|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik denk niet dat de reden is om lezers tegen het hoofd te stoten. Grote platenmaatschappijen betalen gewoon voor goede reviews....da's al jaren zo Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ach, de aardschok... zogenaamd gevestigd blad met doorgaans mensen die van toeten nog blazen weten en wel recenseren (op o.a. Robbie W na). mooiste manier om het te laten uitsterven is om als `underground` bands er geen ceedees meer naar toe te sturen. hebben ze ook vanzelf geen `van eigen bodem` rubriek meer. inmiddels is de aardschok een soort `story` voor `metalminnend` NL. `het is echt waar hoor, heb het zelf nl. gelezen in de aardschok....!!!´... edit (20:46 uur) om het niet helemaal zo "schopperig" te laten lijken: mijn ervaring en indruk is dat het bij een aantal recensisten/recenseurs (hoe noem je dat?) het vooral gaat om te benoemen wat het allemaal niet is, het negatieve te benadrukken etc... soms verdient een band ook gewoon een compliment... en dat mis ik wel (naast kennis van zaken...) [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 17-09-2008 20:48] |
|
Doe mij maar de RockTribune. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
En toch was ik trots als mijn hubbie er in stond!!! En toen ik er zelf in stond (getekend weliswaar) ook!!! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Metallica is net als de aardschok, kut dus. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ? Waar heb je het precies over? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat ze trots was toen ze er zelf getekend in stond en dat ze trots was toen haar vent in de aardschok stond, kop zeg.. zo lastig is lezen niet. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-09-2008 22:03] |
|
dat was vast met die strip Igor...toen kon je een tijdje een foto van je zelf sturen en als je geluk had dan pikte de tekenaar jou eruit en deed je mee, in die strip dus...maar alleen voor den dames was dat mogelijk als ik t juist heb. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Klopt helemaal! En ik was dus 1 van de gelukkige. (b.t.w. de strip staat op m'n myspace.) We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Tof! Ff stripje gelezen..toen kende ik je nog niet haha! Het woord 'hubbie' verwarde me even..heb je het over foto's of tekst en weet je toevallig nog in welke nummers? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Poeh hé! Foto èn tekst, maar wanneer mijn hubbie (is tie weer) er precies in stond?????? Een paar keer... Volgens mij was 1 van de keren begin '97 (februari, gok ik). We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
En cd reviews. En demo reviews. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb er ook eens ingestaan met een review en een nieuwsitem. In de review stond dat we er veel beter mee op konden houden. En het nieuwsitem was iets met een naamsverandering dacht ik. Beide ergens 90/91 dacht ik... spelfout weggehaald... |
|
quote: ik zal het zeggen aan Mario signature |
|
quote: Lachen Die tekenaar moet een hoop leuke foto's gehad hebben in die tijd Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Dat denk ik wel. Ik kreeg nog een brief van hem of hij de foto's mocht houden. Maar ik had de negatieven niet... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Dit is dus precies waar ik XXS altijd voor waarschuw. Voor je het weet sta je zwaar gephotoshopped op allerhande pr0nsites. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ach, vandaar de obsessie van de Tegenpartij. Boeiender |
|
quote: Welke band was dat dan? quote: Wat bedoel je precies? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 18-09-2008 20:59] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
oef, je krijgt een naam... Herman van de bakker |
|
Krijgen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: quote: Ik las toevallig vandaag ook de inmiddels 'beruchte' Metallica-recensies. Inderdaad behoorlijk beroerd. Maar wat betreft André Verhuysen: het lijkt wel of die bijna niet anders kan dan óf de 'fanboy' uithangen, óf een nietszeggend verhaaltje schrijven waarin hij de desbetreffende band, al dan niet tussen de regels door, afdoet als 'kut' of 'overbodig'. Ik heb zelden een stuk(je) van zijn hand gelezen waarin hij goed geïnformeerd en welbespraakt zijn mening gaf over een bepaalde band of CD, zoals redacteuren als Robbie Woning, Robert Haagsma, Leon van Rijnsbergen of Martijn Busink dat bijvoorbeeld wel kunnen. Bovendien vind ik Verhuysens taalgebruik altijd pijnlijk ongenuanceerd en komt hij in zijn stukjes op mij over als een prototype 'metalhead met oogkleppen op' - en zo iemand moet je als serieus magazine gewoon niet in je redactie willen hebben. Natuurlijk is hij de grote man achter het hele Dynamo-gebeuren (laten we trouwens wel wezen: wat al jaren geleden volkomen in elkaar is gestort en helemaal niks meer voorstelt), maar het zou de Aardschok in mijn ogen goed doen als ze hem om bovenstaande redenen zachtjes aan naar de achtergrond zouden schuiven. Liefst samen met een paar van die halfbakken nieuwe redacteuren die men de laatste jaren bij elkaar heeft gesprokkeld overigens. Het voegt misschien niet veel toe aan wat er al gezegd is, maar ik wilde even mijn mening spuien - lang leve de internetfora. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 18-09-2008 21:52] |
|
quote: Welke bedoel je dan? |
|
Gisteren de fout gemaakt om na jaren weer eens een Aarsschop te kopen. Dat kost al bijna 5 pleuro en dan staat er bijna het zelfde in als in 2003. Zijn er dan zo weinig goede nieuwe bands/concerten? en de lay-out...aaaargh! De cd-reviews zijn amper leesbaar. Hebben ze geen fatsoenlijke dtp'er in dienst? Na ja, nog zo'n lekkere misser: De spotjes worden nog aangeboden in GULDENS en FRANKEN??!!!! Tsjezis, ik ben definitief genezen! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |