|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bedankt voor de tip. Zo echt heel grappig vond ik hem niet, maar de film is wel te doen. |
|
Gister, charly and the chocolat factory... beetje slechte dvd, zaten af en toe computer fout geluiden tussen en de ondertiteling was kut maar ondanks dat, best leuke film |
|
quote: Hahahahaha ja die computer fout geluiden zaten er bij mij ook in. Ik heb me dood gelachen. Ook om de slechte ondertitels ja. |
|
Le convoyear attendent, met Benoit Poelvoorde, dus super!! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: dan hadden we waarschijnlijk dezelfde gedownload |
|
Creepshow, een vijftal korte komische horrorverhalen geregisseerd door horrormeister Romero!!! Vooral 'Something to tide you over' is een dikke aanrader Als je iemand wil doodfolteren door hem tot aan zijn nek op je privé-strand te begraven en hem te laten overspoelen met videobeelden van zijn stervende geliefde ter verstrooiing , ga je gang, maar we staan niet in voor de gevolgen, whehehe Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
The Hustler. Uitstekende, sobere acteursfilm. |
|
The 51st State, aardige film in de stijl van Lock Stock, Snatch etc. Alleen nèt niet.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Oh die vond ik helemaal niks eigenlijk. Eergister gezien: Flight of the Phoenix. jezus wat een overdreven film. En ook nog eens voorspelbaar. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Straks City of the living dead van Fulci kijken! En we hebben hier een dvd liggen van die verfilming van final fantasy ofzo, is dat nog wat? |
|
Premutos, leuke bloederige effecten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Gister op groot scherm: Butterfly effect. Voor zoiets als de 3e keer On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tegelijk op de tv Running Man en op pc Plan 9 From Outer Space. Ja het was weer kwaliteits-film-avond Zenial |
|
zozo, multitasking van je hoor, n3rd! |
|
"mr.& mrs. smith". wat een schijtfilm zeg!!! |
|
quote: No shit! Zelfs True Lies was nog veel beter uitgevoerd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Bonnie and Clyde Midnight Cowboy |
|
Immortals Vreselijk slecht. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ja tering, ik had er hoge verwachtingen van door al die stylish reclame's enzo, bij die mediamarkt maar meegenomen voor 5 euri.. tering zeg wat een rotzooi, na 10 minuten uitgezet.. zo gaar, die computergeanimeerde figuren naast acteurs, ziet te gay uit.. in die trailers zag je dat allemaal niet. |
|
quote: Leef! is me 100% meegevallen. Dus vooral doen zou ik zeggen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Die xue shuang xiong |
|
quote: Precies hetzelfde hier! Die computerkarakters zijn het ergste ja. Afschuwelijk lelijk. Zelden zulke lelijke animaties gezien. Iemand dvd traden? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Koroshi no rakuin |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |