IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken films XII Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-12-2005 10:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

A Tale of Two Sisters


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-12-2005 10:18 by bazzio Profiel van bazzio

Constantine, wel grappig...


Bazzio Attacks!!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-12-2005 10:18 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 december 2005 10:13 schreef NecRobert het volgende:
A Tale of Two Sisters

Gaat over?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-12-2005 10:20 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 21 december 2005 10:18 schreef zillah-morte het volgende:
Gaat over?


Stom verhaaltje over twee zusters, gok ik.


Bazzio Attacks!!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-12-2005 10:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 21 december 2005 10:18 schreef zillah-morte het volgende:
Gaat over?
ehhh 2 zusjes...?

Koreaanse film. Gaat over 2 zusjes die weer thuis komen na een tijdje in een inrichting te hebben gezeten. Thuis krijgen ze allerlei vreemde visioenen en nachtmerries en terroriseert hun stiefmoeder ze. Maar het leuke van deze film: niet alles is wat het lijkt. Ik moet zeggen dat ik er niet helemaal zeker van ben dat ik 'm volledig doorheb trouwens en dat heb ik niet vaak! Ik ga 'm binnenkort gewoon weer kijken


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-12-2005 10:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 december 2005 10:24 schreef NecRobert het volgende:
ehhh 2 zusjes...?

Koreaanse film. Gaat over 2 zusjes die weer thuis komen na een tijdje in een inrichting te hebben gezeten. Thuis krijgen ze allerlei vreemde visioenen en nachtmerries en terroriseert hun stiefmoeder ze. Maar het leuke van deze film: niet alles is wat het lijkt. Ik moet zeggen dat ik er niet helemaal zeker van ben dat ik 'm volledig doorheb trouwens en dat heb ik niet vaak! Ik ga 'm binnenkort gewoon weer kijken

Maar leuk om te kijken?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-12-2005 10:35 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 21 december 2005 10:32 schreef zillah-morte het volgende:
Maar leuk om te kijken?


Nog niet nieuwsgierig geworden dan? Ik wel.


Bazzio Attacks!!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-12-2005 10:39 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 december 2005 10:35 schreef bazzio het volgende:
Nog niet nieuwsgierig geworden dan? Ik wel.

NIet zo bijdehand jij he?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-12-2005 10:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 21 december 2005 10:32 schreef zillah-morte het volgende:
Maar leuk om te kijken?
IK vond van wel iig


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 21-12-2005 11:29 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 21 december 2005 10:24 schreef NecRobert het volgende:
ehhh 2 zusjes...?

Koreaanse film. Gaat over 2 zusjes die weer thuis komen na een tijdje in een inrichting te hebben gezeten. Thuis krijgen ze allerlei vreemde visioenen en nachtmerries en terroriseert hun stiefmoeder ze. Maar het leuke van deze film: niet alles is wat het lijkt. Ik moet zeggen dat ik er niet helemaal zeker van ben dat ik 'm volledig doorheb trouwens en dat heb ik niet vaak! Ik ga 'm binnenkort gewoon weer kijken


Afgelopen vrijdag heb ik deze film gezien. Een beetje moeilijk te zeggen of ik hem goed of compleet bagger vond. Geluidseffecten waren wel super, maar van het verhaal zelf snap ik geen bal.


the only pleasure is pain


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-12-2005 11:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 december 2005 11:29 schreef Vampire_girl het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik deze film gezien. Een beetje moeilijk te zeggen of ik hem goed of compleet bagger vond. Geluidseffecten waren wel super, maar van het verhaal zelf snap ik geen bal.

Dan zal ik hem wel bagger vinden. Ben heel nuchter wat dat betreft. Dan zie ik er de nut niet van in


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-12-2005 11:31 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 20 december 2005 17:01 schreef Leviathanica het volgende:
Deel 2 is ook leuk, niet zo leuk als deel 1 maar wel de moeite waard.
Ok


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-12-2005 11:32 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Texas Chainsaw Massacre


Suck my piss


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 21-12-2005 11:32 by Ascension Profiel van Ascension

quote:
Op 21 december 2005 11:29 schreef Vampire_girl het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik deze film gezien. Een beetje moeilijk te zeggen of ik hem goed of compleet bagger vond. Geluidseffecten waren wel super, maar van het verhaal zelf snap ik geen bal.


Haha, gelukkig ben ik niet de enige dan. Ik heb deze een paar weekends geleden gezien, ik voelde me al dom omdat ik de clou niet echt snapte.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 21-12-2005 11:36 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 21 december 2005 11:30 schreef zillah-morte het volgende:
Dan zal ik hem wel bagger vinden. Ben heel nuchter wat dat betreft. Dan zie ik er de nut niet van in


Het zal ook wel even duren voor ik weer een Japanse horrorfilm zal meenemen van de videotheek hoor. De laatste 2 vond ik ook al moeilijk te begrijpen.

iig. heb ik deze week ook 2 normale horror/thrillers gezien, nl. Skeleton Key en House of Wax.
Skeleton Key vond ik erg goed, leuk plot ook.
House of Wax vond ik ook goed. Wat een ranzige manieren om mensen te vermoorden zeg. Vooral het doorknippen van de achillespees, gatver die voelde ik zelf bijna.

quote:
Op 21 december 2005 11:32 schreef Ascension het volgende:
Haha, gelukkig ben ik niet de enige dan. Ik heb deze een paar weekends geleden gezien, ik voelde me al dom omdat ik de clou niet echt snapte.




[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 21-12-2005 11:37]


the only pleasure is pain


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 21-12-2005 11:48 by Bleh? Profiel van Bleh?

Heeft iemand "The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe" al gezien? Ik denk erover hem morgen misschien te gaan bekijken, de trailer zag er wel leuk uit.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 21-12-2005 11:51 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 21 december 2005 11:48 schreef Bleh? het volgende:
Heeft iemand "The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe" al gezien? Ik denk erover hem morgen misschien te gaan bekijken, de trailer zag er wel leuk uit.



Nee, nog niet gezien. Waarschijnlijk ga ik hem in de kerstvakantie kijken.


the only pleasure is pain


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-12-2005 12:01 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 december 2005 11:36 schreef Vampire_girl het volgende:
Het zal ook wel even duren voor ik weer een Japanse horrorfilm zal meenemen van de videotheek hoor. De laatste 2 vond ik ook al moeilijk te begrijpen.

iig. heb ik deze week ook 2 normale horror/thrillers gezien, nl. Skeleton Key en House of Wax.
Skeleton Key vond ik erg goed, leuk plot ook.
House of Wax vond ik ook goed. Wat een ranzige manieren om mensen te vermoorden zeg. Vooral het doorknippen van de achillespees, gatver die voelde ik zelf bijna.





Ja ik heb het niet echt op die Japanse shit. Ik hou niet van die schreeuwerige manier van spreken in die films. Versta er niets van natuurlijk, stoort me.
En ik vind het vaak te overdreven.
Battle royal vond ik bijv ook niets.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-12-2005 12:06 by Smoochy Profiel van Smoochy

Japanse Horrors zijn vaak wel gaaf vind ik dan persoonlijk, House of wax vond ik dus een behoorlijke baggerfilm typisch zo stomme amerikaanse horrorfilm waar hoe kan het ook anders wat mensen stranden in de middle of nergens.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


oscura
Usericon van oscura
Posted 21-12-2005 12:49 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 21 december 2005 10:24 schreef NecRobert het volgende:
ehhh 2 zusjes...?

.... Ik moet zeggen dat ik er niet helemaal zeker van ben dat ik 'm volledig doorheb trouwens en dat heb ik niet vaak! Ik ga 'm binnenkort gewoon weer kijken



hehe.. dat gevoel had ik ook.. ik ga hem ook nog een keer kijken


carcasstrid


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-12-2005 14:59 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Killing Zoe. Magertjes.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-12-2005 15:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 21 december 2005 12:01 schreef zillah-morte het volgende:
Ja ik heb het niet echt op die Japanse shit. Ik hou niet van die schreeuwerige manier van spreken in die films. Versta er niets van natuurlijk, stoort me.
En ik vind het vaak te overdreven.
Battle royal vond ik bijv ook niets.
Tale of Two Sisters is Koreaans dus die moet je maar eens proberen
Verder wordt er niet echt veel in deze film gesproken trouwens. Wel een gaaf sfeertje!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Animus
Usericon van Animus
Posted 21-12-2005 15:12 by Animus Profiel van Animus

Eergister The Green Mile gekeken, echt een goede film


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-12-2005 15:23 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 21 december 2005 15:04 schreef NecRobert het volgende:
Tale of Two Sisters is Koreaans dus die moet je maar eens proberen
Verder wordt er niet echt veel in deze film gesproken trouwens. Wel een gaaf sfeertje!

Vind A Tale of Two Sisters een van de beste films die ik de laatste tijd gezien heb. Ook ik snapte niet alles, erg leuk ook om op imdb al die interpretaties te lezen.

Het wachten is op een cheesy hollywood-remake


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-12-2005 16:24 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 december 2005 12:01 schreef zillah-morte het volgende:
Ja ik heb het niet echt op die Japanse shit. Ik hou niet van die schreeuwerige manier van spreken in die films. Versta er niets van natuurlijk, stoort me.
En ik vind het vaak te overdreven.
Battle royal vond ik bijv ook niets.


The ring dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen