|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Minder en beter vlees eten (en daar ook meer voor willen betalen) vind ik voorlopig voldoende. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
ik eet vlees omdat het veel lekkerder is dan vleesvervanger. daarbij vind ik zowel vegetariërs als vleeseters dom. straks krijgen we nog een overtreffende trap van mensen die zelfs geen water meer willen drinken ze doen maar signature |
|
Het is net als religie, doe waar je zin in hebt zolang een ander er maar geen last van heeft. |
|
Op zich zal niemand dat tegenspreken natuurlijk, maar je draagt ook niks bij aan dit topic. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: |
|
Mijn punt Of was dat een serieuze opmerking? PS: retorische vraag. [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 03-10-2013 20:32] Willekeur en dictatuur! |
|
Ook retorisch. |
|
vegetariërs stinken meer uit hun aars [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-10-2013 20:44] signature |
|
Hoe weet jij dat nou? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: ik ben bijna 5 jaar vegetariër geweest. door de vertering van groenten komen meer gassen vrij is trouwens heel positief nieuws voor je beerput, die is er veel beter aan toe bij vegetariërs signature |
|
quote: Vind ik niks voor jou. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Daarom is ie er waarschijnlijk ook mee opgehouden. |
|
grappig verhaal wel, ik leerde Sarah kennen, 7 jaar geleden, zei was geen vegetariër, en ik zei tegen haar "met jou zou ik nog wel eens een biefstukje gaan eten" de vlam in de pan en sindsdien koekenbak. Al je principes laten vallen en je vrouw laten staan, de beste verleidingstechniek die er is. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-10-2013 21:32] signature |
|
Wat heeft dit met vegetarisme te maken? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Voor ik haar kende was ik 5 jaar veggie. Geen vlees noch vis. en toen rufte ik harder dan nu signature |
|
quote: Zeg dat dan meteen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Lekker vega |
|
quote: Zo zeg, dat neem je serieus op |
|
quote: Toch even de moeite genomen dat te verhelderen ja, voor Bastianus denkt dat het nog waar is ook Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Goddomme nou, sinds Herrie weer gewoon vreet is het met de ozonlaag een stuk beter gesteld. Mijn god, wat een gore vieze stinkscheten kunnen veggies laten zeg, niet normaal. Het was soms zo erg dat de andere veggie die toen in de band zat al kokhalzend het raampje open deed bij -15 als we onderweg waren naar een optreden. Bah. Vieze mensen. Boeiender |
|
quote: Zo ook hier. Ik kreeg regelmatig een perfect gebakken biefstuk van een veggie. Overigen, veganisten, wat verstaan die onder "dierlijk"? Is dat als het een meercellig wezen is? Boeiender |
|
quote: Goeie vraag. Alles wat niet honderd procent plantaardig is? Sowieso is heeft iedere veganist andere grenzen. Je hebt er die niet alleen al het dierlijk voedsel laten, maar ook geen leder kopen en geen verzorgingsproducten gebruiken die op dieren getest zijn, etc. |
|
quote:Omdat het wel een goed onderwerp is. De excessen van de bio-industrie vind ik verschrikkelijk. Ik denk alleen niet dat vegetarisme de oplossing is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Planten hebben maar 1 cel? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |