IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Lang haar [verzorging e.d.] Vorige pagina | Volgende pagina
stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 14-11-2005 18:22 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Mijn haar blijft altijd in model, pluist nooit en dat terwijl ik het nimmer was.


I am the 1%.


trol
Usericon van trol
Posted 14-11-2005 18:23 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Hehehe valt mee hoor. Het groeit niet meer zo erg hard.
Oordeel maar op de AMM.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-11-2005 18:24 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 14 november 2005 18:23 schreef trol het volgende:
Hehehe valt mee hoor. Het groeit niet meer zo erg hard.
Oordeel maar op de AMM.
moet k nog meer op mn hoede zijn


wait for me dragon, we'll meet in the sky


trol
Usericon van trol
Posted 14-11-2005 18:26 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Zeer zeker


Bitterbal
Usericon van Bitterbal
Posted 14-11-2005 18:27 by Bitterbal Wijzig reactieProfiel van BitterbalQuote dit berichthttp://www.delachendepoffer.nl

Binnenkort maar eens mn haren kortknippen... Dreads hebben meer dan een halve dag nodig om te drogen na het wassen. (jaja na het wassen )


De oude man en de zee...


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 14-11-2005 18:28 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Dreads kan je toch ook niet zo vaak wassen?


I am the 1%.


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 14-11-2005 18:29 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 18:23 schreef trol het volgende:
Hehehe valt mee hoor. Het groeit niet meer zo erg hard.
Oordeel maar op de AMM.


Waarom groeit het dan minder snel als het langer wordt?
Ik ben wel een leek wat betreft haar.... ik heb meer dan 15 jaar met een vrijwel kale kop rondgelopen.......


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 14-11-2005 18:30 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 18:27 schreef Bitterbal het volgende:
Binnenkort maar eens mn haren kortknippen... Dreads hebben meer dan een halve dag nodig om te drogen na het wassen. (jaja na het wassen )

Die mijnen niet. Gelukkig. Fohnen!

quote:
Op 14 november 2005 18:28 schreef stoomfiets het volgende:
Dreads kan je toch ook niet zo vaak wassen?

Tuurlijk kan dat wel. Maar het ziet er uberkut uit als t gewassen is, daarom stellen mensen het vaak uit. Niks mis mee ook, trouwens.


Disko Disko Partizani


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 14-11-2005 18:31 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 18:30 schreef IJsregen het volgende:



Tuurlijk kan dat wel. Maar het ziet er uberkut uit als t gewassen is, daarom stellen mensen het vaak uit. Niks mis mee ook, trouwens.


Ha, in dat geval ga ik m'n zusje vertellen dat ze d'r haar moet wassen.


I am the 1%.


trol
Usericon van trol
Posted 14-11-2005 18:31 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Bij mij groeit het niet meer zo hard doordat ik gewoonweg veel dooie punten heb.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 14-11-2005 18:33 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 18:31 schreef stoomfiets het volgende:
Ha, in dat geval ga ik m'n zusje vertellen dat ze d'r haar moet wassen.

Heeft ze al lang dreads? Niet wassen met verzorgende shampoo. Babyshampoo werkt goed, gezien het daar droog en stug van wordt, droog en stug = klitten en verfilten.


Disko Disko Partizani


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 14-11-2005 18:42 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 18:33 schreef IJsregen het volgende:
Heeft ze al lang dreads? Niet wassen met verzorgende shampoo. Babyshampoo werkt goed, gezien het daar droog en stug van wordt, droog en stug = klitten en verfilten.


Jaar of 4, ze zal onderhand ongetwijfeld wel wat weten hoe ze 't verzorgen moet enzo
Ik vind het alleen leuk om haar met haar dreads te pesten


I am the 1%.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 14-11-2005 18:48 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 18:42 schreef stoomfiets het volgende:
Jaar of 4, ze zal onderhand ongetwijfeld wel wat weten hoe ze 't verzorgen moet enzo
Ik vind het alleen leuk om haar met haar dreads te pesten

Dan kun je het wassen met alle shampoo's.


Disko Disko Partizani


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 16-11-2005 13:08 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Ik ben van plan mijn haar te gaan blonderen. Gezien ik het altijd met superrode Henna verfde, en dat nu moeilijk gaat, gezien de korreltjes van de (modderige) Henna in mijn haar zal blijven zitten, wil ik eens wat anders. Ik heb het volgende in huis gehaald, maar voor ik het op mijn hoofd doe, even checken hier of men er ervaring mee heeft oid.
Ik weet de risico's van Henna en ontkleuren, of Henna en het verven met chemische zooi. Dus daar ben ik me bewust van. Hier even een webcam shotje van het geweldige pakje ( );



Het is dus ontkleurder.


Disko Disko Partizani


watery black
Usericon van watery black
Posted 16-11-2005 13:11 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

straks zijn je dreads groen



ik heb vroeger mn haar ook altijd met henna geverfd en ik heb t in die periode ook eens geblondeerd (dus niet ontkleurd, ik weet niet of t veel verschild ) en ik werd dus echt knaloranje... ligt er ook aan hoe lang je t al verft. hoe langer je t al doet hoe moeilijker t eruit gaat natuurlijk...


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-11-2005 13:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik heb mijn haar ook ontkleurd, het veranderde van zwart in wit, geel, oranje, rood en zwart, in die volgorde, van boven naar onder.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 16-11-2005 13:19 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik wil mijn zwarte haar weer blond hebben.
Dat zal me een lekkere klus zijn voor de kapper.
Er zal ook wel een halve meter af moeten, het onderste gedeelte van mijn haar is echt te vaak geverfd.
Eigenlijk wil ik geen blond haar, maar ik ben die uitgroei steeds na 2 weken al, zo zat!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-11-2005 13:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 november 2005 13:19 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Ik wil mijn zwarte haar weer blond hebben.
Dat zal me een lekkere klus zijn voor de kapper.
Er zal ook wel een halve meter af moeten, het onderste gedeelte van mijn haar is echt te vaak geverfd.
Eigenlijk wil ik geen blond haar, maar ik ben die uitgroei steeds na 2 weken al, zo zat!

Of je moet even een tijdje voor gek lopen, maar dan blijft je haar wel gezonder
Ik zat te denken om een paar dunne strookjes haar bordeaux rood te verven.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 16-11-2005 13:27 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 13:11 schreef watery black het volgende:
straks zijn je dreads groen



ik heb vroeger mn haar ook altijd met henna geverfd en ik heb t in die periode ook eens geblondeerd (dus niet ontkleurd, ik weet niet of t veel verschild ) en ik werd dus echt knaloranje... ligt er ook aan hoe lang je t al verft. hoe langer je t al doet hoe moeilijker t eruit gaat natuurlijk...

Maar dat maakt niet uit. Als het blond wordt, ga ik het oranje verven!


Disko Disko Partizani


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 16-11-2005 13:32 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 13:24 schreef zillah-morte het volgende:
Of je moet even een tijdje voor gek lopen, maar dan blijft je haar wel gezonder
Ik zat te denken om een paar dunne strookjes haar bordeaux rood te verven.

Ja daar heb ik wel aan gedacht, maar ik vind het echt geen gezicht! (maar het zou wel beter zijn)
Ik vind wat donkerrode plukken ook wel erg mooi, ik verf nu mijn uitgroei steeds met rood/zwarte verf, dus bovenop is mijn haar roodzwart, staat ook wel leuk.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-11-2005 13:34 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 november 2005 13:32 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Ja daar heb ik wel aan gedacht, maar ik vind het echt geen gezicht! (maar het zou wel beter zijn)
Ik vind wat donkerrode plukken ook wel erg mooi, ik verf nu mijn uitgroei steeds met rood/zwarte verf, dus bovenop is mijn haar roodzwart, staat ook wel leuk.

Als je niet schadelijke zwarte verf wil hebben, moet je bij een toko "Bigen" halen. Kan je ook doseren, en verspil je niet onnodig veel verf.
Is nog redelijk goedkoop ook.
Ik heb het eruit laten groeien. Maar ik had rood haar, geen zwart


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 16-11-2005 13:40 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 13:34 schreef zillah-morte het volgende:
Als je niet schadelijke zwarte verf wil hebben, moet je bij een toko "Bigen" halen. Kan je ook doseren, en verspil je niet onnodig veel verf.
Is nog redelijk goedkoop ook.
Ik heb het eruit laten groeien. Maar ik had rood haar, geen zwart

Goeie tip, ik betaal me altijd blauw aan verf bij een gewone drogist. Van rood naar blond laten uitgroeien staat volgens mij een stuk minder erg dan van zwart naar blond!
Als ik het zwarte eruit wil, ga ik maar gewoon naar de kapper, dan moeten zij maar kijken wat er nog van te maken valt


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-11-2005 13:48 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 november 2005 13:40 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Goeie tip, ik betaal me altijd blauw aan verf bij een gewone drogist. Van rood naar blond laten uitgroeien staat volgens mij een stuk minder erg dan van zwart naar blond!
Als ik het zwarte eruit wil, ga ik maar gewoon naar de kapper, dan moeten zij maar kijken wat er nog van te maken valt

Ik heb het ook zwart gehad, maar volgens mij had ik het gewoon uit laten groeien.
Van al dat geverf ging mijn haar zo dood. Nu ziet het er al weer een stuk beter uit, sinds ik het niet meer verf,.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 16-11-2005 13:56 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 13:48 schreef zillah-morte het volgende:
Ik heb het ook zwart gehad, maar volgens mij had ik het gewoon uit laten groeien.
Van al dat geverf ging mijn haar zo dood. Nu ziet het er al weer een stuk beter uit, sinds ik het niet meer verf,.

Mijn haar is erg afgebroken door het verven, maar ja ik vind mijn eigen haarkleur zo saai... dus ik zal het waarschijnlijk altijd wel blijven verven. Wat een wijvengeklets


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 16-11-2005 14:07 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Bigen is echt geweldige haarverf, gebruikte ik altijd om mijn haar zwart te verven.
Bigen heeft een bepaalde zwart die zo zwart is dat ie niet eens meer glanst
Bij wijze van spreken dan he.

Je haar ontkleuren met dat live spul zou ik echt NIET doen als je je haar met henna behandeld hebt. De kans dat het groen uistlaat is echt te groot en daarnaast zal je haar er echt dood van gaan.

Ik heb zelf die ontkleuring ook gebruikt op donkerbruin haar en toen werd het al oranje. Ik verf het alleen met pakjesspul dus bij mij zou het kunnen maar ik heb het dus al 3 keer moeten ontkleuren. Het scheelt je geld als je het bij een kapper laat doen vooral omdat rood (en daarbovenop henna) de meest onnatuurlijke kleur is die je je haar kunt verven.

Resultaat na 3 keer huis tuin en keuken onkleuren:



En nu is het weer zwart


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen