IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken films XII Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-11-2005 10:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Old Boy. Eindelijk.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-11-2005 10:43 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Kingdom OF Heaven /Flight Of The Phoenix /Batman Begins


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 09-11-2005 10:45 by Razor Jack Profiel van Razor Jack

quote:
Op 9 november 2005 10:40 schreef oscura het volgende:
gister Hellraiser 1 weer eens gezien!!! HEERSCHEND!!

Zulke horror maken ze tegenwoordig niet meer... Klasse spul dat!


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Opus
Verlept
Usericon van Opus
Posted 09-11-2005 11:00 by Opus Profiel van Opushttp://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/

quote:
Op 9 november 2005 10:04 schreef valkyrian het volgende:
hmm hij is mionder recent dan je denkt, om een of andere reden is hij in europa heel veel later in de bios gekomen. een vriend van mij had saw al in zijn kast staan, wel de engelstalige versie, voordat t hier bekend werd. btw een erg gave film. denk alleen dat saw 2 een beetje een aftreksel wordt.

Ja, dat dacht ik dus ook. Het is wel meer van hetzelfde, maar een aftreksel zou ik het nu ook weer niet willen noemen.
Ik vond ze allebei even goed, wat zelden voorkomt bij sequels.
Er komt ook nog een deel 3, die ga ik wel kijken denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Opus op 09-11-2005 11:01]


No Time For Tomatoes


Opus
Verlept
Usericon van Opus
Posted 09-11-2005 11:09 by Opus Profiel van Opushttp://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/

Laatst trouwens ook nog "Anchorman" gekeken, iemand bekend hiermee?

Geniale bijrol van Jack Black ook, ik kwam niet meer bij!

Angry Biker: "You destroyed the onlything I love. All right? There it is. What do you love?"
Ron: "I love poetry and a glass of Scotch and, of course, my friend Baxter here."
Angry Biker: "Well, guess what. Now this is happening. (He picks up the dog and carries him to the edge of the bridge)"
Ron: "Excuse me. Excuse me. What are you doing?"
Angry Biker: "(He kicks the dog off the brigde into the river) That's how I roll."



No Time For Tomatoes


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 09-11-2005 11:11 by Razor Jack Profiel van Razor Jack

quote:
Op 9 november 2005 11:09 schreef Opus het volgende:
Laatst trouwens ook nog "Anchorman" gekeken, iemand bekend hiermee?

Geniale bijrol van Jack Black ook, ik kwam niet meer bij!

Angry Biker: "You destroyed the onlything I love. All right? There it is. What do you love?"
Ron: "I love poetry and a glass of Scotch and, of course, my friend Baxter here."
Angry Biker: "Well, guess what. Now this is happening. (He picks up the dog and carries him to the edge of the bridge)"
Ron: "Excuse me. Excuse me. What are you doing?"
Angry Biker: "(He kicks the dog off the brigde into the river) That's how I roll."



Die is goed! Echt droge humor. Vooral ook het personage 'Brick' is geweldig.


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Opus
Verlept
Usericon van Opus
Posted 09-11-2005 11:19 by Opus Profiel van Opushttp://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/

"I love lamp"


No Time For Tomatoes


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-11-2005 12:26 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 november 2005 8:11 schreef Zenial het volgende:
Brilletje kopen voor mutilator?


quote:
Op 9 november 2005 8:29 schreef Chelman het volgende:
Lees jouw post en die van Valkjyrian nog eens goed.


Overtreffende trap, wat is daar mis mee?


quote:
Op 9 november 2005 10:23 schreef attila_de_hun het volgende:
In sommige films is hij, als "gekkebekke"trekker" toch wel sterk vind ik. "dumb en dumber" en "man on the moon" zijn toch toppers?? En inderdaad heeft hij ook veel klotefilms gemaakt (ace venture II bijv.) Maar zijn laatse film "sunshine.." is echt erg goed. Daar toont hij toch dat hij ook seriesu kan acteren. Dat zou hij eesn meer moeten doen vind ik.


Van Dumb and Dumber vond ik de kwaliteit dat deze film z'n pretenties waarmaakte; erg domme film gewoon zoals zo vaak met amerikaanse 'humor'.

In Man on the moon zit meer diepgang en vind ik eerder een serieuze film over iemand die mensen buiten de kaders van hun vastgeroeste raam wil laten kijken via kunst (waar kunst imo ook voor is; free your mind by expanding it)

quote:
wrong turn was zeker aardig maar meer niet.


Klopt; verhaaltechnisch flinterdun, geen ellenlang opbouw, maar zoveel mogelijk spanning en er meteen in proberen te houden. Modern day horrortje zeg maar.

quote:
kent iemand de film "the hills have eyes"??? (toch een soort voorganger van "wrong turn") Naar die film ben ik eigenlijk wel benieuwd.


Op zich klassiekertje dacht ik; van Wes Craven toch?

quote:
en ook al gehoord dat de nieuwe versie van King kong zowat drie uur gaat duren?? Ik kan me niet voorstellen wat er is aan toegvoegd aangeze de originele versie toch ongeveer 1.5 uur duurt (behalve dan de toevoeging van de spiders-scene, die in de originele versie is verwijderd omdat die te gruwelijk was, zie IMD


Ik vraag het me ook af; zeker aangezien er een enorm hoog Jurassic Park gehalte in lijkt te zitten, maar sowieso heeft hij al vanalles aan het King Kong verhaal toegevoegd -straks komt Super Mario nog langs jumpen! - en hij liep al jarenlang rond met het plan voor deze verfilming dus het kan van alles zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-11-2005 12:33]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 09-11-2005 12:32 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Identity, wel een grappige film.


the only pleasure is pain


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 09-11-2005 12:42 by Ascension Profiel van Ascension

quote:
Op 9 november 2005 12:32 schreef Vampire_girl het volgende:
Identity, wel een grappige film.


Ja, ik heb me rotgelachen om die film.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 09-11-2005 22:48 by Hagal Profiel van Hagal

Rose red, ik vind hem nog steeds eng na 3 keer


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 09-11-2005 22:51 by Brujo Profiel van Brujo

Touching the void.. eindelijk helemaal afgezien. Ja, mooie beelden, mooi verhaal. Het boek was nog stoerder natuurlijk.. zoals altijd


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Vampiria
Usericon van Vampiria
Posted 10-11-2005 0:56 by Vampiria Profiel van Vampiriahttp://spaces.msn.com/members/LadyVampiriahatesyou/

Resident Evil. Cool!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-11-2005 0:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Flightplan


had iets venijnigers verwacht

beetje tegenvallend


signature


Vampiria
Usericon van Vampiria
Posted 10-11-2005 0:59 by Vampiria Profiel van Vampiriahttp://spaces.msn.com/members/LadyVampiriahatesyou/

Hoe was Jodie Foster?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-11-2005 1:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 10 november 2005 0:59 schreef Vampiria het volgende:
Hoe was Jodie Foster?


was ok, maar haar stijl van acteren vond ik niet echt passen in de ietwat nerveuse, tamelijk real time shooting. Verhaal viel wel mee... had iets meer diepgang verwacht, iets meer thriller dan actie...


signature


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 10-11-2005 1:02 by IJsregen Profiel van IJsregen

Frank & Frey. Wel 4 keer deze week. Te hilarisch!
En Jungle Book!


Disko Disko Partizani


Vampiria
Usericon van Vampiria
Posted 10-11-2005 1:04 by Vampiria Profiel van Vampiriahttp://spaces.msn.com/members/LadyVampiriahatesyou/

quote:
Op 10 november 2005 1:01 schreef Hypnos het volgende:
was ok, maar haar stijl van acteren vond ik niet echt passen in de ietwat nerveuse, tamelijk real time shooting. Verhaal viel wel mee... had iets meer diepgang verwacht, iets meer thriller dan actie...


Tjah bij haar verwacht ik juist drama-acteerwerk vandaar. Twijfel of ik hem dan ook ga zien.


Vampiria
Usericon van Vampiria
Posted 10-11-2005 1:05 by Vampiria Profiel van Vampiriahttp://spaces.msn.com/members/LadyVampiriahatesyou/

quote:
Op 10 november 2005 1:02 schreef IJsregen het volgende:
Frank & Frey. Wel 4 keer deze week. Te hilarisch!
En Jungle Book!


Aaah wat lief!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-11-2005 1:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

heb al gehoord dat "a history of violence" goed is


en Chicken Little .... (weiger te gaan kijken)


signature


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 10-11-2005 1:06 by IJsregen Profiel van IJsregen

quote:
Op 10 november 2005 1:05 schreef Vampiria het volgende:
Aaah wat lief!



Disko Disko Partizani


Vampiria
Usericon van Vampiria
Posted 10-11-2005 1:07 by Vampiria Profiel van Vampiriahttp://spaces.msn.com/members/LadyVampiriahatesyou/

quote:
Op 10 november 2005 1:06 schreef IJsregen het volgende:



Frank en Frey is lief toch.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-11-2005 1:31 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 10 november 2005 1:07 schreef Vampiria het volgende:
Frank en Frey is lief toch.


Ja, die hebben mijn ouders op video!

Altijd is een hele lange tijd.

Huilen, elke keer opnieuw!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 10-11-2005 7:45 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

Corpse Bride
Saw (deel 1)


Op je knie en pijp voor genade!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-11-2005 8:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 november 2005 12:26 schreef Mutilator het volgende:

Ik vraag het me ook af; zeker aangezien er een enorm hoog Jurassic Park gehalte in lijkt te zitten, maar sowieso heeft hij al vanalles aan het King Kong verhaal toegevoegd -straks komt Super Mario nog langs jumpen! - en hij liep al jarenlang rond met het plan voor deze verfilming dus het kan van alles zijn.


Ik in de originele King kong zaten ook dinosauriers. Ik denk dus dat dat eerder de reden is om tyrannosauriers toe te voegen dan Jurrasic park nabootsen.
Verder heb ik wel een dubbel gevoel bij deze film. Het zal ongetwijfeld visueel een meesterwerk zijn maar het verhaal he... en ik kan nu echt niet zien hoe het originele verhaal uitgerekt kan worden tot 3 uur zonder dat het enorm saai gaat worden. maar goed, we wullen wel zien...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen