|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
ik gebruik sinds kort zo'n potje van andrelon, daily care repair, echt zalig spul gebruik het vooral voor het fohnen, dan wordt het minder droog |
|
quote: Als ik dat niet had gedaan was ik echt jarenlang een lopend pluisje zijn geweest. Maar het schijnt inderdaad beter te zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-09-2006 0:28] |
|
Ik weet van niets. Klitten krijg je er makkelijker uit als het nat is, lijkt me. Met minder haarbreuk. |
|
Hangt er erg vanaf welke borstel je gebruikt. De grove klitten borstel ik er wel uit, maar dan wel met een ossenharenborstel (of weetik vele wat voor stevig echt haar ) staal & plastic geeft iig meer haarbreuk vooral de korte haren die dus afgebroken zijn komen door nat borstelen, begin dus niet bovenaan (borstel sowieso altijd van beneden naar boven trouwens) |
|
Juist, altijd onderaan beginnen. En een goede borstel is absoluut noodzakelijk, niet zo'n flut ding. |
|
en vitamines! |
|
quote: Bier in je haar!! Het verstevigd je haar en je krijgt er een mooie glans van. |
|
Met dat haar van mij is echt geen land te bezeilen, ik "verzorg" het eigenlijk ook niet, gewoon 7-kruidenshampoo en één of andere conditioner. Verder ben ik er niet echt mee bezig en dat is ook te zien, want ik heb echt haar om van te janken. En toch vind ik het wel heerschen, hehehe. Ik moet maar tevreden zijn met wat ik heb. Ik zie ook wel eens gasten waar ik vroeger mee op school zat ofzo die al met een platenkop rondlopen sinds hun 30ste. Ik geloof niet dat ik snel kaal zal worden. Ik heb wel al een paar grijze haren, ook niet grappig. Nat haar kammen deed ik al niet, maar ik wist niet dat je van onderen met borstelen moet beginnen. Eigenlijk ook wel logisch, dat zal ik me dan ook maar proberen aan te wennen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik heb vandaag een nieuwe haarborstel gekocht, de vorige heeft het in mijn haar begeven. Maar hij was dan ook maar van plastic. Hatsjikidee! |
|
Krullend haar mag je eigenlijk niet borstelen, moet je met de vingers ontwarren maar dat is fucking irritant. Daarom ook een plastic borstel, een hele brede en uit een deel gevormt want 2 delig hangt bij mij al snel half in het haar en half in de hand Maarre wat is daar nu een echte fijne borstel voor? |
|
Ik wil niets anders... Suck my piss |
|
Ik vraag me nog steeds af waarom ik zo giga veel afgebroken haarpunten heb. Ik heb redelijk stijl haar en boven op m'n kop ben ik een grote pluizebol... |
|
quote: Nee, juist niet! Als je haar nog nat (en nog warm/pas gewassen) is, staan je haarschubben open. Als je het dan gaat kammen/borstelen breekt je haar supersnel af. Als je haar droger wordt, sluiten je haarschubben weer. Na 't douchen naspoelen met steenkoud water is ook een pré, schubben sluiten dan sneller. Droog haar (met gesloten haarschubben) knapt dus veel minder snel af. Na 't douchen je haar inspuiten met een ontwarrende/gladmakende spray helpt ook tegen het ontklitten, maar da's zoiets wijferigs, ik kan snappen als je daar als kerel niet aan begint . (Bovenstaande heb ik overigens ook niet van mezelf ). ..."Hate can only create more hate"... |
|
hehe wat een geniaal topic! ik kam altijd direct na het bangen mijn haar, zodat ik niet voor nare verrasingen kom te staan de volgende dag, maar in mijn geval is het enigste moment zo'n beetje dat ik loop te bangen als ik moet optreden dus dan is er altijd een kam in de buurt! |
|
Af en toe een maskertje van olijfolie zorgt ervoor dat je haar gaat glanzen, wel goed uitspoelen na die tijd. Ook bier is erg goed voor je haar, tenminste als je het in je haar doet en niet allemaal opzuipt. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:borstel mee de pit in? |
|
quote: Hehe, dat is mijn tactiek ook ja, en het hangt nog steeds tot aan m'n reet. Wij zijn goed bezig dus. spelfout weggehaald... |
|
Een tip voor de shampoogrootverbruikers onder ons: deze week bij de AH 2 flessen shampoo of creme halen en maar 1 betalen. Nieuwe aankoop: - 4 flessen shampoo - 4 flessen cremespoeling Ik kan er weer even tegen |
|
Wij hebben hier geen AH Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Bier in mijn haar gooien? Heiligschennis! Dan laat ik het liever gewoon afbreken ende splijten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Hehehehe... *headbang headbang borstel headbang headbang borstel* Ik moet niet proberen mijn haar te borstelen na headbangen, ik doe dat alleen op meerdaagse festivals waar niet gedoucht kan worden. Dan kijkt men mij altijd vol afschuw aan, dat borstel geros door mijn haar. Nee, ik moet altijd flink veel cremespoeling gebruiken voor ik een poging tot borstelen doe. |
|
hier werkt dat echt prima maar komt misschien ook door al het zweet hehe in dit geval miscshien een fijne bijkomstigheid, ik heb medelijden hehe |
|
quote: In mijn geval ligt het aan mijn sterk krullende haren, die lekker in de knoop gaan van headbangen. Ik breek met gemak borstels in mijn haar (kammen hoef ik al helemaal niet te proberen hehe) [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-10-2006 13:44] |
|
ben ik blij dat ik gezegend ben met stijl haar hehe, krullen lijkt me idd een ramp hehe. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |