![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een mengsel van allerlei kerstfilms bij mijn oma. Van zappen word je melig ![]() ![]() |
|
Saw en Battle Royale II. ![]() |
|
Is dat 2e deel van Battle Royale nog wat? ![]() |
|
les misérables, viel wel mee Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Ik heb de eerste nog niet gezien en gehoord dat die beter is, maar ik vond hem vet om een keer gezien te hebben en de moeite waard. ![]() |
|
Mooi, eens kijken of ik er aan kan komen. Edit: deel 1 is btw een vette aanrader! [Dit bericht is gewijzigd door slome op 25-12-2005 4:21] ![]() |
|
The Butterlfy Effect. Echt gaaf. ![]() |
|
gister de nieuwe dawn of the dead maar weeres gezien... blijft humor! cold be heart and hand and bone, cold be travellers far from home ![]() |
|
Gisteravond Saw II gezien. Ik vind het een vette film, deel 1 vind ik echter beter. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Vanavond op het zeer christelijke kersttijdstip 00:15-02:25 David Lynch' "Wild at heart" op Nederland 3.. Weer eens iets anders dan The Grinch of Home Alone 1001 ![]() ![]() |
|
quote: Die is gaaf ja.. Er zijn twee versies in omloop trouwens, de directors-cut heeft een heel ander einde, erg gaaf.. ![]() |
|
"A history of violence" gekeken, erg mooie film. Iets minder herkenbaar als David Cronenberg film dan de rest van zijn werk (voor zover ik het gezien heb) maar wel erg gaaf. Evenals Spider trouwens, een film van alweer een jaar of vier oud van Cronenberg, die hier geheel buiten de bioscopen gebleven is volgens mij. ![]() |
|
quote: Dan zal ik zorgen dat ik die snel zal zien! ![]() Goed dat de avatar terug is! ![]() |
|
Ik ga zo maar eens een filmpje kijken, verveel me de tering. ![]() |
|
Mrs. Doubtfire ![]() ![]() |
|
quote: Spider heeft wel op het IFFR gedraaid, later waarschijnlijk in een paar filmhuizen.. (lekker belangrijk) Goede, vreemde film trouwens. A history of violence heb ik nog niet gezien, maar ik denk dat je inderdaad gelijk hebt wat betrefd de 'herkenbaarheid'. quote: Echte kerstfilms ook ![]() haha, geniaal goed zijn ze in ieder geval wel ! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote: tof! als ik hier niet had gekeken had ik het niet geweten, dus bedankt voor de tip! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: 2 is kut, zitten vreselijk domme plotholes in waar ik me zo erg aan stoorde dat ik 'm uit heb gezet, en dat heb ik vrijwel nooit. Ik heb net Home Alone II gekeken, dat blijft de ultieme kerstfilm. ![]() ![]() |
|
Pietje Bell en Kruimeltje. ![]() Tig waardeloze Santa Claus films. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Die ga ik zeker kijken. (als ik wakker blijf ![]() ![]() |
|
Is "saw" wat? ![]() |
|
quote:dat vertel ik je morgen misschien, gisteren gekocht en zometeen kijken ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Ge-ni-a-le film !! Verplichte kost !! ![]() |
|
quote: Ah! Net 2 DVD's gehuurd, kon ik voor hetzelfde geld er nog 1 bijkrijgen, "saw" meegenomen dus. Maar, ik heb de tik een film die ik aanzet af te kijken en ik heb geen zin nu 1,5 uur naar een budfilm te moeten kijken, hehe. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |