![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ginger Snaps; gaaf. White Noise; typische schrik-effecten-film. ![]() |
|
The Pianist. Erg mooi. ![]() |
|
Ook naar Saw gekeken...wat n bizarre film!! wel goed ![]() ![]() |
|
Voor de zoveelste x Jurassic Park.. Blijft zo'n heerschfilm.. Die effecten zijn imho gewoon nog steeds ongeevenaard! Weet nog dat ik als 11jarig jochie in de bioscoop zat en met kippevel naar 'echte' dinosaurussen zat te kijken.. En het ziet er nu nog steeds zo ongelofelijk waanzinnig uit, echt super! ![]() Surround-set goed hard, zodat je die krengen aan komt voelen komen... ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
stuk gezien van Die Hard With a Vengeance ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
gisteren voor de 2e keer The Island gezien. blijft een goede film ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Easy Rider Suck my piss ![]() |
|
- Shaun Of The Dead ![]() Grappige engelse 'zombie' komedie... - The Butterfly Effect Dikke mindfuck film ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Them Marsians are coming! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Scooby doo gisteren en daarna Rose Red. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Best of Banned & Death faces soort van faces of death, zeer vermakelijk ![]() krijg je een lache filmpje te zien uit azie van een verongelukte brommerrijder( hoofd tegen paal, schedel in 2en gespleten) zitten ze stukjes hersenen en ingewanden met de blote handen bijmekaar te rapen alsof het de normaalste zaak van de wereld is ![]() . ![]() |
|
Gisteravond SAW gekeken. Erg vermakelijke film, beetje slapjes acteerwerk, maar het eind maakt erg veel goed. ![]() |
|
apocalyps now redux mvg wk10 ![]() |
|
Taxi Driver ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Net de Oscars gevolgd. Nu toch maar even gaan slapen. ![]() |
|
Van het weekend Hostel gekeken. Holy crap wat een heerschfilm ![]() Het is lang geleden dat ik serieus met kots in mn bek van walging heb zitten kijken!! Hulde voor Tarantino ![]() ![]() |
|
als het een Tarantino film was, had je dat kunnen zeggen ![]() |
|
Hij was wel exec producer. ![]() Takashi Miike heeft vast wel ook een beetje gore invloed gehad. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
The Woodsman - Mooie film A Lot Like Love - Ach ja, wel lekkere ontspanning voor 't slapen gaan Kinsey - Aardige film, en een onderwerp wat mij erg aansprak So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote:Het is vooral zijn naam die deze film flink laat lopen, terwijl het natuurlijk geen Tarantino film is maar mensen dat wel denken. Marketingtechnisch wel een slimme zet overigens. Ik kijk hem misschien wel als hij op dvd is. ![]() |
|
quote: Die is vette heersch man.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
DVD-branders zijn de uitvinding van de eeuw. Gekeken onlangs: The Machinist ![]() Christiane F. ![]() The Descent ![]() 40-year old virgin ![]() Land of the dead ![]() The Skeleton key ![]() Red eye ![]() "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
quote: Haha ja hier ook.. Halverwege Scooby Doo sliep ik, net na de erste 10 minuten van Rose Red weer wakker. Jammer genoeg waren het maar de eerste twee delen van Rose Red. Gave film is dat, had die op videoband.. 6 uur lang fun haha. ![]() |
|
Die MTV asianscreen film afgelopen vrijdag The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |