![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Grudge. Wat een kutfilm. spelfout weggehaald... ![]() |
|
The Passion of the Christ ![]() Bijzonder imponerende film, die de uitwassen van menselijke wreedheid tot in detail laat zien... no text supplied ![]() |
|
quote: Ja ik ook een gedeelte. Had hem al in de bios gezien. Maar hij blijft indrukwekkend. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Enron: The Smartest Guys in the Room gekeken. Was wel aardig, docu over het Enron-boekhoudschandaal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Verschrikkelijk saaie film vond ik het maar ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Sjakie en de Chocoladefabriek op TV vanmiddag, leuke film. Überjood Gene Wilder met zijn vette haakneus als de excentrieke kapitalist die een bende slaven als werknemers heeft, ik had het zelf niet beter kunnen verzinnen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Havana Blues; over het harde leven van een aantal muzikanten op Cuba die een serieuze carrière in de muziek nastreven. Het verhaal is erg onderhoudend, alleen jammer dat de band van de hoofdpersonen zulke ontzettend clichématige zeikmuziek maakt. Er zat ook nog een korte scene in van een Cubaanse metalband die optrad, wel cool... ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Sin city mickey roark bestaat nog steeds ![]() quote: ^^kwam ik tegen. edit; maar hey, film was gaaf.Dat witte bloed ook.Deed me aan Bishop's bloed denken in alien. http://en.wikipedia.org/wiki/Bishop_(android) [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 16-04-2006 1:15] Suck my piss ![]() |
|
The Machinist Crash The Machinist vond ik erg sterk en crash een vette politiek correcte boutfilm. Kort samengevat ![]() ![]() |
|
quote: Inderdaad, erg respectvol. Alleen wel vervelend als je moet pissen... ![]() no text supplied ![]() |
|
hehe, was bij deze film niet zo'n probleem dacht ik... als je ongeveer 3 minuten doet om even te pissen dan heb je alleen wat 'zweep'slagen gemist haha, je weet toch wel hoe 't afloopt ![]() net even Hostel gekeken, tegenvaller... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 16-04-2006 3:09] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Butchers Green R-Point Black Hawk Down En gewoon weer alledrie supervet. ![]() |
|
quote: Ik zag je quote pas later. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Straks Deuce Bigalow: European Gigolo kijken. En die is me toch een partij slecht, als ik imdb mag geloven. ![]() Ik krijg er steeds meer zin in, heerrrrlijk, een slechte film. ![]() ![]() |
|
Ik heb net een stuk Braveheart op de Duitser gekeken, maar ik trek die Duitse nasynchronisatie nooit. Wel een heerschfilm, heb ik toendertijd met mijn ex in de bioscoop gezien en het is zo ongeveer de enigste film waarbij ik wel eens een traantje moet wegpinken. Prachtig. Freedom! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
@ signature van wimwim: de straling bij chernobyl neemt wel behoorlijk af waardoor het binnen 300 jaar zeker verhoogde straling vertoont maar hoeft niet extra erg te zijn. bovendien bleken misvorminmgen bij kinderen niet extreem veel meer dan bij andere soorte gelijke gebieden.(kerosine en andere chemische stoffen zijn misschien nog groter probleem) [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-04-2006 23:38] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ja, het was ook een beetje zoeken naar de ergste quote die ik kon vinden, hehe. Maar toch. *rilt* ![]() |
|
quote: Oh, 300 jaar maar, dat valt toch wel mee? Dan kunnen we rustig slapen als er nog eens ergens een reactor ontploft. ![]() Kent iemand die fotoserie van die Russin op die motor? Heerschende foto's zijn dat. ![]() ![]() ![]() http://www.kiddofspeed.com/default.htm Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ja, ik ken 'em, maar die schijnt niet helemaal echt te zijn, heb ik eens gelezen, beetje meer drama van gemaakt. ![]() |
|
Ah. It turns out that the Chernobyl motorcycle story may not be quite true. Yes, she went through Chernobyl, but not alone and not on her motorcycle. She went on a standard tourist excursion. Also, some of the pictures are not hers, but from others who have been there. http://www.stumbleupon.com/url/www.uer.ca/forum_showthread.asp%3Ffid=1%2526threadid=8951 ![]() |
|
hehe je hebt nu alleen maar de ernstig onnatuurlijke bouwkunde laten zien van de commies, alle commie flats zien er zo uit. trouwens zijn russische reactoren heeel anders gebouwd dan westerse en zijn er minder snel mensen die ondanks alle waarschuwingen de tests door laten gaan. 300 jaar is eigenlijk niet zo lang, misschien voor een mensenleven maar voor de mensheid is het niets. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
hitchikers guide to the galaxy ![]() ![]() ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Aan de horizon zie je volgens mij de centrale. edit: de laatste foto dus. quote: Er zijn meer centrales, hehe. En wat dacht je van al die nuc. onderzeeboten die weg liggen te rotten in de noordelijke havens. Geen geld om te ontmantelen, lamaar liggen, zorgen voor later. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 17-04-2006 0:02] ![]() |
|
quote: Sjezus, je bent toch niet écht serieus, he? Ik vind het echt een zieke redenatie, onbegrijpelijk dat je zo'n dingen probeert te bagatalliseren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |