IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Lang haar [verzorging e.d.] Vorige pagina | Volgende pagina
Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 21-06-2005 21:53 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 21:45 schreef MindlessMayo het volgende:
Haha ik kan nog wijder


Ja maar jij hebt echte krullen

quote:

Jij ook mooi haar..




quote:
lang vooral!


Is geen recente foto.. is nu wat korter... Maar groeit vanzelf wel weer

quote:

Ik ben nu ook weer bezig het lang te laten groeien, had het 20cm langer tijdje terug maar de kapper verknoeide het.


Oh da's balen! Dat van mij is de laatste keer scheef geknipt... ook redelijk irritant maarja boeie... mijn haar is toch springerig dus dan valt het ook minder op dan bij bijv. steil haar


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Pagan Lord
Usericon van Pagan Lord
Posted 21-06-2005 21:53 by Pagan Lord Wijzig reactieProfiel van Pagan LordQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 16:47 schreef Zenial het volgende:
Hahahahaha wat een vreselijk gay topic




....veel cremespoeling gebruiken helpt bij mij wel goed


Ja dat doet het trucje.


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 21-06-2005 21:54 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 21:51 schreef zillah-morte het volgende:



nog meer

Ik vond het zelf op die foto juist typisch boshekse-knoop-zooi


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-06-2005 21:56 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 juni 2005 21:54 schreef Devilicious Pem het volgende:
nog meer

Ik vond het zelf op die foto juist typisch boshekse-knoop-zooi

Tuurlijk meid




On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-06-2005 21:56 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 21:50 schreef Devilicious Pem het volgende:
Vind je???

oh... eh... hihihihi

Maar het zit toch iedere keer weer anders... *zucht* Heb ook drie soorten haar door elkaar lijkt het wel...
Bovenop golvend tegen steil aan, daaronder golvend/krullerig en daar weer onder kroeshaar Is me letterlijk wel eens gezegd: "Jezus, heb jij negroïde voorouders ofzo???"



Maarre.. dankje WaBla!


ik vind t ontzettend mooi.... mooi vol enzo... ik zou graag wat voller haar hebben maar ik kan geen krullen laten zetten, zakt er allemaal binnen een uur weer uit... en als mn haar dikker zou zijn zou ik t niet lang kunnen hebben met mn migraine... veel te zwaar....


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-06-2005 21:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 21:54 schreef Devilicious Pem het volgende:
nog meer

Ik vond het zelf op die foto juist typisch boshekse-knoop-zooi


Nee harstikke mooi!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 21-06-2005 22:04 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 21:45 schreef watery black het volgende:
MOOI!!!!!


en dat is mijn wijf! haha


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-06-2005 22:05 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 juni 2005 22:04 schreef Shredhead het volgende:
en dat is mijn wijf! haha


En daar ben je trots op


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-06-2005 22:05 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wtf? Wijf?

Dat zeg ik maar niet tegen mijn eega, hehe.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-06-2005 22:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 22:04 schreef Shredhead het volgende:
en dat is mijn wijf! haha


Daar mag je terecht trots op wezen, mooie meid


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 21-06-2005 22:07 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 22:05 schreef Oud Vuil het volgende:
Wtf? Wijf?

Dat zeg ik maar niet tegen mijn eega, hehe.


(hier heb ik een grote bek he, thuis zeg ik alleen maar 'snoepje, 'schatje' enzo.)


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 21-06-2005 22:08 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 21:28 schreef robbemans het volgende:
sik is er al een jaar af hoor


Nu het hoofd nog.


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-06-2005 22:12 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 22:08 schreef CoenV het volgende:
Nu het hoofd nog.



wat LIEFFFFF!!!!!!!!!!!


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-06-2005 22:16 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 juni 2005 22:07 schreef Shredhead het volgende:
(hier heb ik een grote bek he, thuis zeg ik alleen maar 'snoepje, 'schatje' enzo.)


Hehehe, ik dacht al.



Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 21-06-2005 22:16 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 21:56 schreef zillah-morte het volgende:
Tuurlijk meid





Hahaha ja echt. Soms voel ik me een bosheksje. Werd ik vroeger ook voor uitgescholden om mijn haar, "bosheks" en "bostrol" enzo. Vond het toen erg, maar vind het nu best een leuke uitdrukking...

quote:
Op 21 juni 2005 21:56 schreef watery black het volgende:
ik vind t ontzettend mooi.... mooi vol enzo...


Thanks again!! Maar zo zit het dus niet altijd. Soms, vooral als het vet is, is het een dun flutbosje [nouja ok ]
Voordeel is echter wel dat mijn haar zich makkelijk in een knoop laat leggen en dan blijft zitten. Effe geen elastiekje bij de hand? No problem!

quote:

ik zou graag wat voller haar hebben


Zulk dun haar heb je toch niet?? Meen ik me te herinneren van foto's??

quote:
maar ik kan geen krullen laten zetten, zakt er allemaal binnen een uur weer uit...


Te fijn haar ofzo?

quote:
en als mn haar dikker zou zijn zou ik t niet lang kunnen hebben met mn migraine... veel te zwaar....


Oei... da's minder!! Jammer voor je. Maar gelukkig ben je van jezelf heel mooi dus boeit het niet hoe je haar zit *slijm*

quote:
Op 21 juni 2005 21:58 schreef MindlessMayo het volgende:
Nee harstikke mooi!


Ssssst!!!

hihi


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 21-06-2005 22:16 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 22:16 schreef Oud Vuil het volgende:
Hehehe, ik dacht al.


(ze zit achter me op de bank te lachen )


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-06-2005 22:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 22:16 schreef Devilicious Pem het volgende:

Ssssst!!!

hihi


Hihihihi





Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 21-06-2005 22:20 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 22:04 schreef Shredhead het volgende:
en dat is mijn wijf! haha


quote:
Op 21 juni 2005 22:05 schreef zillah-morte het volgende:
En daar ben je trots op


hihihi

quote:
Op 21 juni 2005 22:05 schreef Oud Vuil het volgende:
Wtf? Wijf?

Dat zeg ik maar niet tegen mijn eega, hehe.


LOL ach ik weet wie het zegt... da's mijn slet hè!

quote:
Op 21 juni 2005 22:06 schreef MindlessMayo het volgende:
Daar mag je terecht trots op wezen, mooie meid


*help* Overload aan complimentjes in dit topic... system error!!!



"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-06-2005 22:22 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 22:16 schreef Devilicious Pem het volgende:

Zulk dun haar heb je toch niet?? Meen ik me te herinneren van foto's??



nee valt ook wel mee maar mn haar is behoorlijk stijl en dan lijkt t net niks... en ik heb ook altijd van die fijne kriebelige korte haartjes overal. echt erg...
Loo noemt me al pluisje

quote:

Te fijn haar ofzo?



nja niet super fijn ofzo, valt allemaal wel mee. maar zoals ik al zei, heel stijl, en ook nog eens superglad. t houdt gewoon niet op de een of andere manier. verf pakt soms ook gewoon niet. moet t echt heel goed voorbehandelen enzo, anders wast t er zo weer uit. naja betekent iig wel dat ik sterk haar heb


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 21-06-2005 22:28 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 22:22 schreef watery black het volgende:
nee valt ook wel mee maar mn haar is behoorlijk stijl en dan lijkt t net niks... en ik heb ook altijd van die fijne kriebelige korte haartjes overal. echt erg...
Loo noemt me al pluisje


hihihi levert het nog een leuk koosnaampje op

quote:

nja niet super fijn ofzo, valt allemaal wel mee. maar zoals ik al zei, heel stijl, en ook nog eens superglad. t houdt gewoon niet op de een of andere manier. verf pakt soms ook gewoon niet. moet t echt heel goed voorbehandelen enzo, anders wast t er zo weer uit. naja betekent iig wel dat ik sterk haar heb


Da's dan wel weer fijn! Maar kan me voorstellen dat het voor jezelf wel eens vervelend is dat je er niet mee kunt wat je zou willen... Oh well.. je kunt er mee headbangen


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-06-2005 22:30 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 22:28 schreef Devilicious Pem het volgende:
hihihi levert het nog een leuk koosnaampje op





quote:

Da's dan wel weer fijn! Maar kan me voorstellen dat het voor jezelf wel eens vervelend is dat je er niet mee kunt wat je zou willen... Oh well.. je kunt er mee headbangen




mjah als ik heb geheadbangt is t wel vol idd.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 21-06-2005 22:38 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

@Robbemans: je staat leuk op die 'groepsfoto'!
Je trekt een veel gezelliger gezicht als toen met je geldlaatje bij Baroeg!
HAAR LOS! HAAR LOS!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-06-2005 22:41 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 juni 2005 22:38 schreef Sneeuwwitje het volgende:
@Robbemans: je staat leuk op die 'groepsfoto'!
Je trekt een veel gezelliger gezicht als toen met je geldlaatje bij Baroeg!
HAAR LOS! HAAR LOS!

Heeft ie het wel eens vast dan?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


invictis
Usericon van invictis
Posted 21-06-2005 22:41 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

tja hij kwam speciaal voor ons, daarom keek hij zo blij


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 21-06-2005 22:42 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 22:41 schreef zillah-morte het volgende:
Heeft ie het wel eens vast dan?


Ik heb hem 1 x gezien, en toen had ie het vast..


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen