IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Lang haar [verzorging e.d.] Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-10-2006 0:12 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 0:10 schreef zillah-morte het volgende:
Ik wel om de 2 dagen. Eerste dag zit het mooi. 2e gaat. Dan moet het echt gewassen worden.



Juist, same here. De enige reden dat ik het niet iedere dag was is omdat te vaak wassen inderdaad ook weer slecht is.
Ik was 't inderdaad ook om de dag, de eerste dag is dan idd mooi, lekker volle en zachte bos, de tweede dag wordt 't alweer wat 'hangeriger' en futlozer, althans dat vind ik zelf.
1 keer per week je haar wassen vind ik wel erg weinig hoor. Het wordt dan toch op een gegeven moment ook erg vet en slierterig etc. Bah.


..."Hate can only create more hate"...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2006 0:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat is zeker bij ieder persoon anders

al merk ik dat elke dag wassen wel goed is voor mijn haar, blijft het uitkambaar. maarja elke dag wassen is weer niet goed voor je huis en je gaat stinken zodra je een dag over slaat.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-10-2006 0:17 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 oktober 2006 0:12 schreef Immortella het volgende:
Juist, same here. De enige reden dat ik het niet iedere dag was is omdat te vaak wassen inderdaad ook weer slecht is.
Ik was 't inderdaad ook om de dag, de eerste dag is dan idd mooi, lekker volle en zachte bos, de tweede dag wordt 't alweer wat 'hangeriger' en futlozer, althans dat vind ik zelf.
1 keer per week je haar wassen vind ik wel erg weinig hoor. Het wordt dan toch op een gegeven moment ook erg vet en slierterig etc. Bah.

Idd. De derde dag zou ik met een staart moeten lopen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-10-2006 0:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ja, ik ook. Daar voel ik mezelf dan al niet erg prettig bij, ik heb dan het idee dat iedereen kan zien/het idee heeft dat m'n haar vet is, haha..

Ik blijf erbij hoor, 1 keer per week je haar wassen vind ik niet normaal. Stel dat je nou gezegend bent met haar dat niet vet wordt, dan nog voelt 't voor jezelf toch vies?


..."Hate can only create more hate"...


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 10-10-2006 0:21 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Als je haar niet zit, lekker naar de kapper gaan!
Ik ben vrijdag voor het eerst sinds 10 jaar ofzo weer eens naar de kapper geweest, en ik wou dat ik het veel eerder had gedaan.
Al dat zelf-geknoei met verf en bijknippen...

Voor mij was het zo belangrijk dat het lang was, dat ik niet echt naar de kwaliteit, laat staan het model keek.
Vrijdag was ik het zo zat, ik heb er 20 cm af laten knippen, en in lagen laten doen en in een goede kleur laten verven.
(het is nog steeds lang)
En het ziet er 100 x beter uit.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-10-2006 0:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 oktober 2006 0:21 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Als je haar niet zit, lekker naar de kapper gaan!
Ik ben vrijdag voor het eerst sinds 10 jaar ofzo weer eens naar de kapper geweest, en ik wou dat ik het veel eerder had gedaan.
Al dat zelf-geknoei met verf en bijknippen...

Voor mij was het zo belangrijk dat het lang was, dat ik niet echt naar de kwaliteit, laat staan het model keek.
Vrijdag was ik het zo zat, ik heb er 20 cm af laten knippen, en in lagen laten doen en in een goede kleur laten verven.
(het is nog steeds lang)
En het ziet er 100 x beter uit.

Ja ik ken dat. Ik heb er dan alleen een kleur in laten zetten. Maar ben er wel blij mee. Maar heb toch het idee dat het futlozer is. Verf is niet goed.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-10-2006 0:25 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 0:21 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Als je haar niet zit, lekker naar de kapper gaan!
Ik ben vrijdag voor het eerst sinds 10 jaar ofzo weer eens naar de kapper geweest, en ik wou dat ik het veel eerder had gedaan.
Al dat zelf-geknoei met verf en bijknippen...

Voor mij was het zo belangrijk dat het lang was, dat ik niet echt naar de kwaliteit, laat staan het model keek.
Vrijdag was ik het zo zat, ik heb er 20 cm af laten knippen, en in lagen laten doen en in een goede kleur laten verven.
(het is nog steeds lang)
En het ziet er 100 x beter uit.


Stoer! Een middagje kapper kan inderdaad goed doen, over het algemeen kom ik daar met een voldaan gevoel vandaan, haha..

Maarreuh, foto!!


..."Hate can only create more hate"...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2006 0:42 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 0:24 schreef zillah-morte het volgende:
futlozer


Media zijn de shit.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 10-10-2006 21:58 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2006 23:58 schreef Immortella het volgende:
Eh, begrijp ik je nu goed? 1 keer per week je haar wassen?


Soms wel minder vaak. Ik was het alleen als het vet is of als ik erg heb gezweet na het sporten (wat ook hoogstens éénmaal per week is). Vaker is gewoon niet nodig.

Edit: Je haar wordt juist sneller vet van vaak wassen, daarmee haal je de natuurlijke beschermlaag van je haar af waardoor je haar juist extra veel van die natuurlijke beschermlaag gaat produceren. Resultaat: snel vet haar. Als je je haar minder vaak wast zul je zien dat het na verloop van tijd ook minder snel vet wordt. Mijn haar is zelden vet. Na 10 dagen ongeveer, dan moet ik het echt wassen. Maar ik was het dus eerder vanwege het sporten.

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 10-10-2006 22:02]


Hatsjikidee!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 10-10-2006 22:01 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

*ging even mis *

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 10-10-2006 22:03]


Hatsjikidee!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 10-10-2006 22:02 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Huh?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 10-10-2006 22:07 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ja, ging even mis, solly


Hatsjikidee!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2006 22:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik was het ong om de dag of om de 2 dagen; ligt eraan of ik jeuk begin te krijgen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 10-10-2006 22:15 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ik was m'n haar om de 3-4 dagen, bij mij ligt het pas na de 2de dag goed, de eerste dag echt een ontzettende pluizenbol..


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 10-10-2006 22:33 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

ik haat kappers. ben r al jaren niet meer geweest. ze knippen het altijd te kort, valt niet mee te communiceren, ja ouwe hoeren wel, maar ze snappen niks van wat je bedoelt, wat je wil met je haar. t komt er altijd verkeerd uit.
en "jongen" en "lang haar" samen snappen ze niet.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2006 22:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hehe, dan wordt het tijd voor andere kapsters.

Mijn kapsters zijn vet leuk.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 10-10-2006 22:36 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

en jij hebt natuurlijk haar waar kapsters blij mee zijn krullebol!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2006 22:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hahahaha, ze waren ook al wel te spreken over mijn haar toen mijn haar toen het nog lang was hoor!

Ik ga al naar ze toe sinds mijn derde.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 10-10-2006 22:56 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

oke....dan zijn het dus nu ouwe tangen?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 23:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Mannen mogen alleen lange haren hebben als ze een baard hebben. Anders zijn ze verwijfd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 10-10-2006 23:06 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht



i luvv baarden.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 23:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 23:06 schreef BitchSlap het volgende:


i luvv baarden.
Ook rode baarden?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2006 23:07 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 22:56 schreef BitchSlap het volgende:
oke....dan zijn het dus nu ouwe tangen?


Hehe, nee, ze worden wel met enige regelmaat ververst, er werken momenteel twee jonge exemplaren.

En, om mijn opa te citeren:

quote:
Lekker hoor, zo'n meidje dat een beetje aan je haar zit te friemelen.




BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 10-10-2006 23:08 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht



die opa!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 10-10-2006 23:50 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 23:07 schreef Schaep het volgende:
En, om mijn opa te citeren:



En dan heeft Opa het nog niet eens over het sponsbadje onder de balzak


Maar OT ! En mensen die geen lang haar (meer) hebben moeten in het lultopic spelen
(Sorry Schaep)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen