|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Jes hij gaat weg, Al had ik stilletjes wel gehoopt dat je je schrijfkunsten wel kon laten zien. ik ben wel weer toe aan een goede grap. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: speciaal voor jou kom ik nog even terug, sukkeltje... |
|
quote: @Arrebar: Dat had je kunnen verwachten... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
aardschokmissers...sja wat moet ik er over zeggen...aarschok-asskissers zullen t nooit hebben over aardschokmissers |
|
Neem d'r nog een There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: sorry dat zie je toch helemaal verkeerd, maar ik geloof niet dat het je echt kwalijk te nemen valt...je weet waarschijnlijk niet beter. De enige personen die voor lul staan, zijn de kneuzen die blijven reageren op mijn uitspraken. Gewoon accepteren dat ik gelijk heb en verder je muil houden...en dat lukt maar niet, hè...... |
|
quote: nee hoor, als buitenstaander zonder mening vind ik jou best wel irritant en ik zie ik jou wanhopig in bochten wringen om als superieur over te komen. |
|
quote: Nogmaals: Rot dan op hier, als je van mening bent dat je je bevindt tussen kneuzen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: ik had het niet over kneuzen, ik had het over nazi's! en ik bedoelde alleen maar dat nazi's niet zo leuk zijn. Ik zei helemaal niet dat jullie nazi's zijn! |
|
quote:verkeerde topic? dubbelaccount? samenzwering? |
|
Nee Heer Krieg die weer eens te weinig aandacht van zn moeder krijgt There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
heer krieg? |
|
geweldig weer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: You don't know Heer Krieg? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Nee, laat hem maar, dat doet 'ie expres. "Als een gek zonder kop raak posten" Hij wordt vanzelf wel een keertje serieus. Als hij dan niet al geband is. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Aaarrghhhh |
|
quote: alledrie |
|
quote:er rinkelt ergens een bel... |
|
quote: Zullen we vrijdag bier over Jan_Hus gaan gooien? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Haha There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: maar jan hus = heer krieg = splattermeisje666? |
|
quote: Nee, dat gaat helaas niet op. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Was te mooi om waar te zijn There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
ik volg het niet meer!!! teken het uit! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |