|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Shoarma... Lekker! Verder iets met vleesvervangers & vitaminepillen. Disko Disko Partizani |
|
quote: Lekker zinvol dan dus. Je kan beter gewoon jood worden hoor Ga je ook je eigen pannen kleien dan? En matigen met zooi die je dus totaal niet mag als je het wilt doen... doe het wel of niet. Ofzo. On that note, eerst wat haring voor de shoarma Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
een "gezonde" vegetarier ok..... voor een dieet ok.....helemaal niks mis mee. Maar een veganist .... pffff, een mens heeft knobbelkiezen en geen plooikiezen. [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 19-09-2005 23:56] |
|
Een eeuwigdurende 'discussie' met de steeds terugkerende cliché's en dooddoeners, wat verfrissend. Lijkt me een typisch geval van 'zelf weten', maar het lijkt me geen kwaad kunnen als sommigen hier hun (biologische) feiten even beter onder de loep nemen, want ik heb veel, heel veel onzin voorbij zien komen. Elke (ja, elk) voedingsstof dat in vlees zit, is op een plantaardige manier te vervangen (en voordat ik de 'nietus'-zeggers over me heen krijg, check eerst de feiten voordat je je dus inlaat met iets waar je blijkbaar geen kaas van hebt gegeten). Het is dus zeker wel mogelijk om een gezond en afwisselend veganistisch dieet te volgen. Het is veel (uitzoek)werk, maar mogelijk. Maar ga vooral door om langs elkaar te discuzeuren, vermakelijk om te lezen wat voor bord sommigen voor den kop hebben. |
|
quote: jammer, je hebt alleen jezelf er mee kerel. En nee, je bent niet irritant. Niet eens een beetje.. lol niet eens bijna! ahahahaha Suck my piss |
|
quote: Nou, veganisten blijkbaar ook niet! Ha ha.... ha.... ha Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wel apart dat het ook daadwerkelijk zo is, dat de grappen ook daadwerkelijk gemaakt worden, die je in je hoofd hebt terwijl je het stukje schrijft... Wat voorspelbaar. Er bestaat ook veganistische kaas... |
|
quote: Lul niet. Er bestaat synthetische nepkaas. Kaas komt uit een beest. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Kaas uit spuitbus. Echt te goor, alleen al om naar te kijken. |
|
Alleen die danish chef heerst en dan in ricebugels proppen heerlijk |
|
Zit er vlees in vietnamese loempia's? Subtiel kamerolifantje |
|
Ik denk dat het er vanaf hangt. Soms zit er iig iets van vis/schaaldieren ofzo in. |
|
het velletje is gemaakt van garnalen meen ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, maar zit er geen kip in ofzo? Anders heb ik gisteren voor het eerst sinds 7 jaar vlees gegeten. Subtiel kamerolifantje |
|
wereldschokkend, bij mijn weten zit er verder alleen groenten in.. maar dat velletje, daar maak je niet druk over? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Waarom is een vis/schaaldier geen vlees? |
|
@ Stigma. Alle loempia's die ik in m'n leven heb gegeten hadden 1 of andere vorm van vlees er in. Lijkt me sterk dat de jouwe geen had tenzij er nadrukkelijk "vegetarisch" erbij stond vermeld. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 20-09-2005 11:20] |
|
quote: PWNED!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Naar mijn weten zijn Vietnamese loempia's volledig vegatarisch (ook het velletje). |
|
quote:omdat t vis is...? ach, boeiend, zo streng ben ik nou ook niet meer. 't is meer dat ik bang ben voor enorme krampen en vatsigheid dat ik t niet meer eet. Ik ben gevallen... Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Je wordt niet zwanger van vlees eten hoor. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Hoe noem je het weefsel van de vis wat je kunt eten dan? |
|
vegetariers nemen het vaak niet zo nauw als het om vis aankomt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Correctie! Hierbij de ingrediënten van een Vietnamese loempia: 60 gr transparante mie ( so-oen ) 2 eetl gedroogde kleine boomoren 125 gr. wortel 1 theel. zout 1 middelgrote ui 4 sjalotten 4 tenen knoflook 60 gr. tauge 1 eetl. vietnamese visaus 1 theel. versgemalen peper 500 gr. kip of varkensgehakt 36 rondjes rijstpapier (16 cm.) 1 eetl. suiker arachideolie (om te frituren) Jij bent dus geen vegetariër meer! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |