|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wallace and Gromit and the curse of the wererabbit Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Horror marathon gehouden met de geweldige films: House of Wax (wat kan Paris Hilton acteren zeg ) Battlefield Baseball (mooi japans pulpstukje over een honkbalwedstrijd waarbij teams worden afgemaakt door een stel gemuteerde lui) Haute Tension (leuke franse horror, alleen jammer dat we die plottwist al duizend keer eerder hebben gezien) Night of the Day of the Dawn of the Son of the Bride of the Return of the Revenge of the Terror of the Attack of the Evil, Mutant, Alien, Flesh Eating, Hellbound, Zombified Living Dead Part 2: In Shocking 2-D (te flauw voor woorden, perfect om om 3 uur 's nachts te kijken ) Zenial |
|
quote: Hahaha, klinkt als een film die ik moet zien |
|
hehe klinkt apart idd zaterdag gezien: - lemony snicket ofzo, best mooi gemaakt qua sfeerbeelden hoewel het net iets te hollywood was en er niet echt een einde aan zat. - out of africa, duurde een beetje lang maar was wel geinig tijdverdrijf, goed om je geduld op te oefenen. ben maar 1x weggelopen voor een sjekkie - lightning: zo slecht gewoon dat hij weer leuk werd :D Je moeder. |
|
Exorcist - The Beginning Nogal slaapverwekkend, het origineel was stukken beter. heavy metal is the law |
|
quote: De officiele remake versie of de originele versie? Ik vrees dat ze allebei suf zijn helaasch. Ook suf: Jezus is een Palestijn Flink vermakelijk daarentegen: The brothers Grimm; met Evil dead referenties als een vliegende heks en achtervolginsscenes in het bos oa met takken die mensen vastgrijpen. Wat ik niet snap was die Fransman met die toupet die tegen het einde schreeuwt dat zijn(!) familie van de vloek verlost moet worden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: De officiele remake, echt toaal zonde, ik had er nogal wat van verwacht! heavy metal is the law |
|
quote: Van slechterik naar braverik.. ik gok daarom |
|
Saw. Goeie film dat zeker, maar ik had er iets meer van verwacht. Het bleek toch nog behoorlijk wat hollywood-actiefilm-clichés te bevatten. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
House of Flying Daggers. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Crash (2004), IMDB 8.5/10 en in deze score kan ik mij wel vinden (aanrader dus). |
|
Crash is wel ok... zelfde soort sfeer als 21 Grams Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Crash vond ik bagger. Boodschap met een Hamer. Bah. |
|
A Living Hell Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
House of wax gezien. Wat moest ik hard juichen en lachen toen die domme Paris Hilton een pijp door dr harses geboord kreeg. Prachtig! Voor de rest wel grappig filmpje, niet bijzonder. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Altijd fijn als die Jetslet dood gaat, nu nog in het echt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Inderdaad! Des te sneller, des te beter! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Carlito's Way www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
laatste films die ik gezien heb waren prophecy 1,2,en 3....vond ze erg tof. Fuck the world and fuck you |
|
Chopper wel een toffe film, grof maar ook best humoristisch om het charisma van die gast. Lekker australisch sfeertje. Wel een aanrader!: http://imdb.com/title/tt0221073/ Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Jaaaaa geweldig is die!! Zenial |
|
quote: Al Pacino, altijd goed! Brotherhood of the Wolf voor een tweede maal, wel ok "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Pilot en eerste seizoen van Twin Peaks binnen. Heb weer wat te doen de komende tijd |
|
The Legend of Zorro (was een voorpremiere). Nee, geen diepgaande film. Maar wel leuk vermaak! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |