![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ilsa shewolf of the SS Ja umz, stevige jetsers veel bloed. ![]() |
|
Wrong turn.....een topper.Neanderthalers in het moderne tijdperk ![]() ![]() |
|
Wrong turn is echt een zeldzaam slechte kutfilm Excorcist nu op tv, heerschend lange versie ![]() Zenial ![]() |
|
Eight Legged Freaks, jammer van het 'komedie'-gehalte, het geluid dat de spinnen maakten bv. was erg irritant. Tesis, bwa, niks expliciets, geen horror, wel eens spanning, viel wel mee. ![]() |
|
quote: had het ook beter verwacht... samenvatting voetbal Engeland was beter signature ![]() |
|
quote: Morgen misschien beter ![]() ![]() |
|
Morgen films? signature ![]() |
|
Frailty; over een man die overal demonen ziet en die dan vermoordt, en zijn zoontjes daarin meesleept. Iets in dien aard.. ![]() |
|
nice beter dan Godzilla die nu bezig is signature ![]() |
|
quote: Frailty is een goede film ja! ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Ah, goed, vanavond zeker kijken dan ![]() ![]() |
|
Tesis Ik had er niet veel van verwacht, maar hij is wel zeer de moeite, zo blijkt nu... ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
The Brothers Grimm, best leuk tijdverdrijf. Hij was een stuk leuker dan ik er van verwachtte, ik heb me goed vermaakt. ![]() No Time For Tomatoes ![]() |
|
The Ninth Gate vanochtend gekeken. Had 'm ooit eens in de bios gezien en kon me er eigenlijk niets van herinneren. Zag de dvd liggen voor 4,50 dus maar meegenomen. [avondje dvd huren kost net iets minder dus naja] Ik weet na het kijken ineens weer waarom ik niets onthouden had.. wat een flutfilm ![]() Goeie acteur, die Depp.. maar zelfs dat baatte de film niet, imho. "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
Gisteravond gekeken: Sin City: Best amusant vrij vaag maar zeker voor herhaling vatbaar. House of wax: Leuk dat Paris doodgaat maar jammer dat er niet meer werden gewaxed. Verder best amusant. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Frailty met oa Bill Paxton helemaal niet slecht Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Batman Begins: Gave film. Unleashed: Ook goed op een zondag. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
A history of violence. Leuke film met vette actie, alleen het acteerwerk was hier en daar (vooral in de scenes met zijn gezin) nogal houterig. ![]() |
|
The Brothers Grimm gezien afgelopen zaterdag, was wel leuk om te zien ja. Verder niet echt erg bijzonder. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ ![]() |
|
quote: Ook gekeken, ik vond het eigenlijk nogal tegenvallen. Tijdens het kijken zelf viel het nog mee, maar achteraf kreeg ik zo'n gevoel van 'ja, en nu?'. Het blijft niet echt plakken. ![]() |
|
quote: Daarvoor moet je toch echt 'The Gang that Couldn't Shoot Straight'kijken. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Exorcist II Repossessed Doom (zeer slechte versie opgenomen in bioscoop, lijkt een aardige film, maar zeker niet meer dan dat). Final Fantasy VII The Advent Children (mooie film, al vond ik het verhaal moeilijk te volgen. En Japans is best een mooie taal ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Dat ben ik zeker van plan, aangezien dat één van de weinige films met De Niro is die ik nog niet gezien heb. Ik hoop dat ik het een keer tegenkom als budget DVD, zoals meer van zijn oudere films uitgebracht zijn (Hi Mom!, Born to Win etc.). ![]() |
|
quote: Of Brazil. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |