IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Lang haar [verzorging e.d.] Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-01-2009 18:48 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

geen idee. Maar als ik het niet doe dan is het droog en knapt het in de borstel af. Verder droog ik het nooit met een fohn en ik stijl het nooit met een tang en gebruik geen stijlingsproducten ofzo. Kam het 1x per dag. ach.. moet er gewoon mee leven


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-10-2009 8:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ok ik heb nu een Andrelon haarmasker gebruikt. Damn, mijn haar is nog nooit zo zacht en handelbaar geweest! Wel redelijk prijzig maar je doet er lang mee aangezien het niet de bedoeling is dit wekelijks te gebruiken. Blijvertje.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-10-2009 12:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2009 8:15 schreef Slechtheid het volgende:
Damn, mijn haar is nog nooit zo zacht en handelbaar geweest!


:')


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-10-2009 15:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

O Slechtheid, je haar dansT.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-10-2009 19:07 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2009 8:15 schreef Slechtheid het volgende:
Ok ik heb nu een Andrelon haarmasker gebruikt. Damn, mijn haar is nog nooit zo zacht en handelbaar geweest! Wel redelijk prijzig maar je doet er lang mee aangezien het niet de bedoeling is dit wekelijks te gebruiken. Blijvertje.


doos !


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-10-2009 1:41 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Laatste pagina even doorgelezen en even een kleine opmerking @ 'dood haar' en dure smeerseltjes:

Gezond haar

quote:
Je kan wel zeggen dat haar er gezond uitziet als het mooi glanst en in goede conditie is. Maar in feite kan haar niet gezond of ongezond zijn, haar is dood. En dat is maar beter, anders zou je het wel voelen als het geknipt werd. De staat van het haarzakje dat zich onder de huid bevindt heeft moet de juiste voedingstoffen krijgen van binnenuit.

Je kunt je haar natuurlijk wel knippen als het beschadigd is door permanent, verven of uitdrogen, maar normaal gesproken hoef je je haar alleen maar te knippen als je er een bepaald model in wilt hebben.


http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/fabels_haar.php




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 11-03-2010 18:49 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

Dat ik dit hier [op ZM] kom vragen.. maarre: kent iemand Silk Therapy van BioSilk?? Is dat wat? Ik zoek een serum o.i.d. waar mijn haar niet meteen vet van wordt maar wel minder frizzy EN mijn haar beschermd wordt tegen beschadiging door zon etc...? Dit schijnt goed spul te zijn en ik zag online een mooie aanbieding staan dus ik dacht: even checken wat de ervaringen zijn van anderen...
Tips voor andere producten zijn ook welkom hoor BVD!

[PS Al eeuwen niet meer gepost, hoest met alle 'emmers? ]


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-03-2010 22:39 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Dat is fijn spul! Gebruik ik zelf ook altijd.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 12-03-2010 22:39 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Alleen wel heul weinig van gebruiken, anders krijg je alsnog erg vette lokken .


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-03-2010 22:40 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Daarom kun je ook zo lang met zo'n flesje ja


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 12-03-2010 22:42 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Juustem.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-05-2010 10:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Weet iemand waar je moet zijn, bijv een pruikenbedrijf, die aardig wat geld geeft voor afgeknipt lang haar?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-05-2010 10:46]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-05-2010 10:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2010 10:45 schreef Mutilator het volgende:
Weet iemand waar je moet zijn, bijv een pruikenbedrijf, die aardig wat geld geeft voor afgeknipt lang haar?


Maar waarom zou je je haar willen verkopen? Zit je zo om geld verlegen? Ik zou eerder voor een donatie gaan. En verder kun je dat navragen bij je kapper of via google even flink zelf zoeken.



Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 16-05-2010 10:51 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Je hebt het afgeknipt ja?

Ik heb mijn haar gedoneerd aan een bedrijf wat er pruiken voor maakt voor kankerpatienten.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 18-11-2012 16:54 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Kan geen algemeen kapsel tipoque vinden.

Ik bewerk m'n hoofd nu met een tondeuze. Dat leek me vrij simpel, maar nu blijkt het toch her en der een miniscuul tikje langer te zijn.

I walk alone, dus ik moet het alleen doen, maar zijn er handigheidjes om een egale lengte over het gehele hoofd te hebben als je het zelf doet? Zichtbare delen gaat nog wel, maar achter op het hoofd is 100% op de tast.

Het is niet de bedoeling chickies binnen te hengelen, maar niet voor gek lopen zou toch wel prettig zijn.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-11-2012 17:04 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik ga altijd tegelijkertijd met mijn andere hand de tondeuse achterna... Dan voel je eventuele verschillen. En goed luisteren, de tondeuse klinkt anders als hij door haar heen gaat dan dat er geen haar meer is.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 18-11-2012 17:18 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik wil je best een keer helpen hoor


Black seeds of bunny!


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-11-2012 17:24 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Misschien met twee spiegels werken?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 18-11-2012 17:27 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 18 november 2012 17:18 schreef Nyghtslave het volgende:
Ik wil je best een keer helpen hoor
Ok. Heb ik tevens weer legit reason eens grondig te poetsen. :')
quote:
Op 18 november 2012 17:24 schreef Nix het volgende:
Misschien met twee spiegels werken?
Ik heb er maar 1. Handspiegel lijkt me lastig als je met je andere hand aan het tondeuzen bent.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 07-06-2020 21:48 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Ze is uiteindelijk een bult CD's komen ophalen. Van meuk scheren/trimmen was geen sprake. D:

Maargoed, lang haar is voor wijven of hippies. Echter merk ik wel dat 0,5 millimeter mensen afschrikt, en dus laat ik de boel weer wat langer groeien dan 0,5mm.

Wat is een kapsel dat voldoet aan de volgende eisen:
-Ongeveer 1x per 4 tot 6 weken naar de kapper
-Geen 0,5mm kapsel
-Niet elke ochtend lang bezig zijn met stylen
-Geen karrevrachten aan gel/wax nodig hebben om de boel presenteerbaar te maken
-Er niet uitzien als een verzopen wezel en/of heaumeau


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 07-06-2020 21:54 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 16:59 schreef kwelgeest het volgende:
Geen klit te vinden.
Dus toch gewoon van de herenliefde.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 08-10-2021 21:06 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Lekker behulpzaam weer in dit topic.

Voorlopig even niet de schaar erin, de vrouw vindt sjonnie dep leuk en nu mot ik daar op lijken.

Zoiets:



Maar dan met niet dreads haar.

De guyliner ligt al klaar.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 08-10-2021 21:15 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht



Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 08-10-2021 21:22 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Ik zoek gewoon tips voor lang haar [verzorging e.d.]

De piratenshampoo is een begin, met moet dat ook perse het einde zijn?


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 08-10-2021 21:31 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2020 21:48 schreef Slegthyd het volgende:
Maargoed, lang haar is voor wijven of hippies.

Wat is een kapsel dat voldoet aan de volgende eisen:
-Er niet uitzien als een verzopen wezel en/of heaumeau

quote:
Op 8 oktober 2021 21:06 schreef Slegthyd het volgende:
Voorlopig even niet de schaar erin, de vrouw vindt sjonnie dep leuk en nu mot ik daar op lijken.


Je principes opzij gezet om een ander te pleasen dus. Slechte zaak.


...niets is wat het lijkt...


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen