|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aardschok is gewoon een pulp blad geworden waar ze door de topbands betaald worden voor zulke hoge cijfers. |
|
Wij mannen beoordelen een lekker wijf toch ook wel eens met een score 12 op een schaal van 1 tot 10? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Maar zij moeten professioneel beoordelen en niet me een erbij. |
|
quote: ja, maar Portnoy is een lelijk wijf signature |
|
Stonden deze maand trouwens al bij eerste keer vluchtig doorlezen wat stompzinnige dingen in zeg. Binnenkort maar eens beter lezen "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Foto in het Waldrock stuk, van m'n maat (Jeroen), is dan weer geweldig ghehe... spelfout weggehaald... |
|
quote: Persoonlijk zou ik hem 103/100 geven. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ja en de nieuwe Deströyer 666 een 666/100 [Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 27-06-2009 18:01] "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Of 100/666 als die heel erg kut is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Bronnen? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Bronnen? Wie heeft er nou feitelijke bronnen nodig als we kunnen beschikken over keiharde speculatie? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: signature |
|
Ok ok.. daar hebben jullie mij.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ja, wij zijn ons er eentje. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: |
|
hoe heet de meneer die Metallica immens veel pnten gaf omdat het Metallica is? signature |
|
Dat soort dingen worden meteen verdrongen.. Wat ik mis in Aardschok is een interview met Faith No More. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Even terug lezen en je weet het. |
|
Geen abbo meer voor mij, vond het echt teveel een Metallica reclameblaadje worden de laatste tijd. Eeuwig zonde dat het afgegleden is naar dubieus niveau, met bijna elke Aardschok 4/6 pagina's Metallica. Jammer dat ze weinig underground doen, hoorde zelfs dat Stonehenge geen review kreeg, wat belachelijk is natuurlijk. Boeiender |
|
Hehe, meestal doe ik het Stonehenge-verslag. Maar dat ging nu een beetje moeilijk. |
|
Er schijnt ook grote onvrede onder de abonnees te zijn dat er nu voor de 2de keer dit jaar een dubbelnummer verschenen is en dus 1 Aardschok minder voor de volle mep abonnementsgeld. Ik weet er de fijne details niet van maar voor een maat van me, toch al 25 een trouwe abonnee, is de maat vol en hij wil zijn abonnement gaan opzeggen.. |
|
quote: Wadan, was je bezopen Robbie? spelfout weggehaald... |
|
Nee, ik zat in een restaurant met Immolation. En we moesten zelf spelen immers. Wat het aantal nummers per jaar betreft, dat is allemaal netjes gecommuniceerd. Het is zeker niet zo dat mensen 'ineens' een nummer minder kregen. Of 10 nummers per jaar genoeg is, dat is een kwestie van smaak. Tegen de dagelijkse actualiteit van internet kun je met print sowieso niet concurreren. Overigens is ooit ook onderzocht of abonnees een wekelijkse Aardschok zagen zitten. Dat was wel pre-internet. [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 19-08-2009 9:33] |
|
dubbel [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 19-08-2009 9:33] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |