|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zillah-morte On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Bad Muts. serieus nu. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Je kent me niet. Ik was ook bij dat concert. Ik ken jullie oude gitarist wel erg goed. maar dat voegt niets toe, aan de info erachter te komen wie ik ben ;p On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Post foto!! En wel NU!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: hehehehe... suf... Vincent bedoel je? en hoe was de vera Gig vanaf het publiek trouwns? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Pcies!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ja wel goed. Ik ken de nummers niet zo. wat ik leuk vind is dat jullie bewegen. Ik had jou er nog niet eerder bij gezien. Oh en Jens ook niet @Levia... NEE. Misschien vanaaf even kijken of ik iets online kan krijgen k? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hoi hoi, we bewegen!! hehehe.. (doen andere bands dat niet dan?) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: nee bin turk Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: O? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-06-2005 17:30] |
|
quote: Osama Bin Turk? |
|
hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:JAAAAAAAAA Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: JAAAAAAAAA Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik heb lekker langer Maar mooi haar jij |
|
Ik wil ook lang haar!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Paar blauwe van jou ruilen voor een paar lange van mij? |
|
Goed! Ik heb ook groen!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Oeh! Doe ik 2 lange voor 1 groene van jou, ok? |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
|
|
Gewoon idd na een concert gaan douchen, wassen met shampoo en veel cremespoeling (voorkeur: Dove, wordt 't heerlijk zacht van) en dan na 't douchen in je vochtige haar dit goedje smeren: Eventueel gecombineerd met deze: En je hebt nergens meer last van!! (Enige nadeel: beiden kosten ruim 20 euro per fles...). Maar ik heb dan ook wel lang en vrijwel klitloos haar tot ver op m'n rug! [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 23-06-2005 19:22] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Zeg, en als jullie je haar niet wassen dan, hoe doen jullie dat nou precies? Een badmuts gebruiken? Je rug niet wassen? |
|
LOL!!!1111!!11 WHAHAHAHAHAH ROLFLMAO !!!!1111!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |