|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
of als je anorexia hebt!!! signature |
|
GEEJ! hoe un-metal! |
|
quote: ..had ook een hoge hoed met zonnebril op, zodat niemand mij herkende Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Dan mag je hier blijven jongeman. maar idd het kan erg lekker zijn. Zo had ik laatst voor mn werk vegetarische kroketten moeten fixen... die smaakten naar PIZZA! ik blij dat ik er een paar over had |
|
Ben je niet in de war met GROENTEN, Ham0r Dat zit inderdaad zowel op pizza (....) als in een vega-kroket. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 31-08-2005 3:07] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik heb geen principes als het eten betreft, ik eet nagenoeg alles... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vegetarier == Hippie |
|
Mijn vriendin eet vegemetarisch, daardoor ik ook wel vaker (ik heb geen zin om steeds apart te koken). Ik eet minder vlees dan voordat we samenwoonden, maar ik kan niet zonder. Ik eet echt alles |
|
Binnenkort m'n vlees laten staan. Dat wordt nog wat. Ital eten. Kip mag ik wel, vis en eieren ook. Verder zoveel mogelijk natuurlijke producten gebruiken, en gezond mogelijk eten/drinken. Geen frisdrank maar vruchtensappen en water. Geen koffie, wel thee. Erg benieuwd hoe me dit vergaat. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 19-09-2005 20:47] Disko Disko Partizani |
|
meer plaats voor sigaretten en zware drank! signature |
|
Nopes. Geen tabak en alcohol met mate. het is een soort 'vegetarisch dieet' om je lichaam te ontdoen van alle gifstoffen die het 'gewone' eten met zich mee brengt (aan chemicalieen, kleurstoffen, smaakversterkers). Zorgen dat je lichaam 'schoon' wordt, dus. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 19-09-2005 16:01] Disko Disko Partizani |
|
quote: Dan mag je wel ver van te voren de velden waarop je eten verbouwd wordt gaan controleren op bestrijdingsmiddelen. Maar goed, voor het verwijderen van vergif heb je altijd je lever en nieren nog |
|
quote:Waarom Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Omdat het vergiftigen geen zin heeft. Daar wordt je lichaam alleen maar slechter van ja. @Slome; Hehehe, janee, zover ga ik dan weer niet. Disko Disko Partizani |
|
Ijsregen, waar heb je dat dieet precies vandaan als ik vragen mag? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Way of life. Rastafari. "Ital leven" dus. Disko Disko Partizani |
|
Ah, juist. No offense, maar ik vond het een beetje raar klinken. Het is in ieder geval niet "vegetarisch", ook niet een beetje, want kip en vis zijn beesten en geen planten. Kip zit vol salmonella, dus ik zie niet in wat daar "schoon" aan is. Net als eieren trouwens. Thee is echt niet minder ongezond dan koffie.... trouwens zo'n 1 a 2 kopjes koffie per dag schijnt zelfs kanker-remmend te werken. Dat van die vruchtensap is wel een goed idee, maar verder klinkt het een beetje als een janboerenfluitjes-dieet. Als je écht gezond wil doen laat je de kip staan en houd je het bij vis en af en toe een mager stukje rund. Meestal is gezond eten ook niet afhankelijk van een bepaald ingredient "wel of niet", maar meer afhankelijk van hoe alles tot elkaar in verhouding staat. Matigheid is dan het sleutelwoord. Ik mis trouwens de groenten een beetje in het verhaal.... [Dit bericht is gewijzigd door M. op 19-09-2005 20:38] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Groenten gewoon eten, alles 't liefst zo natuurlijk mogelijk, en een echt dieet is het ook niet, maar zoals ik al zei; "Meer een way of living." Rund eet ik sowieso niet, en kip mag ik eten (wit vlees). @Ital mag je zelf een beetje bepalen wat je wel en niet eet, zolang je je maar aan de richtlijnen houdt. Echt vegetarisch zal ik nooit kunnen worden dus opzich blij dat de kip wil mag. Liever niet, maar 't zou niet erg zijn als je het wel at (eens in de zoveel tijd). Vis wel, want dat is gewoon gezond. Disko Disko Partizani |
|
quote:Euhm .... wil nie echt lullig doen maarrrreeeee |
|
quote:Over bepaalde dingen mag je dat toch zeker wel. Snoep e.d. vallen af. Chips ook, maar pinda's mogen weer wel, mits onbewerkt. Disko Disko Partizani |
|
Wat houdt die "ital way of life" dan precies in? Klinkt een beetje als een onnodig plakkertje.... Ik bedoel, gezond eten is gewoon gezond, en het "Ital" eraan is dan dat je geen rund/varken eet of zoiets? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nopes. Ital is perse verbonden aan rasta's. Rasta's behoren zo te eten. *Insert heel verhaal over Babylon en Haile Selassie* Lang verhaal. Niet omdat ik rasta ben, maar het zet me er iig toe, gezien ik t allemaal interessant vind e.d., dat ik discipline op kan brengen me eraan te houden 'af te vallen.' [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 19-09-2005 21:12] Disko Disko Partizani |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |