![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lijkt ook niet op the exorcist... meer n rechtzaak film maar er zitten wel beelden bij van hoe het was, en als je dan weet dat het echt gebeurd is..kreeg wel kriebels hoor! ![]() |
|
dan moet ik het toch maar eens aanrschouwen. -x- typo Suck my piss ![]() |
|
Saw 2 ![]() ![]() |
|
Ja.. die moet ik zeker zien... vond Saw al zo goed! ![]() ![]() |
|
The Bruce. Wel aardige film over Robert the Bruce, de bevrijder van Schotland. Niet hele denderende actiebeelden van de veldslagen en zwaardgevechten, maar wel leuk. ![]() |
|
Hotel Rwanda ![]() |
|
Hercules in New York. ![]() ![]() Wat een acteerwerk, hahaha! Geweldig. En ook mooi, zo'n man in een berepak die een echte beer moet voorstellen! En geloof dat de hele film in NY is opgenomen, wat te horen is in de laatste scene, die zich op de Olympus afspeelt. Zeus zit op zijn troon en op de achtergrond hoor je auto's rijden! ![]() ![]() Prachtige film, even traantje wegpinken. ![]() |
|
Ik omhels je met duizend armen. Tering, wat een goede Neederlandsche film, voor de verandering. ![]() ![]() ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hostel. moest vergelijkbaar zijn met Saw. nu vond ik Saw 1 & 2 echt super dus tja. maar moet zeggen dat hij me tegenviel. verhaallijn was te kort. begin was beetje langdradig, de actie zelf duurde volgens mij maar een half uurtje, en het einde was te slap. misschien ben ik te kritisch ![]() qua "goorheid" vond ik hem beter dan Saw1, maar zowel Saw1 als Saw2 waren dus echt met verhaallijn beter! in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Dawn of the dead (1978) ![]() ![]() |
|
The Exorcism of Emily Rose Verrassend sterk! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Films zijn gay and overrated. De filmindustrie en Hollywood in het bijzonder is één grote smerige jodenbende. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Ik spaar dvd's ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
volgens mij ben ik de enige persoon op deze aardkloot die SAW2 maar een klotefilm vond. Net weer even 21 Grams gezien, voor de 3e keer. Blijft indrukwekkend! Deprimerend. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: oew, die heb ik jaren terug gezien. Onwijs gave film, veel drugs en zelfs een pielemuis van harvey, herinner ik me ineens. ![]() ![]() |
|
quote: haahha klopt, dit is de Amerikaansche voorkant; ![]() Veel oneliners idd, heel veel drugs, en nog meer oneliners en gunz! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 01-04-2006 0:07] Suck my piss ![]() |
|
The Wooden Camera Erg mooie film. ![]() |
|
One Missed Call 2 ![]() |
|
V for Vendetta ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Ice Age 2, niet vernieuwend.. wel erg leuk weer! ![]() ![]() |
|
Brothers Grimm, leuke film. Vooral dat sprookjes door elkaar lopen en dergelijke. ![]() |
|
Terminator 3 gisteren. Ik kon m'n aandacht er niet bij houden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |