![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Saw 2 ; de scene met de naalden deed me weliswaar ietwat aan de prikkeldraad scene uit Suspiria denken, maar de 'Last house on the left' verwijzing (hoewel overrated) was aardig dus desalniettemin ontegenzeggelijk niettegenstaande een uiterst vermakelijke film ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-02-2006 0:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Toevallig ook Saw 2. Behalve het einde weer een totale nutteloze hakfilm. Bagger. If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"( ![]() |
|
quote: Inderdaad, echt wel een nachtmerriegevoel! Geen film die ik vaak kijk omdat ik er het goede moment voor moet hebben, maar hij maakt wel indruk als ik het doe. ![]() |
|
quote: Zeer zeker een zwarte industriele nachtmerrie! De soundtrack is ook ongelovelijk goed! Voegt echt onwijs veel toe aan de film zelf! ![]() ![]() ![]() Eigenlijk veel medelijden met Henry, tis tenslotte 'zijn' nachtmerrie... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Saw II..vond het een leuke film alleen ja dat einde dus maar weer wachten op deel 3 Deuce Bigalow 2 hmmmmmmmm ja leuke katerfilm SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Eraserhead bevat echt wel veel meer lagen dan enkel schokeffecten: het gaat in de eerste plaats over iemand die vader is geworden tegen wil en dank en die zijn verantwoordelijkheden weigert op te nemen, domme ezel, had een condoom gebruikt dan ![]() En natuurlijk ook het Frankensteinmotief, een kind dat een monster blijkt te zijn, aanvoelt dat de maatschappij hem niet wil en wraak neemt op iedereen, zeker op zijn 'creator.' De moord-en zelfmoordgedachte: radiator lady met het verminkte gezicht die Henry ertoe aanzet zijn kind en dan zichzelf van kant te maken (ze zingt: in heaven, everything is fine) en stampt navelstrengen kapot met haar plateauschoenen [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 14-02-2006 10:37] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: Een maat van me had daarvan een box (voor een paar pleuro) gekocht. Volgens hem was het zonde van zijn tijd. Ik kijk hem binnenkort wel eens. Ik heb zelf de laatste tijd maar weinig films gezien, damn! ![]() ![]() |
|
quote: Ja, ga ons eens even uitleggen wat er precies met die film bedoeld wordt. Domme ezel... ![]() |
|
The Yes Men quote: ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Euh, klootviool. Ik wou die film ook nog eens een keer zien, je hoeft niet gelijk al het vette uit die film hier te posten. Zo blijft er weinig verrassends aan de film over ![]() ![]() |
|
Gisteren Saw II gekeken. Erg vette film en lekker ziek ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind het vette aan de film juist dat iedereen het op zijn eigen manier kan interpreteren. De één ziet een heel ander verhaal dan de ander. Daarom kan je ook niet zeggen hoe de film in elkaar zit, maar alleen hoe het voor jou is. Het is interessant om daar over na te denken, niet om te luisteren naar iemand die verteld hoe het is. ![]() |
|
Wolf Creek is een aanrader!! ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: Ok, ok. Maar ze beschreef ook een paar scenes, vandaar. Een zien of ik deze binnenkort kan bemachtigen. ![]() |
|
quote: Dat is waar, maar het is toch anders is als je het ziet, en hoort zoals Argh al zei, doen! ![]() ![]() |
|
"Hardware", deze film dus: http://www.imdb.com/title/tt0099740/ met een cameo van Lemmy en Iggy pop. verder eigenlijk best een zaad-film. soort van lowbudget terminator goes cyberpunk. ![]() |
|
Klinkt best goed eigenlijk. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Laatste film die ik heb gekeken: Gestapo's Last Orgy ![]() |
|
Premonition van de Japanse Ring-makers had beter verwacht signature ![]() |
|
Laatst gekeken film: The Skeleton Key. Best een bizarre film, niet alleen om zijn thema, maar ook omdat hij volledig is opgenomen in New Orleans dat een paar maanden later volledig onder water verdween. Leuk, verrassend einde... ![]() "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
Skeleton key vond ik succken. Hoodoo.. bwabwa niet 1 keer creepy feeling gehad signature ![]() |
|
Ik wel, maar ik ben dan ook een schijtlijster. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
quote: Neuken? signature ![]() |
|
quote: Hoezo? Heb je een faecaliën-fetish? "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |