![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
school: Het gezin van Pamel Vrijdag (bezig met) Good Bye Lenin (bezig met) Balzac et la Petite Tailleuse chinoise ![]() |
|
quote: Ik heb hier seizoen 2, 3, en 4 liggen, en vijf kan ik waarschijnlijk zo lenen om de hoek, misschien dat we zondag nog wat kunnen afspreken ofzo? Anyway, bereid je maar vast voor op een berg brandwerk ![]() Zag laatst die philips dvd+r's op spindel, 100 stuks voor 28 euro.... jammer dat ik er net 100 aangeschaft heb.. ![]() |
|
The Brothers Grimm. Ach. Ik heb minuten van mijn leven op ergere wijze doorgebracht. Ik ben alleen nog even aan het bedenken hoe dat ook al weer was.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Wallace & Gromit Munich Suck my piss ![]() |
|
quote: Hey grappig ik ook ;p On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
niet te geloven! Twin peaks - pilot en afl 1 t/m 3. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: "Last House On The Left" heb ik een aantal maanden terug van een kameraad geleend, was vrij vermakelijk, maar als je "I Spit On Your Grave" gezien hebt (heeft niks met Craven te maken, het is ook een seventies rape/revenge exploitation film, dat is de enige overeenkomst) stelt "Last House.." niks meer voor. Die Krug (gespeeld door David Hess) is wel de ideale sadist trouwens, haha, perfecte kerel voor die rol. The People Under The Stairs is ook van Craven ja. Wel een leuke film, maar hoe vaker ik 'm zie hoe komischer 'ie wordt, en die vervelende moralistische boodschap (het kleine knaapje gaat na z'n ontsnappig terug naar dat huis om een of ander wijf en de kerels onder het huis te redden, ja hoor) doet de geloofwaardigheid nogal tekort. ![]() ![]() |
|
bij freerecordshop hebben ze op t moment 3x dvd voor 15€ aanbiedingen... zitten wel wat leuke films tussen zoals: swordfish hooligans, een documentaire trainspotting fear and loathing in las vegas trainspotting from dusk till dawn www.freerecordshop.nl dadelijk maar even naar de stad, wat filmpies inslaan ![]() . ![]() |
|
Walk the line Heerschfilm. Eén van de zeldzame malen dat ik ontroerd ben door een liefdesverhaal ( ![]() Johnny Cash HEERSCHT!! ![]() ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Lord of War Leuke film! ![]() |
|
quote:Gaat dit nu verder waar de film 'Fire walk with me' ophield? Daar is toch al bekend wie de moordenaar van Laura Palmer is? ![]() |
|
Gister nog maar es naar überheerschende "Braveheart" gekeken!!! ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Nog ff checken wat er op stapel staat -als dat zo is- maar het lijkt me prima plan! ![]() quote: Nóg goedkoper ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Vorige week ook gezien, idd goede film ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Zo ff Land of the dead en HP4 halen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Die actie loopt al een tijdje hoor, ik vermoed zelfs dat dit wel eens een blijvend fenomeen kan zijn. OT: wat ik de laatste tijd zoal aan films heb gezien: - Platoon - Apocalypse now - Brothers Grimm - Requiem for a dream - Alien vs Predator - The motorcycle diaries - The best of Tommy Cooper - Crash en nog wat films die ik me niet meer kan herinneren. Edit: waarom heb je eigenlijk 2x Trainspotting gekocht? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door slome op 24-03-2006 18:59] ![]() |
|
zojuist The Bone Collector....was wel ok en eergisteren Memoires Of A Geisha, super mooie japanse film! wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
The League of Gentlemen's Apocalypse. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
A Knight's Tale ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ERG gaaf! Dat begin.. met die kogel - shit wat vet gedaan ![]() I am the 1%. ![]() |
|
Phone Booth ![]() |
|
Vanmiddag Land of the dead...best gaaf.. ![]() ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ja die film moet je ook pas NA de complete serie zien. Daar worden idd alle eindjes aan elkaar geknoopt. (Ik heb zowel de complete serie als de film nog niet gezien btw.. maar ben nu dus druk bezig! Heerschserie! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-03-2006 14:59] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Mooie openingszin in die film inderdaad, en een leuk einde, hehe. Interessant en amusant. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |