch wil gebruiken) heel veel verschillende nummers spelen per set, waaromder wat hits. quote: Euh, ik snap dat Metallica goed verkoopt, maar waarom ram je de abbonee zoveel door zijn strot? Nieuwe cd: review, okay... maar neeee, 5 reviews, waarvan er enkelen te belachelijk voor woorden. Live optreden? Natuurlijk een review... Maar waarom zoveel reviews die niet verschillen van elkaar en dan ook nog een review van een concert in het buitenland. Ik neem aan dat behalve verkoop cijfers ook andere dingen voor een blad belangrijk zijn, er wordt toch een blad gemaakt voor en door liefhebbers? Of gaat het alleen maar om reclameinkomsten? Lijkt me niet met mensen die part-time voor de liefhebberij schrijven. quote: Mwoah, dat er over geschreven wordt en meer plek krijgt dan Stonehenge snap ik natuurlijk wel, maar ik vind het gewoon jammer dat het dus alleen maar om massa gaat zoals je het nu omschrijft. quote: Ik vind dat ook een misser, daarom heb ik mijn abbonement niet verlengt. Boeiender |
|
quote: Die liet ik erin zitten voor de fijnproevers. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zo obscuur is rock en metal anders niet meer hoor... spelfout weggehaald... |
|
quote: Het heeft gesmaakt! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
I aim to please! *splut* She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
From: x@aardschok.com Subject: RE:Aardschok opzegging Hallo Tabasco, Wat jammer dat je ons wil gaan verlaten. Ik hoop niet dat het aan de kwaliteit van onze Aardschok ligt? Mvrgr x Hallo Aardschok, De reden van opzegging zit hem wel in de kwaliteit van het blad. Als ik kijk naar de kwaliteit van het blad, dat er visueel prima verzord uitziet, is er eigenlijk in 10 jaar niet veel veranderd aan de inhoud. Persoonlijk mis ik de aandacht voor de Nederlandse scene. En bv. live reports van uit de "kleinere" kernpodia. Wat leeft er in de provicie. Steeds de reports van "grote" concerten in de "grote" zalen .... ik vind het vind het niet interessant, muv de beschrijving van het NL-se voorprogramma. De vele grote reportages van grote buitenlandse bands, en daarin zit te weinig nieuw bloed. Helaas, we hebben het weer een jaartje meegemaakt. Zal zo af en toe een los nummer kopen. mvrgr |
|
"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Netjes idd. Alleen jammer van de fouten in interpunctie, spelling en zinsbouw. |
|
Daar ben ik echt goed in, klasse appart. [komma vergeten] [Dit bericht is gewijzigd door Tabasco op 23-08-2009 21:09] |
|
De grap is... hoe minder mensen abonnee worden/blijven, hoe vaker Metallica op de cover zal staan. Arjan Lucassen...geen commentaar. :-) [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 23-08-2009 22:08] |
|
Nou, wilde nog graag zeggen dat zijn kop bepaald niet de mooiste is. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Enne, waren er nog Aardschok-missers? Want daarvoor lees ik deze thread regelmatig. |
|
quote: Jij valt meer op Kirk, zeg maar? Moet kunnen in 2009. Of ging het nou weer over Arjan Lucassen? :-) [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 23-08-2009 22:13] |
|
Ja. Ik heb de afgelopen maand de Aardschok gemist. ...we staan er toch nooit in, hahaha. Bruce Banner |
|
...vind 't wel een misser dat er geen research is gedaan naar de naam LD'50.... (in 't newflash gedeelte)... |
|
Joa, maar jullie zijn sowieso een stel dwarskoppen hiero. Wat Stonehenge betreft... Dat festival is de afgelopen jaren tig keer aan bod gekomen. Er zijn edities geweest dat Roman, Stephan, Leon en jullie vriendin Renee er allemaal rondliepen. Dan konden we later kiezen wie het verslag ging doen. Ditmaal was ik in mijn eentje, maar ik heb te weinig gezien om een goed sfeerverslag te kunnen maken. Plus dat ik zelf speelde, en dat is sowieso niet netjes dan. Volgend jaar pikken we Stonehenge heus wel weer mee. |
|
quote: Welkom op ZM. Bruce Banner |
|
quote: misschien beter om je tijd te besteden aan research? zm sux! ok, ik speel doorgaans voor anderhalf man en mijn eigenpaardenkop... dat dan weer wel... |
|
quote: deze site is ook enorm afgegleden zeg... |
|
quote: vond het wel erg jammer dat er niets over abbatoir werd geschreven. had natuurlijk ook graag een interview met hun gelezen. maar goed, een volgende keer beter... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |