|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: water is nog beter voor het milieu dan groenten weet je. Misschien moeten we water verbouwen. signature |
|
quote: Absoluut, na een maand boek je de beste resultaten die je kunt krijgen in milieubescherming ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
idd, misschien beter op proteïnebasis bekijken dan Kcal signature |
|
quote:onzin artikel, gericht op spraakmakendheid en niet op inhoud. Wat ElitE zegt dus. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nee op gehele voedingswaarde. eiwitten zitten er al helemaal weinig in sla. Sla is dan ook weinig boeiend, als vegetarier hoop ik dat je daar niet op vertrouwd (zelfs cavia's gaan ervan aan de schijt als je ze teveel geeft) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
http://www.vegan.com/debunking-claims-that-lettuce-is-3-times-worse-than-bacon/ dit is even belachelijk is dat opzicht slechtst mogelijke vergelijking my ass signature |
|
Gewoon de vraag kleiner maken dan het aanbod. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hehe, exact. Leuk om erbij te gooien als je nood hebt aan wat bordvulling, maar verder niet bepaald topvoedsel. |
|
Mwah, little gem sla in tweeen snijden en aan beide zijden even bakken in de koekepan, goed te doen. Moet wel eea bij uiteraard maar men eet nou ook niet bepaald enkel doperwten ofzo. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Doperwten niet, maar ik gooi allerlei soorten bonen binnen alsof het niets is. Heerlijk voedsel. Die tip met de sla wil ik wel eens testen. En dan opvullen met duizend-en-één dingen? |
|
Bruine bonen met een gesnipperd uitje is ook goed te doen, maar dat uitje is dan de extra. Wat de sla betreft, ik vul de sla zelf niet. Die bak ik gewoon en daarna wat peper (en zout als je dat nodig vindt). Wel doe ik er nog komkommer, tomaat, in halve ringen gesneden ui enzo bij (niet gebakken uiteraard). Dus eigenlijk een koude salade en daarbij als warm dan de gebakken sla. Ik bak de sla in de koekepan maar in de grillpan kan natuurlijk ook, maar die heb ik niet. Gewoon een beetje creatief mee omgaan. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 17-12-2015 18:11] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ik eet morgen tortilla wraps met lentilbonen, mais, sla en BIOLOOOOOOOGIIIISCHEEEEE feta. When your people matter, menstrual health matters |
|
Je eet dus 5 dingen waarvan er maar 1 biologisch is. Dat zet inderdaad zoden aan de dijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja ho maar, de rest is beestig. |
|
quote:Zowel als grap als kritiek heeft ie wat jalapeño en wat zout nodig. When your people matter, menstrual health matters |
|
Kritiek ja, geen grap. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Denk zelf even plaatje van zout en jalapeño When your people matter, menstrual health matters |
|
Ok. |
|
Ik had helemaal geen jalapeno's voor door de salade. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kan niet denken, kan niet denken. VIESPEUK!!! |
|
quote: fixed Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
DAT LUCHT OP! VIESPEUK!!! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |