|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een beetje rollen en vouwen en dan zo'n vage clip eroverheen zetten zodat het in een soort van knot zit Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ah, dat is best een goed idee. Die moet ik ook maar even aanschaffen dan. Edit: Dankjewel! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-06-2005 19:43] |
|
Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ruige apparaten zijn dat man, daar kan je een klein zoogdier mee doden. |
|
quote:Ik had een verstuiver van de Bodyshop tegen statisch haar... Maar hij is op, ben gisteren geweest en hij stond er nergens! |
|
quote: heel pijnlijk! |
|
quote: Wash & Shine. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Thanx, ga ik meteen even bij de Bodyshop in Enschede kijken! quote: Wasstraat programma nummertje 4?? [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 24-06-2005 14:03] the only pleasure is pain |
|
Zenial |
|
je moet iig geen anti-roos shampoo van de kruidvat probere, daar word het alleen maar pluizeriger van. wat een teringzooi is dat zeg |
|
Ja, het blijft natuurlijk behelpen, zo'n afro. |
|
quote: Je hebt ook iets dat "Glad& Stijl" heet, van Andrelon. Geen shampoo of cremespoeling, maar echt voor na het wassen, stylen zoals dat geloof ik heet. Werkt bij mij prima tegen statisch haar, maar enkel en alleen omdat het er zwaar/vettig van wordt. Na een dag dus wel wassen, maar het helpt wel (en is geloof ik niet zo duur). Je maintiendrai! |
|
quote: Dat heb ik ook, goed spul. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dat jat ik altijd van Charlotte ja, van voor dat ze dreads had. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Oh, dan nog één: Haar wat bij de aanzet gauw vet is, en bij de punten juist gelijk droog. Even ter informatie: - Ik was mijn haar (met Zwitsal zelfs ) - ga naar de kapper/laat het regelmatig punten - doe verder ook alles volgens de regeltjes. Slaap met vlechten in en smeer hetzelfde Glad en Stijl goedje erin (dat wordt nog net niet als ontbijt gebruikt). Maar echt helpen doet dat niet. Iemand een oplossing? Je maintiendrai! |
|
quote: Bij verschillende kappers verkopen ze OZZ volgens mij schrijf ik het zo goed, dat is een antifrizz. Dat werk erg goed tegen pluizend of statisch haar. Ook fudge van de Kinky kapper werkt redelijk goed, vooral bij krullend en pluizend haar. Verder helpt het om gewoon 's morgens te douchen het niet te fohnen en in model te kneden met bijvoorbeeld fudge en er verder zo min mogelijk aan te zitten. it ain't so bad to be a psychopath |
|
-Als je het gewassen hebt, uitborstelen met een fijnharige borstel,anders doet het erg pijn -Liefst door de lucht laten drogen,een hete droger is erg slecht Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Aan heteluchtdrogers doe ik sowieso niet aan, het droogt zo ook wel Maar bedankt voor de tips, en fudge, is dat een soort wax achtig spul ofzo? Je maintiendrai! |
|
Ja een soort pasta, maar niet vet, en het ruikt enorm lekker. Wel vrij zoet. it ain't so bad to be a psychopath |
|
Dan zou je opzich ook best aan de kokoswax kunnen gaan (als we 't toch over vettig spul hebben). Of we nemen allemaal dreads! † We will live each day in springtime... † |
|
Dan liever geen haar. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Kokoswax, daar ga ik dus echt van over mn nek he Dood aan kokoswax gebruikers!!! |
|
quote: Inderdaad, wat stinkt die kankerzooi. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ja maaaan, die kookooswax is ja lekkah voor mijn haar man jaah |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |