|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Echt, stelletje oude zwemelaars. |
|
quote: Dat van die beschermlaag weet ik inderdaad. Ik vind het alleen niet echt een fris idee om zolang mijn haar niet te wassen? Als m'n haar net gewassen is en ik er mijn smeerseltjes in heb gedaan, ruikt 't heerlijk en is het lekker zacht. Dat is het na drie dagen niet meer, en ik weet zeker dat 't na een week zeker niet meer zo is. Achja, ieder zijn ding. Ik sport ook te weinig, maar moet wel regelmatig eens een heftige sprint trekken (onder invloed van een stoot adrenaline ), dus ik transpireer ook nog wel eens. ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik zie vaak lang haar OF een baard. allebij wordt nogal harig. zelf heb ik een net sikje, en erg lang haar (tot aan me reet ongeveer, geen geintje). iedereen zeikt dat k naar de kapper moet. kent iemand een kapper in haarlem waar ik terecht kan? |
|
quote: http://www.goudengids.nl/search/Haarlem/Kappers.html?adtype=adword&adrecip=google Als dat niet werkt kan je altijd nog voor een onthoofding gaan Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: en dan doe je dat ook? |
|
Haha :D Wat een geweldig topic is dit! Maar naast het plezier van het lezen van dit enorm gaye topic, heeft het niet zoveel nut voor mij aangezien mijn haar redelijk kort is. |
|
Gewoon eens in de paar dagen wassen met shampoo en créme spoeling. Ik heb eigenlijk nooit last van klitten, ook niet na een avond headbangen enz. (en ik heb lang haar.. Ik kan de eindjes achterin mn broek steken zegmaar.) Van de schande is bevrijd, hij die met walkuren rijd. |
|
Eens in de paar dagen? Is dat niet ietwat niet vaak? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Metalheads die elke dag hun haar wassen zijn toch gay? |
|
Nee, eens in de 2,3 dagen vind ik niet tevaak. Van de schande is bevrijd, hij die met walkuren rijd. |
|
:') |
|
Gliss Kur en haarmaskertjes Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Euhm. Ik bedoelde dat ik dat niet vaak vind. Elke dag is erg vaak. Ik hou van de gulden middenweg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ben gay, ik was het elke dag. Verrassend triviaal |
|
quote: om de dag is het zelfde als 1 keer in de 2 ddagen, schatteke... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Jij mag gay zijn. |
|
quote: als ik dat doe kan ik niks meer met mn haar aanvangen. als ik iedere dag cremespoeling gebruik wordt het vettig en glibberig, en als ik t was zonder cremespoeling heb ik een bos stro op mn hoofd. ik doe dus gewoon lekker om de dag, tenzij ik flink heb gezweet ofzo. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Tsjah, dat dilemma heb ik soms ook. Soms spoel ik het gewoon even met bijna koud water, altijd shampoo gebruiken is ook niet goed. Ik was het zo vaak omdat ik bijna elke dag met de paarden bezig ben. En helemaal met jonge paarden, zet ik altijd een cap op, dat ding gaat ook wel eens in de was, maar toch. Van een hoofddeksel gaat je haar ook niet beter zitten, om maar niet te spreken over de geur van kuilgras dat zich ook aan je haar lijkt te hechten. Yeg Verrassend triviaal |
|
quote: Dat zegt ze niet, ze zegt eens in de paar dagen en later eens in de 2, 3 dagen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Lang haar tot me reet en 1 keer in de 3 dagen wassen Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
15 tot 20 centimeter over m'n schouders. Om de dag wassen (shampoo, cremespoeling). Werkt prima, nooit last van vet haar en dergelijke. Wel redelijk pluizig, maar dat zal in de genen zitten denk ik. Het is in minder dan twee jaar van pikzwart naar bruin/rood gegaan, ik snap er niks van ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: das idd niet lekker als ik gereden heb ga ik ook altijd mn haar wassen. maar ik rij om de dag, dus dat komt goed uit. naja nu even niet maar normaal gesproken dan "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
So.. eehj. Ik voel me bijna goor. Ik was me haar eens per week en gaat prima. Doe er dan niets in verder ofzo ? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: *brrrrrrr* als ik dat doe ben ik ma flodder "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |