|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je oplet bij de topics over wie er in bands speelt en die over instrumenten had je al lang geweten dat ik zanger ben/poog te zijn. |
|
jah speel sinds kort electrische gitaar |
|
Ok here goes again.. ik speel nu iets meer dan een jaar gitaar (nog helemaal niet goed), heb 9 a 10 jaar pianoles gehad en moet nog steeds voor school piano spelen en ik kan redelijk zingen en grunten. |
|
En zoals ik ook al eerder had vermeld is die gitaar een elektrische.. : Ik heb een Ibanez RG270 DX (zwart) en een Marshall Valvestate VS30R versterkertje. [Dit bericht is gewijzigd door Angelus Purgamentum op 04-12-2001 18:25] |
|
Speel, gitaar, 2 jaar klassiek les gehad, om Bach te kunnen spelen, tegerlijkertijd mezelf electrisch geleerd, en speel ook clean (op western gitaar), dan vooral Crosby Still Nash & Young,Metallica, (Mamma Said en Justice for al de akkoustsche stukjes)en Uria Heep (the wizard ) Wil nu alleen nog dolgraag willen leren zingen (tis nu tijdens spelen net of ik iets nog niet kan uiten in de muziek dus als ik wat meer geld heb ga ik denk ik zangles nemen) En doe pogingen tot het spelen van de didge, alleen dat adem circuleren lukt me maar niet, maar het zal me eens lukken ! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Stoer! Ik heb 4 jaar orgel- en 4 jaar pianoles gehad en mijn beleving van die instrumenten (om erop te spelen) is compleet verpest. Als ik ooit nog aan een instrument ga wil ik eigenlijk niet op les. Het enige wat ik kan is na-spelen, zo begon het en zo is het geeindigd. Geen creatieve stimulatie of iets dergelijks. Bah. Ik ga pas weer aan een instrument beginnen als ik geen ellendig gevoel meer krijg als ik achter een piano kruip. En weet je wat nog erger is? Dat iedereen het zo jammer vond dat ik ermee stopte, want ik was zoooo goed.... Ga je je nog bijna schuldig voelen ook, als veertienjarige (zo oud was ik toen ik met orgel stopte; 1 jaar later begon ik weer met piano). Daar beginnen we dus niet meer aan. |
|
Ik blaas op de fluit wat vin je daarvan ? Death is the greatest kick of all, That why i'll save it for last |
|
quote: Prachtig hoor Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
- Epiphone Les Paul gitaar - Samick basgitaar - Yamaha akoestische gitaar - Peavey renown 112 gitaarversterker voor 2 instrumenten - Boss Metal Zone MT-2 pedaal - DOD Tc 4x bakkie - Ibanez compressor/sustainer pedaal |
|
Oh ja: - 2 mondharpjes (klein en groot) - Noorse sjelle flute - goedkope fluit uit de wereldwinkel |
|
heey met fluit bedoelde ik eigenlijk penis om het even leuk te houden maar dat had je zeker al door Death is the greatest kick of all, That why i'll save it for last |
|
Duh! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: En die andere dingen.. is een hele lijst.. gaaf zeg |
|
Ik heb een accoustische gitaar, maar ik zal mijn sporadische gepriegel geen spelen noemen. Vroeger ook een paar jaar pianoles gehad, en op school blokfluiten geleerd (dat kan ik nog steeds, maar is ook niet bepaald moeilijk). Verder ook op school wel wat gedrumd en basgitaar gespeeld, maar da's jaren geleden. En zingen, als niemand het hoort. Dead things grow from deep inside... |
|
uhh nu een akoestische gitaar, denk erover om een electische te nemen en triangel. |
|
Triangel ja? |
|
3 akoestische gitaren (1X stalen snaren 2X nylon), elektrische troep-gitaar maar geen versterker. Geeft niet want ik vind akoestisch toch leuker. |
|
quote: AAaarrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhhh Nachtmerries komen terug Ik heb godver 4 jaar blokfluit moeten spelen van die klote leraren op het middelbaar onderwijs. Oh ja .. twee tips over het correcte gebruik van een blokfluit: 1- Gaten groter boren geeft geen vetter geluid 2- Als je iemand slaat met een blokfluit doe het dan met het voorste gedeelte, dat is harder en sterker. |
|
ik heb deze : Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Helaas zitten mijn muzikale vaardigheden op jostiband niveau, verder probeer ik wel eens wat te grunten. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Waarom denk je dat ik zanger ben geworden ? |
|
ik speel triangel in een deathmetal band Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
jah triangel, ik raad het je ook aan om te gaan spelen, het geeft echt een enorme kick om tijdens een concert lekker met zo'n staafje te rammen |
|
..en dan je triangel aansluiten op een distortion, zoals ik mijn mondharmonika ook via de distortion laat scheuren!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
of een dubbel triangel ala dubbel bass Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |