|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Onder het motto van 'doe eens wat gezelligs met je familiet' heb ik vannacht Saw met m'n broer gekeken. Zelfs de 3e keer is ie gaaf. |
|
quote: signature |
|
quote: editreply killed the radiostore! Suck my piss |
|
net eindelijk Saw2 gezien, hij is erg goed!! weer erg spannend! er komt veel meer actie in voor dan in deel 1, die was in vergelijking met deel2 nog beetje langdradig. van Saw1 vond ik echter de verhaallijn beter, hoewel ze in Saw2 wel weer beetje verassend einde hebben! dusse...ga Saw2 kijken, vond ik echt de moeite waard in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Gisteren voor de tweede keer They Nest. Daarstraks Wicker Man. Goed tegen de verveling |
|
quote: "hoei" |
|
quote:Tering, Braindead ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Napoleon Dynamite Wat een vage film! Of je heb er een teringhekel aan of je vindt hem geweldig.. Wij vonden hem geweldig. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Well gosh, natuurlijk is die geweldig! Zenial |
|
Eyes Wide Shut |
|
Exotica |
|
Eindelijk The Hitchhiker's Guide to the Galaxy gezien. Wel grappig, maar ik heb het boek niet gelezen en mis zo'n beetje the point denk ik. Het is een onsamenhangend zooitje vage plotlines die allemaal wel bizar en amusant zijn maar nooit echt grappig worden. Zenial |
|
Gisteren weer eens The Incredibles gezien en nog een stukje van Carrie. |
|
Corpse Bride. En ik vond 'm leuk/goed, maar wel erg kort! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Onlangs nog eens Jurassic Park gezien en kvond hem nog steeds goed eigenlijk. De oude man en de zee... |
|
The Sting |
|
Pi Doom Demoni Demoni 2 Geen uitschieters bij... |
|
Before Sunset |
|
Corpse Bride *kijkt trots* GAVE FILM!! |
|
American History X maar weer es, voor de zoveelste keer.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
War of the worlds, wel ok. Niet heel erg bijzonder. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
In The Line of Fire best ok Faustian Spirit of the Earth |
|
Batman begins voor de tweede maal. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Irreversible, wat een klote gevoel hou je aan die film over. Gelukkig zitten er twee gruwelijke momenten in de film en draaide m'n maag zich twee keer om, zodat die weer goed zat... Flightplan, wel een aardige film. Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |