IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Lang haar [verzorging e.d.] Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-10-2006 10:58 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik heb van mezelf bruin haar. Maar elke dag vragen talloze mensen mij of ik highlights heb. Dit lijkt zo omdat sommige plukken haar langs de rand van m'n porum ontzettend blond zijn. Hoe de neuk kan dit? Het ziet zo erg fukked up uit, maar ik heb weinig zit om de boel te kleuren. Dat bijhouden is me teveel werk.

Ik wil niet blond zijn.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2006 10:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Minder eieren eten ..


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 04-10-2006 11:02 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Hmmm, dat betekent waarschijnlijk dat die lichtere haren binnenkort uit gaan vallen en dat je langzaamaan kaal wordt...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-10-2006 11:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2006 10:53 schreef Dodo het volgende:
H&S haalt alleen de kleur intensiteit weg


Nee hoor het haalt de kleur er bijna geheel uit, anti roos shampoos zijn vrij agressief wat dat betreft.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-10-2006 11:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2006 9:46 schreef arnibes het volgende:
HS is de enige shampoo die nog een beetje helpt tegen m'n roos.


Waarom niet even langs de huisarts voor speciale lotion zooi?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-10-2006 11:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2006 11:02 schreef El Chulo het volgende:
Hmmm, dat betekent waarschijnlijk dat die lichtere haren binnenkort uit gaan vallen en dat je langzaamaan kaal wordt...
Oja, hoezo?


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 04-10-2006 11:06 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik meen weleens gelezen te hebben dat zwakker wordende haren ook lichter worden qua kleur. Maar misschien is het wel iets totaal anders...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-10-2006 11:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Dat blonde is gewoon grijs.. hoort bij het ouder worden.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-10-2006 11:09 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2006 11:06 schreef El Chulo het volgende:
Ik meen weleens gelezen te hebben dat zwakker wordende haren ook lichter worden qua kleur. Maar misschien is het wel iets totaal anders...
Ok, ik dacht je nekt compleet uit je lul net als Jenje.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-10-2006 11:09 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2006 11:08 schreef MMayo het volgende:
Dat blonde is gewoon grijs.. hoort bij het ouder worden.
Shut up! Ik heb al grijze haren.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-10-2006 11:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2006 11:09 schreef Slechtheid het volgende:
Shut up! Ik heb al grijze haren.


Dat hele blonde kan ook grijs zijn, een tante van mij heeft bijvoorbeeld spierwit haar terwijl ze altijd donkerbruin had. Is niet grijs geworden, maar gewoon wit hehe.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-10-2006 11:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2006 11:09 schreef Slechtheid het volgende:
Shut up! Ik heb al grijze haren.


Vast niet zoveel als mij


spelfout weggehaald...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-10-2006 11:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2006 11:11 schreef varanus het volgende:
Vast niet zoveel als mij
Ik ben wel van '84...

Naja, dan maar een kleurspoeling.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-10-2006 11:18 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2006 11:13 schreef Slechtheid het volgende:
Ik ben wel van '84...

Naja, dan maar een kleurspoeling.

Uh ja, das wel vroeg dan..


spelfout weggehaald...


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 04-10-2006 11:43 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

Mijn eerste "grijze" haren zijn er ook al maar ik ben dan ook een mummie


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 04-10-2006 12:49 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 4 oktober 2006 10:58 schreef Slechtheid het volgende:
Ik heb van mezelf bruin haar. Maar elke dag vragen talloze mensen mij of ik highlights heb. Dit lijkt zo omdat sommige plukken haar langs de rand van m'n porum ontzettend blond zijn. Hoe de neuk kan dit? Het ziet zo erg fukked up uit, maar ik heb weinig zit om de boel te kleuren. Dat bijhouden is me teveel werk.

Ik wil niet blond zijn.


Ik krijg altijd highlights als ik in de zomer veel met nattte haren in de zon loop. Enkele dagen strand is al genoeg voor een aardige hoeveelheid lichtelijk gaye highlights.
Misschien te vaak naar het strand geweest?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 04-10-2006 16:00 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2006 11:02 schreef MMayo het volgende:
Nee hoor het haalt de kleur er bijna geheel uit, anti roos shampoos zijn vrij agressief wat dat betreft.


echt er helemaal uit dus ?? Er zit namelijk van mij nog een best groot rest van dat rode in.. maar het lijkt gewoon blond. en vind ik erg lelijk... maar dan moet ik dus gewoon veel met hs wassen en dan gaat het er uit?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-10-2006 16:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2006 16:00 schreef Dodo het volgende:
echt er helemaal uit dus ?? Er zit namelijk van mij nog een best groot rest van dat rode in.. maar het lijkt gewoon blond. en vind ik erg lelijk... maar dan moet ik dus gewoon veel met hs wassen en dan gaat het er uit?


Bij mij wel ja. Maarja als ik mijn haar met die zooi was is het ook dezelfde dag als de kleuring, maar alleen als ik het geen mooie kleur vind dus. Enne roodtint krijg je net als zwart moeilijk er helemaal uit, blijft altijd wel een restje zitten.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 04-10-2006 21:38 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

ja daar was ik al achter.. maar bij marlijn is dezelfde pakje kleur er wel uit..

Nouja volgendeweek woensdag komt er middelbruin overheen.. wel een spoeling


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-10-2006 21:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2006 21:38 schreef Dodo het volgende:
ja daar was ik al achter.. maar bij marlijn is dezelfde pakje kleur er wel uit..

Nouja volgendeweek woensdag komt er middelbruin overheen.. wel een spoeling


Och soms is een spoeling net zo hardnekkig als permanente verf. Ligt aan je haarstructuur.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-10-2006 21:51 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 oktober 2006 21:48 schreef MMayo het volgende:
Och soms is een spoeling net zo hardnekkig als permanente verf. Ligt aan je haarstructuur.

Klopt, ik had een paar jaar geleden donkerpaars (aubergine) spoeling in mijn haar gedaan, dat zou er na 6x wassen ofzo uit zijn.
Het werd knalrood en het duurde zo'n 1,5 jaar voordat het weg was.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-10-2006 22:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2006 21:51 schreef Leviathanica het volgende:
Klopt, ik had een paar jaar geleden donkerpaars (aubergine) spoeling in mijn haar gedaan, dat zou er na 6x wassen ofzo uit zijn.
Het werd knalrood en het duurde zo'n 1,5 jaar voordat het weg was.


Ghehehe als ik bij de kapper zit gaan ze altijd heel verwonderlijk kijken en vragen welke kleurtjes er allemaal in zitten. Zit zoveel resten nog in, mengelmoes van kleuren zonder dat het lelijk is.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 04-10-2006 22:53 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

binnenkort eens naar de kapper. m'n kapsel gaat nergens meer over ...




Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 04-10-2006 23:20 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 4 oktober 2006 10:58 schreef Slechtheid het volgende:
Ik heb van mezelf bruin haar. Maar elke dag vragen talloze mensen mij of ik highlights heb. Dit lijkt zo omdat sommige plukken haar langs de rand van m'n porum ontzettend blond zijn. Hoe de neuk kan dit? Het ziet zo erg fukked up uit, maar ik heb weinig zit om de boel te kleuren. Dat bijhouden is me teveel werk.

Ik wil niet blond zijn.


Dat heeft gewoon met de zon te maken. Als ik in de zon loop wordt mijn haar ook een stuk lichter (of ik dat nou wil of niet). Als de zon zijn zomerkracht heeft verloren gaat het vanzelf weer over.


the only pleasure is pain


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 05-10-2006 8:46 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

elke keer als ik me haar was met elvive energie, das de citrus shampoo, gaat me haar heel fout en hangerig zitten, maar zijn nagenoeg ALLE klitten er uit. hoe dit kan...geen idee

ik wordt altijd moe van haar dat t doucheputje verstopt. echt schijt ik ga t r af scheren, kut-lang-haar. tis ook veel te lang.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen