|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat wist ik niet.Solly. =) |
|
=) |
|
quote: Hobby van hem, niets persoonlijks hoor.... Boeiender |
|
.Oh nou ik wil het niet zien. En ik weet ook niet hoe die er uit ziet. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 23-04-2010 18:31] =) |
|
quote: Niemand wil dat zien... maar helaas... Boeiender |
|
quote: heh ik zocht me net de tyfus naar een bepaalde pic. Tevergeefs. Zal wel op ouwe pc staan ofzo pff. |
|
quote: Wel ziek dat je die foto nog steeds ergns hebt rond slingerren dude, zecht mishcien meer over jou dan over mij stiekemerd Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
O, ja. vind de nieuwe Aardschok weer erg leuk dit keer met als hooste punt de live recensie van Frankenstijn. Briljant te band blijft dat tog . En voor alle azijn spellers hier.............. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: A-Z-I-J-N. O, sorry, ik kan het niet laten. A-Z-I-J-N. A-Z-I-J-N. Het is sterker dan ik . A-Z-I-J-N. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Boeiender |
|
De anekdote van Les Claypool over de telkens neervallende gitarist op Dynamo Open Air.. schitterend www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Metal Mike die de debuutplaat van Oblique Rain (goede band overigens) tot beste Portugese plaat ooit uitroept vond ik wel een beetje storend. Iets meer respect richting Moonspell zou gepast zijn. |
|
quote: Dus Mike mag dat niet vinden omdat Moonspell al zo lang meegaat (of zoiets)? Vreemde redenering. Voor mij is de beste Portugese metal plaat Erosion van Process Of Guilt en die laat toch echt het beste van Moonspell mijlenver achter zich. Of getuigt mijn mening ook van geen tot weinig respect voor Moonspell? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
De Aardschok kan me niet meer boeien. Te veel muziekstijlen die geen reet voorstellen, teveel eendagsvliegen. Interviews (gaap), recensies (veel te veel) en de komsnertagenda is overbodig door internet. Soms pak ik nog wel eens een Aardschok bij de kiosk, maar na een keertje bladeren gaat hij toch weer de prullebak in... Evil Dick |
|
? Wat wil je dan in een metalblad?? |
|
blote kerels denk ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Blote wijven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Echt joh dit is al de tweede keer ofzo dat je komt met zo'n reactie..wat is je probleem? Evil Dick |
|
Ik heb er geen, jij bent toch van de snikkels zeg je altijd dus ik dacht; dat wil die in de Aardschok. Sorry dat ik fout zat dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan is het goed ja weet je beetje moe over dat bisex gedoe dus ik dacht van, ik heb het er niet meer over, begin jij steeds...sorry hoor. Evil Dick |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Herhaling voor 666 boi |
|
Wim Baelus en Rene Veerkamp wil ik terug in de Aardschok..toen ging het tenminste nog ergens over. die mannen wisten tenminste waar ze over schreven...nu gaat het nergens meer over..om over die 3 vragen per interview van dhr cro mag maar te zwijgen.... Evil Dick |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |