|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
yes, die alledrie en fleshcrawler [Dit bericht is gewijzigd door Jan_Hus op 22-03-2005 0:38] |
|
Damn Busted There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
kom we maken het nog ingewikkelder. |
|
ok over de aardschok, ik ga er morgen eentje kopen en jullie verblijden met mijn mening. |
|
quote: wilt u mij niet over één kam scheren met kneuzen als Heer Krieg en Jan Hus of hoe ze zich ook mogen noemen...ik ervaar dat als demonisering..... |
|
quote: There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote:Voor jouw is dat een compliment. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Dat verwachtte ik ook, wat denk je dan. Dat ik net zo weinig hersencellen en gevoel voor humor heb als badmeester 666. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Jammer alleen dat die kneus maar niet kan bewijzen dat ie zo goed is ... nog geen schrijfsel van em gezien. Tot dan hou ik het op een blaaskaak vol gebakken lucht. |
|
quote: Hmm ja inderdaad, elke keer als ik dit topic open zit ik vol verwachting naar beneden te scrollen. Wat een teleurstelling weer.. |
|
Teleurstellingen? In dit topic? Het beste topic van ZM! |
|
quote: Feel free om ook over de Rock Tribune etc te beginnen zou ik zeggen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hey Andreas, zo'n traditionele cowbell aan je drumsetje?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
hey niet fokken met cowbellen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Dat is inderdaad een interessanter blad. Ik heb ook zo het idee dat Rock tribune een maand voor loopt op de Aardschok. |
|
staat toch een klein leuk foutje in de laatste aflevering. In de nieuwsafdeling staat bij een berichtje over Helloween een foto van Suffocation! (of de line-up van Helloween moet drastisch zijn veranderd, iets wat dan niet in de aardschok staat vermeld ). |
|
ik vind de aardschok voorlopig wel een fijn blad, kheb ook eens de Headache gekocht, die vond ik minder, njah ik ga nog maar eens snuffelen naar andere bladen die in dit topic genoemt worden. Repent! |
|
Ik lees de Aardschok gewoon om een beetje bij te blijven welke cd's er allemaal uitkomen en zo. Ik vind het wel leuk leesvoer voor in de metro en zo (anders moet ik met een laptop in de metro gaan zitten... ). En ik heb het begrip recensie altijd nogal overgewaardeerd gevonden. Ik bepaal zelf wel of ik een cd goed vind of niet. Met de bandnaam en/of de genre-aanduiding kom ik al een heel eind. Wat ze er dan nog verder over schrijven, neem ik voor kennisgeving aan maar ook niet meer dan dat. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dankjewel NecroNoud... Tsja, ik las het topic nog even. Aardschok; ik lees het blad al nagenoeg vanaf het begin, maar heb geen abonnement inderdaad. Wel koop ik het toch weer elke maand (macht der gewoonte). Ik vind inderdaad al die hardcore en punk verschrikkelijk, maar goed. Net zoals dat in de Soundcheck de hardcore en punk altijd hoog eindigt, omdat Onno nagenoeg in principe elke HC/Punk plaat 80 of meer punten geeft en elke metalplaat 75 of minder. Met Leon hebben ze nu eindelijk iemand die de underground kent en daar wel eens iets aan doet, maar verder moet ik eerlijk zijn; voor de nieuwe ontwikkelingen moet je gewoon niet de Aardschok lezen, eerlijk maar waar. En wat Mutilator zei; inderdaad... Zo ook een bespreking van Sardonic Wrath die ik mis, terwijl Darkthrone toch een toonaangevende band is; als je zo veel CD's krijgt, koop er dan eens één... En over dat stukje waar iemand zei "50 cd's per maand reviewen"; ja, dat idee heb ik ook wel eens. Soms wordt de bio die bij promo's zit zo letterlijk nageschreven, en dat terwijl die bio's vaak kant noch wal raken. Maar verder wil ik geen inhoudelijk commentaar geven, de scene hangt af en toe van haat en nijd aan elkaar, en ik hou me liever bezig met metalbands re- en interviewen, om mensen als NecroNoud een plezier te doen... [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 23-03-2005 9:37] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: haha, ja idd. Opmerkelijk. Ik was al op zoek naar nieuws over suffocation, maar tevergeefs. |
|
quote: That's the spirit. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: De tekst bij de suffocation foto is verkeerd. Kijk maar op de pagina er voor. Daar staat wel een helloween foto en hetzelfde stukje tekst. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nog een foutje: In de recensie van Force of Evil staat dat zanger Bjarne T. Holm de enige is zonder Mercyful Fate verleden. Bjarne T. Holm is natuurlijk gewoon de drummer en niet de zanger. Verder heeft bassist in feite ook geen MF-verleden, want hij speelde enkel in King Diamond. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ja hee, ik las gisteren in een aardschok een concert verhaaltje en jij bakt er zelf ook niks van man! Of hebben ze de namen verwisseld onder de lap tekst Oh en mail ontvangen, maak je geen zorgen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |