|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik liet het al 4 jaar knippen door een kennis, die wel luisterde. Maar die is verhuisd.. dus waagde het erop voor het eerst in 4 jaar, en gelijk mis |
|
mijn kapper knipt er altijd te weinig af, nog irritanter! |
|
quote: Dat zuigt! Hopen dat je gauw weer zo iemand vindt, want 'echte' kappers verknippen het volgens mij altijd. Tenminste, ik hoor niet anders. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Dat is voor mij de eerste keer dat ik dat hoor. Maar dus toch weer niet goed... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Yup. Als een kapper mij zit dat zit mijn haar per direct op oorhoogte... Overigens is er nu ook een enorm stuk af maar goed. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Toen ik in Utrecht woonde, ging ik altijd naar de Cosmo. Ben je wel wat kwijt, maar ik ging er nooit ontevreden weg. Bedoel, als het dood is, dan is het dood en dan moet het er af anders heb je er nog niets aan. BIj de cosmo lieten ze dan met de spiegel precies zien tot waar het dood was. Kan je echt goed zien. Maar vaak was dat na ruim 6 maanden toch niet meer dan 5 cm. Dus 40 cm eraf my ass! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dit is weer zo'n moment dat ik post: Het is vanaf de wortel al dood.... Ik snap kappers en de term dood haar nooit. Maar dat zal aan mij liggen. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Kappers zijn ook altijd van die wijven, ongeacht geslacht ... Ga er nooit heen. VRiendin, schaar, tondeuse, zo deon we dat |
|
Tondeuse / alleen / kale kop... beter dan dat verwijfde lange haar! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Jij hebt idd geen lang haar nodig om er verwijfd uit te zien |
|
Jaloers? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:ik wist dat iemand dit weer zo postten d'r zit nogal een verschil tussen 'gezond' haar en dat droge uitgescheten gespleten haar aan de puntjes Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Laatst voor één van de eerste keren in mijn leven bij een andere kapper geweest dan degene waar ik al kom sinds mijn derde, vet spannend was het. |
|
en Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja, super. Meteen gezellig, prachtig kapsel, voor herhaling vatbaar. |
|
gaaf Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Heb van 2002 tot 2006 niets met mijn haar gedaan waardoor het dus flink "dood" is, je ziet dus duidelijk de scheidingslijn tussen gezond en verrot. Om de zoveel maanden gaat er een stukkie af zodat het over een paar jaar helemaal gezond is, hoezee! |
|
quote: Foto! see you at occultfest! |
|
quote: Hair repair zooi erop en niets aan het handje hoor. Tot vorig weekend was ik al weer een jaar of 6 niet geknipt Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
was het maar zo'n feest. ik gebruik wel altijd meuk om mijn haar zachter te maken om het meer kambaar te maken zodat het niet zo snel breekt, maar toch na 6 maanden is het echt wel nodig om er een stukkie af te hlen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dat klinkt als conditioner niet als reparatieshizzle Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ik gebruik beide. repair shampoo en conditionar en 1 of andere dure repair meuk van de kapper (wat overigens wel echt 10 beter werkt dan van de drogisterij) en 1 a 2x in de week een haar masker. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hydraliss :p of andrelon glad en stijl....ja mn haar heeft golven die dr in blijven ook na shampoo gebruik :p heeft ook niks met de shampoo te maken :p maarre, de clue tot verzorgd haar?? Niet zo veel troep in doen!!! en uiteraard bij winderig weer enzo in een staart doen :p Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Ik wilde bij Cadaveria dus ook al vragen of ze er dan niet juist VEEL te veel in doet? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |