|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zardoz |
|
quote:nog nooit van gehoord. maar afgaande op de titel moet het haast wel een bizarre film zijn. zelf gezien (iets meer mainstream): Batman begins. |
|
quote: Die film is gaaf ja! Zeer getalenteerde regisseuze trouwens, Kathryn Bigalow, je zou 'Strange Days' van haar eens moeten kijken. Een zeer ondergewaardeerde film die in Nederland de bios zelfs niet gehaald heeft maar wel zeer de moeite waard is: http://www.imdb.com/title/tt0114558/ |
|
Requiem for a dream en Wale rider. Allebei in het eigen genre zeer goed! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Man on the Moon |
|
Geile anaalnegers op de Bahamas deel VI Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Anger Management & Lost in Translation. Die laatste vond ik wel gaaf eigenlijk. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
shouf shouf habibi. Best leuk |
|
quote: En, is het wat? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hij wil je nu gewoon zeggen dat je je strapon uit de kast moet halen |
|
quote: Heb ik niet nodig joh! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dus je bent toch een vent! |
|
quote: Misschien! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Als je daar nou een film over maakt, dan is het weer enigzins on topic |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Tora! Tora! Tora! |
|
Vampires : Out For Blood, met lance henriksen. Tenenkrommend slecht maar wel lekkere wijven in de film, dat was dan ook de enige reden dat ik hem ook afkeek. jezus. Fuck the world and fuck you |
|
quote: oh!! die is wel keigaaf!! Vele vele malen beter als "pearl harbour" |
|
Robocop! Geweldige film is dat!! |
|
quote: Hehehe keigaaf, da's toch wel een hoop jaartjes geleden dat ik dat voor het laatst gezegd heb Maar inderdaad een goede film Ik heb the eighteenth angel ofzo gezien, die wel erg saai was. En het begin van The Shining... heerschfilm, alleen de rest niet gehaald omdat de bbc hem pas om half een uitzond en ik in slaap gevallen was Zenial |
|
In slaap vallen bij the shining, schande! Had je die nog niet eens gezien? Dubbelschande. |
|
quote: Ook gezien ja |
|
Ik heb net Open water gekeken, de film zelf vond ik niet echt geweldig maar ik ga niet duiken Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Dat is toch die film waar 2 mensen achterblijven bij een duiktripje? Ben je niet in slaap gevallen? Lukte mij nl wel toen ik hem in de bios zag... Edit: quote: We hebben het hier toch wel over de versie met Jack Nicholson?! Bij de latere versie (hebben ze volgens mij eens als een miniserie uitgezonden) mag je gerust wel in slaap vallen, die is toch waardeloos. Als het wel de 1e verfilming is waarbij je in slaap bent gevallen ben ik het met Oud Vuil eens: SCHANDE! [Dit bericht is gewijzigd door slome op 06-11-2005 19:25] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |