|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Kokos is lekker ...Ik zou het niet in mijn haar smeren ofzo, maar kokos is lekker Zenial |
|
Bounty!!! |
|
quote: Kokos zelf wel ja, om te eten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: joah Zenial |
|
quote: Zeg je toch nog eens -iets- goeds! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:NEEN. |
|
Inderdaad NEEN. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Jawel man, jawel! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
It works for me: Gliss Kur Liquid Silk cremespoeling "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Gliss Kur heerscht sowieso. En 't ruikt ook vet lekker! Anyways; Ik ga m'n haar plakken en m'n wenkbrauwen plukken. Hoi! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Verkeerde smiley! Mijn haar is al erg zacht, en daar wordt het zooo zacht van, dat het gewoon uit het elastiekje valt. Maar weet jij niks preventief anti clit achtigs? |
|
quote: Haren kammen voor je gaat slapen, haar in een vlecht en de volgende dag weer uitkammen. Oh en je hebt ook van die spray, maar die gebruik ik nooit dus geen idee of het werkt. |
|
Die spray werkt niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Bedoel eigenlijk voor voor het bangen. Zo over het algemeen heb ik nooit never clits [ ]. |
|
quote: Gay ja? Maar eh headbangen met een vlecht in of headbangen zonder haar |
|
quote: |
|
quote: Is dat de reden dat je bij nooit meer op LSD post? Hey gozer hoe is het met je school btw? Al bijna klaar met dit jaar? - Hell666hammer |
|
quote: 2 staartjes mag ook. |
|
quote: Gliss kur stinkt! Kokos! mjam Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
|
|
Hahahaha, hij is VTLK! |
|
Heb zelf ontiegelijk lang haar (bijna tot mn kont), en na een avondje bangen inderdaad moeilijk uit de knoop te krijgen. Het pluist ook immer als een gek. Ik gebruik gliss kur en daarna nog een middeltje tegen droge punten. LOL maar t werkt eigenlijk niet echt Remember death is not the end, only a transition |
|
ja kut is dat haha.. volgende dag dikke pluk haar in je borstel enzo |
|
Lange haren, maar geen baard hebben is zo frikkin' gay. Überhaupt zijn metalheads met lange haren gay. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |