|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Het feit dat lang haar jou niet staat en al je moeite dus voor niets is geweest betekend niet dat dat ook voor een ander geldt. Ik snap nu wel je sympathie voor snaack. |
|
quote:Het heet 'TBS Chique", en discrimineert niet qua haat. |
|
quote: Het haat iedereen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Scheelt dat ik terug please |
|
quote: ...niets is wat het lijkt... |
|
quote: Lmao, is dat audiophile? |
|
De goedkoopste shampoo die je kunt vinden. Maximaal 2 keer per week wassen. Wel borstelen om vervilting te voorkomen. En haar hebben om mee te beginnen. Als het niks is wordt het niks en probeer dan een kapsel. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Als het niks is schijnt appelmoes goed te werken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: En 1x per jaar ongeveer 10cm dooie punten knippen. Verder niets aan toe te voegen. 2x wassen in de week is voldoende. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:yup When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Die legerjas? Volgens mij wel ja. Die lelijkerd naast Kwelgeest is Helmet, niet? |
|
Jep. Je moeder. |
|
SMAAD. |
|
Oja, ultimate big tiddy goffik gf VAMPIE. |
|
En Kwellie links, volgens mij. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Kwellie links? Hmm. Wel inderdaad naast ubergeitenwollensok Helmet... Heeft hij dan al die tijd een dubbele agenda gehad? |
|
Helmet, verrek! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ow. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Heden draag ik een haarnetje. Billeke heeft al Mexicaans staatstacoschap voor me aangevraagd, dus als iemand nog interesse heeft in goeie poeier, hit me up. |
|
Aan het werk bij de mac oid? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nee, het haar zit nu op een lengte waarbij het nog niet lang genoeg is om achter een oor te stoppen, dus bij de minste beweging vallen die lokken de hele tijd voor m'n ogen. Erg irritant af en toe. |
|
Koop een leuke tiara. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Meid! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |