|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Old Boy. Eindelijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kingdom OF Heaven /Flight Of The Phoenix /Batman Begins |
|
quote: Ja, dat dacht ik dus ook. Het is wel meer van hetzelfde, maar een aftreksel zou ik het nu ook weer niet willen noemen. Ik vond ze allebei even goed, wat zelden voorkomt bij sequels. Er komt ook nog een deel 3, die ga ik wel kijken denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Opus op 09-11-2005 11:01] No Time For Tomatoes |
|
Laatst trouwens ook nog "Anchorman" gekeken, iemand bekend hiermee? Geniale bijrol van Jack Black ook, ik kwam niet meer bij! Angry Biker: "You destroyed the onlything I love. All right? There it is. What do you love?" Ron: "I love poetry and a glass of Scotch and, of course, my friend Baxter here." Angry Biker: "Well, guess what. Now this is happening. (He picks up the dog and carries him to the edge of the bridge)" Ron: "Excuse me. Excuse me. What are you doing?" Angry Biker: "(He kicks the dog off the brigde into the river) That's how I roll." No Time For Tomatoes |
|
quote: Die is goed! Echt droge humor. Vooral ook het personage 'Brick' is geweldig. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
"I love lamp" No Time For Tomatoes |
|
quote: quote: Overtreffende trap, wat is daar mis mee? quote: Van Dumb and Dumber vond ik de kwaliteit dat deze film z'n pretenties waarmaakte; erg domme film gewoon zoals zo vaak met amerikaanse 'humor'. In Man on the moon zit meer diepgang en vind ik eerder een serieuze film over iemand die mensen buiten de kaders van hun vastgeroeste raam wil laten kijken via kunst (waar kunst imo ook voor is; free your mind by expanding it) quote: Klopt; verhaaltechnisch flinterdun, geen ellenlang opbouw, maar zoveel mogelijk spanning en er meteen in proberen te houden. Modern day horrortje zeg maar. quote: Op zich klassiekertje dacht ik; van Wes Craven toch? quote: Ik vraag het me ook af; zeker aangezien er een enorm hoog Jurassic Park gehalte in lijkt te zitten, maar sowieso heeft hij al vanalles aan het King Kong verhaal toegevoegd -straks komt Super Mario nog langs jumpen! - en hij liep al jarenlang rond met het plan voor deze verfilming dus het kan van alles zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-11-2005 12:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Identity, wel een grappige film. the only pleasure is pain |
|
quote: Ja, ik heb me rotgelachen om die film. |
|
Rose red, ik vind hem nog steeds eng na 3 keer Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Touching the void.. eindelijk helemaal afgezien. Ja, mooie beelden, mooi verhaal. Het boek was nog stoerder natuurlijk.. zoals altijd Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Resident Evil. Cool! |
|
Flightplan had iets venijnigers verwacht beetje tegenvallend signature |
|
Hoe was Jodie Foster? |
|
quote: was ok, maar haar stijl van acteren vond ik niet echt passen in de ietwat nerveuse, tamelijk real time shooting. Verhaal viel wel mee... had iets meer diepgang verwacht, iets meer thriller dan actie... signature |
|
Frank & Frey. Wel 4 keer deze week. Te hilarisch! En Jungle Book! Disko Disko Partizani |
|
quote: Tjah bij haar verwacht ik juist drama-acteerwerk vandaar. Twijfel of ik hem dan ook ga zien. |
|
quote: Aaah wat lief! |
|
heb al gehoord dat "a history of violence" goed is en Chicken Little .... (weiger te gaan kijken) signature |
|
quote: Disko Disko Partizani |
|
quote: Frank en Frey is lief toch. |
|
quote: Ja, die hebben mijn ouders op video! Altijd is een hele lange tijd. Huilen, elke keer opnieuw! |
|
Corpse Bride Saw (deel 1) Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ik in de originele King kong zaten ook dinosauriers. Ik denk dus dat dat eerder de reden is om tyrannosauriers toe te voegen dan Jurrasic park nabootsen. Verder heb ik wel een dubbel gevoel bij deze film. Het zal ongetwijfeld visueel een meesterwerk zijn maar het verhaal he... en ik kan nu echt niet zien hoe het originele verhaal uitgerekt kan worden tot 3 uur zonder dat het enorm saai gaat worden. maar goed, we wullen wel zien... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |