|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Ah dus dat is een holbewonder |
|
quote: Nouja volgens google hehe Het is de lichtinval ;') |
|
Je had ook tegen MMayo kunnen zeggen: kijk in de spiegel. |
|
Ik krijg dus serieus bij het intypen van holbewonder bij google het volgende plaatje als eerste te zien : [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-01-2007 17:31] |
|
quote: Holbewonders hebben toch geen bril joh! Holbewoners ook niet, dacht ik. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-01-2007 17:22] |
|
quote:Laatste keer dat ik je zag jij ook niet .... |
|
quote: In popfront bij de dooooomavond? Ohjawel, zeker wel een bril op. Moest immers goed naar jou kunnen kijken. |
|
quote:Ah ... kennelijk was ik zo geïnteresseerd dat ik dat niet eens opgemerkt heb. |
|
quote: Of je was in zo'n staat van verwondering dat er buiten Assen ook wel eens bands spelen. En dan niet vanuit je boxen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-01-2007 17:25] |
|
quote: Nha, jetlag, tijdsverschil ... (zie livereview ) |
|
quote: Die heb ik toch allang gelezen. |
|
Om eens ontopic te gaan, vreten de vega's hier ook gemanipuleerde troep of gaat dat ook tegen de principes in? |
|
quote:Hoewel dit eigenlijk helemaal niets met vegetarisch eten te maken heeft, geld dit voor mij wel. Ik eet al heeeel lang geen vlees, en let bij alle het andere voedsel op, kleur- en smaakstoffen, genetisch gemanipuleerde rommel, suiker enzovoorts.. Ik wil altijd zo gezond mogelijk eten en ben principieel tegen gerommel met voeding. Don't blush when I rip you open |
|
quote: De link legde ik meer doordat er een aantal vegetariers het vaak hebben over het onnatuurlijke van vlees eten en dan wel genetisch gemanipuleerde zooi eten. Vandaar.. |
|
quote: En dan nog, vleesch is lekker. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Nee, ik ook niet. |
|
zat er al een tijd over na te denken en heb gisteren besloten te kappen met het eten van vlees. at het toch al amper en denkend aan die diertjes krijg ik steeds minder zin in het eten ervan... |
|
Dan moet je gewoon minder denken, dat helpt ook altijd wel |
|
Vegetariërs, heb ik echt niets tegen; maar waar ik het nu wel danig van krijg is dat sommigen onder hen(en meer wel dan niet) té fanatiek vast houden aan het hele 'Meat is Murder'gezeik. Dat ze hun mening/idealen/whatever je het wilt noemen aan anderen (vleeseters dus) willen opdringen. Dat zij in hun strot rammen waar ze zin in hebben en anderen hetzelfde laten doen. Veganisme, daar snap ik gewoon nix van. Eten is zo geweldig! Wat heb je er nog aan als je bijna niets meer 'mag' eten? Vervangingsspul kan toch ook niet gezond zijn? Maar , wat de drjfveer ook mag zijn, ergens toch respect, want ik zou het verdomme niet kunnen. |
|
quote: Dikke vette +1 Laat mij ook gewoon eten wat ik wil. Jij hoeft geen vlees? Prima, meer biefstuk voor mij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Precies! Ik eet vlees uit principe* * = Quote van Hans Teeuwen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |