![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ju-on: The Grudge is het derde deel van de serie en The Grudge is de Amerikaanse remake van het derde deel. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 13-11-2005 1:31] ![]() |
|
Final Destination 2 => pffff seg en Pauline & Paulette ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
ja final destination 2 had enkele yammie scenes! ![]() signature ![]() |
|
ontzettend zware film gekeken, maar vind m wel best goed: billion dollar baby ![]() |
|
Cellular, wat een meesterlijke film! ![]() Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon ![]() |
|
quote: Het verschil tussen een million en een billion is inderdaad niet groot. Net gekeken: Kiss Me Deadly. ![]() |
|
The time machine Resident evil apocalypse Dogma Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Pas gekeken: * House of Wax (tienerhorror met Paris Hilton als slachtoffer en alleen daarom al de moeite van het kijken waard, heh heh heh) * Batman Begins (verrassend goede film, eigenlijk) Now downloading: * The Devil's Rejects (het horror-universum van Rob Zombie (HELD!), ik ben heel benieuwd) Edit: Typfoutje. [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 13-11-2005 13:48] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Sin City, aanrader!! ![]() ![]() |
|
quote: Die heb ik ook gezien vandaag, inderdaad een aanrader! ![]() ![]() |
|
Gisteravond : Blow Vanmiddag: Ocean's Twelve ![]() |
|
Batman The Movie (1966) ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Had die film ook van die tekstwolkjes op het scherm met "Bam!!" en "ka-pow" tijdens de vecht scenes? ![]() Zenial ![]() |
|
Vandaag in de sneak: The Exorcism Of Emily Rose. Interessante film, ik ben er nog niet over uit of ik hem nu goed vind of niet. ![]() |
|
quote: Jazeker. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Zaterdagmiddag Poeh's ollifantenfilm ![]() Gisteren Chicken Little en Saw 2 ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Blue Velvet van David Lynch ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Event horizon. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ ![]() |
|
quote: Wtf, Saw 2? Bestaat die ook al? Is die een beetje te doen of is het een sequel van standaard lage kwaliteit? ![]() |
|
November met Courtney Cox ![]() ![]() |
|
Flightplan, leuke film hoor. Sommige dingen wel ietwat onwaarschijnlijk maar het blijft wel spannend. ![]() |
|
Heaven's Pond .... pfffffff ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Dogma & Kopps (laatste is een Zweedse film). Ik heb om beide hartelijk gelachen. [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 14-11-2005 20:34] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
White Noise Op dvd+bonus en troep. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |