![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Stealth. kutfilm, afrader, pratende vliegtuigen zijn gay ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Twin Peaks - Fire walk with me ![]() ![]() |
|
Kill Bill 2 nog maar eens ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Okee dan, niet kijken.. wie bent immers niet gay. ![]() ![]() |
|
quote: Is die film nog wat? Vond deel 1 niet zoveel aan. ![]() |
|
quote:Ik vind beide films geweldig. Maar als je deel 1 niet veel vond, zul je het vervolg ook niet echt leuk vinden. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Night of the living dead alleen metaforisch nog interessant anno ' 06 Suck my piss ![]() |
|
quote: Kon zijn dat deel 2 stukken beter was, nouja andere keer maar eens kijken en oordelen dan. ![]() ![]() |
|
deel 2 is kompleet anders, veel slower en minder geweld ![]() |
|
quote:Mja, qua stijl verschillen beide delen niet echt van elkaar. Waren ook oorspronkelijk als 1 film bedoeld. Deel 1 is wel wat meer 'over the top' trouwens. Idd, oordeelt u zelf maar ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Wellicht kan ik het dan wel waarderen, deel 1 vond ik inderdaad een beetje overdreven hier en daar ghehe. ![]() |
|
Henry, portrait of a serial killer carcasstrid ![]() |
|
Constant Gardener. Fantastisch. ![]() |
|
quote: Dat vond ik nou echt een veredelde James Bond film, wel onderhoudend, daar niet van. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: What the? Sorry, maar James Bond kon ik er helemaaal niet in herkennen. ![]() |
|
Brothers Grimm hmz leuk, en daar is alles wel mee gezegd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Saving Private Ryan. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Reservoir Dogs Suck my piss ![]() |
|
Apocalypse Now Redux Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Commando, op tv. kan iemand me helpen aan die site over hoe gay bannett wel niet is? Ik bedoel, kom op; ![]() ![]() ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
Gisteravond 'The Skeleton Key' gekeken. Best heel vermakelijk en spannend eigenlijk ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Shaun Of The Dead ![]() |
|
quote: Hehe, idd. Zelfs dat loopje van hem ![]() ![]() |
|
Transporter 2. Ook weer gaaf. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |