|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanmiddag eindelijk der Untergang gekeken. En zoals verwacht vond ik het één van de betere films ooit gezien. the only pleasure is pain |
|
Shaun Of The Dead, blijft leuk! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hart's War met Colin Farrell en Bruce Willis. fijne film maar een enorm pathetisch einde Faustian Spirit of the Earth |
|
4 Brothers, wel onderhoudend "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Intolerable cruelty, zwakke film overigens. |
|
Heeft iemand Nightwatch (oorspronkelijke titel: nochnoi dozor) al gezien? Is die goed? Ik word morgen meegesleurd naar de bioscoop, vandaar.. |
|
Zojuist Team America! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 01-10-2005 22:48] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gangs of NY twijfel nog of ik hem goed vond .... nachtje over slapen Faustian Spirit of the Earth |
|
Zojuist achter elkaar The Terminal, The Butterfly Effect en Hostage gekeken. De eerste was wel aardig, de tweede erg gaaf, de laatste een standaard actiefilm maar best vermakelijk. |
|
What Lies Beneath... Hm, had 'm al eens gezien, maar kon het me niet meer helemaal herinneren. Nu weet ik in ieder geval weer waarom ik hem de eerste keer al weinig aan vond; er gebeurt veel te weinig, de film is erg 'traag' en het verhaal is behoorlijk slap. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Boogeyman. Belachelijk. |
|
Turks Fruit |
|
quote: Wil ik ook graag in de bios gaan bekijken, lijkt me wel mooi! quote: Laatst ook gekeken, erg erg leuke film!! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-10-2005 11:36] |
|
quote: Hoe eindigt de bioscoopversie eigenlijk? Ik heb alleen de director's cut gezien en die schijnt een ander eind te hebben dan de originele versie.. |
|
The Island - Amusante film, erg mooi gemaakt qua beeld en design But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
STRANGE BREW!! Kult-komedie uit '83, echt simpel en heerlijk, haha! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
What lies beneath Saaie kutfilm. |
|
KUT!!! Ik heb net de eerste helft van Nightwatch gekeken met ondertiteling. Maar zo gauw BS-player over gaat naar deel 2 houdt de ondertiteling er mee op. Dus het 2e deel ziet er ongelovelijk vet uit maar is compleet onbegrijpeling. Nightwatch ziet er trouwens ongelovelijk gaaf uit en valt aan zwaar aan te raden. De film doet, qua sfeer, redelijk veel denken aan The Matrix maar heeft er, qua verhaal, weinig mee te maken. Het verhaal gaat over de eeuwige strijd tussen het duister en het licht. Deze 2 krachten hebben jaren geleden een pact gesloten om er voor te zorgen dat geen van beide krachten elkaar uit zou moorden. Klinkt behoorlijk standaard maar de manier waarop het hier neergezet is is echt geweldig. Het is een erg donkere film maar een wrang soort humor wordt niet geschuwd. Ook wordt hier niet gekozen voor een hoofdrol speler die zonder angst is en een soort super held moet neerzetten. Want, hoewel hij af en toe heel stoer rondloopt met een zonnebril, gilt hij als een vrouw en krijgt hij direkt aan het begin van de film al ongelovelijk op z'n kloten. Nogmaals, een dikke aanrader. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
The Dead Next Door, leuke jaren '80 B-film horror. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 02-10-2005 19:03] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik heb die special edition dvd, en heb laatst geloof ik de bioscoop versie gekeken en niet de director's cut. De bioscoopversie eindigt ermee dat alles teruggedraaid wordt en hij helemaal niet geboren wordt dacht ik. Of overlijdt bij de geboorte net als zijn broers (die ook alles wilden terugdraaien). ..."Hate can only create more hate"... |
|
The Unbearable Lightness of Being. |
|
Net the Village... gaaf. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:kut film |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |