|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Logisch! |
|
quote: Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
zo lijkt t langer ondertussen haal k het ook als k mn hoofd normaal houd wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
maar je bent klein en nietig, dan lijkt het altijd langer |
|
quote:net als bij jou wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: blijkbaar heeft het toch z'n charme |
|
Om even terug te komen op de vraag van de topicstarter: Scheer je kaal. |
|
Ik moet nodig eens naar de kapper, ik heb me toch een partij stro op de kop. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik doe er echt geen ene flikker aan... kammen heb ik alang maar opgegeven en laatste knipbeurt was iets van een jaar geleden (al was die kapster wel tegek, mischien dat ik binnenkort wel weer eens ga ) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
hahah foto? |
|
quote: Ach jij hebt juist megarecht haar. Helemaal recht afgeknipt. Ziet er gezond uit. JIj mag niet zeuren On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
na ut headbangen Dit erin : speciaal voor halflang tot lang haar.(ander plaatje) even laten zitten en daarna is je haar zowat klitloos. (kost €5,50 per fles ) nadeel dat je haar er vrij vettig van word. Verder schijn ik nogal mooi haar te hebben(erg stijl)jammer alleen dat ik al grijs word Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ok, hehehe.. tof dan.. hoe de fuck ken jij mij trouwes? quote: van wie? ik of de kapster? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Homo "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: |
|
jaloers? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 23-06-2005 14:23] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ben je fries ofzo jalours moet zijn jaloers |
|
quote: zo, en ruikt het dan ook lekker fris naar bedauwde bloemmetjes?? |
|
quote: Nou ik neem aan dat jij toch laatst in Vera had opgetreden? Of zit ik er nu erg ver naast? @Orion, dat gliss gedoe ruikt ook nog lekker On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
In de winter vind ik mijn haren wel irritant omdat ze vreselijk snel statisch zijn. Zomers heb ik nergens last van. *onscherpe foto* the only pleasure is pain |
|
Statisch is zoooo kut. |
|
quote: Vette foto |
|
Mooie kleur! Ik moet 't binnenkort ook maar weer es verven, maar ik heb nog wel een haarfoto waarbij 't -net- geverft is; Zo dan. Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |