![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Erg gave film! En volgens mij moest die president ook superirritant zijn. ![]() ![]() |
|
quote:Ja snap ik ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: deed me denken aan die gast van nickelback ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ik had ook The exorcism of Emily Rose gezien, en vond dat politieke nogal meevallen.. Maar nu ben ik wel benieuwd naar die Duitse film! Onlangs heb ik Cold Mountain gezien (jaja: rrromantisch hoor!! ![]() En Manderlay, het tweede deel in Lars Von Triers trilogie, was erg interessant, hoewel ik die iets minder sterk vond dan Dogville. Hoe kan het ook anders, want zo'n blasfemisch einde als in Dogville maken we nooit meer mee. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Zojuist Painful Secrets gezien over een 16 jarig meisje die hevig automutileerd. Een groot deel speelt zich af in de familie, hoe zij het niet begrijpen en haar verder de "afgrond" in helpen (met alle goede bedoelingen), evenals de rol van de school en de studenten. Nadat haar enige vriendin ernstig mishandeld is en in coma raakt, gaat het helemaal mis en komt ze in het ziekenhuis terecht. Misschien een beetje overgedramatiseerd, maar ik vond het een boeiende film. ![]() |
|
- Romper Stomper Bot Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Dat zal het geweest zijn! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Zo! die was idd wel lomp ja. ![]() |
|
quote: Ik heb het ook gekeken, ik dacht eerst dat het een vervelend huisvrouwendramaatje was maar dat viel best mee. Best ok, voor een saaie maandagavond. ![]() |
|
Vanavond Vinnie Jones op Veronica! ![]() Edit: Dit is er niet het goede topic voor, maar nu staat het er al. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-04-2006 19:51] ![]() |
|
Film over die gevangen die gaan voetballen? Klein stukje gezien. Vette acteur. Gisteravond, en vanavond verder kijken: Assault on Precinct 13. Eerder deze week: Team America, World Police. Geinig. ![]() ![]() ![]() |
|
Matchstick Men Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Gisteravond.. Predator! ![]() ![]() Ik blijf het een geweldige film vinden! Arnie's beste film, vind ik zelf. ![]() ![]() |
|
quote: Kan iemand bevestiggen of Jean-Claude Van Damme, de predator is, in dat kostuum? Of is dat een broodje aap? Suck my piss ![]() |
|
Ik las wel zoiets op imdb, bij de trivia, laatst. Maar ik geloof dat hij het toch niet wou. Ik zoek het wel even op! Edit: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 14-04-2006 11:11] ![]() |
|
vandeweek gekeken: Aeon Flux en morgen naar de bios: Inside Man ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ ![]() |
|
quote: ![]() ![]() edit; vooral dat; unhappy! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 14-04-2006 19:41] Suck my piss ![]() |
|
Gisteren Ice Age II bwa, vond de eerste toch leuker ![]() |
|
Blair Witch 2 Beetje bagger film, had er meer van verwacht. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Ik heb dit verhaal nog nooit gehoord en mijn eerste reactie is "broodje aap", je gelooft toch niet echt dat Van Damme in dat pak zit? Van Damme is sowieso véél te arrogant en vol van zichzelf om onherkenbaar in een film te willen spelen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Mean machine; aardige film met als hoogtepunt de dubbelle vrije trap, waar die gast in het muurtje 2 keer de bal werkelijk loei- en loeihard tussen z'n noten geschoten krijgt. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Mean Machine True Romance Sin City Hannibal ![]() |
|
quote: Zie mijn quote van imdb.com. ![]() Hij speelt trouwens ook zichzelf in een andere Schwarzenegger film; Last Action Hero. ![]() ![]() |
|
The Machinist. Geweldig. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 15-04-2006 16:11] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |