![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De Johnsons, leuke film met een beetje een zwak einde. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Pirates of the Caribean, best leuk. Johny Depp is zo'n fuckin' goeie acteur ![]() www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! ![]() |
|
quote: Want hij is ineens geen goede acteur meer? Iedereen is er 2 jaar geleden achtergekomen dat het een goede acteur is? Als ik verdorie naar Casablanca kijk loop ik toch ook niet ineens 45 jaar achter? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Boogieman, ik weet nog steeds niet waarom, maar een totale afrader wat een rukfilm, met een nog slechter einde ![]() ![]() |
|
quote: Hij was net op tv ![]() ![]() From Hell is trouwens ook zo'n fantastische film! www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! ![]() |
|
Strings. Erg, erg vet gedaan. Aanradertje! ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Ik heb onlangs pas de serie voor het eerst gezien. Was wel erg onder de indruk. Heb ook al die jaren expres de "Fire walk with me" film ontweken om niet de serie te laten verpesten. NB: Maar bereid je vast voor: als je door de mooie seizoen 1 dvd's heen bent kun je aansluiten bij de rij wachtenden op seizoen-2, of natuurlijk de slechte kwaliteit tv-rips en/of bootlegs downloaden. Want seizoen 2 is nog altijd niet uitgekomen op DVD. Ooit wel op video trouwens, maar de kwaliteit van die banden, als je ze al ergens tegenkomt, is ook zeer slecht na al die jaren. ![]() |
|
quote: quote: Ghehehe.. ![]() @Smoochy: Wellicht ziet hij/zij die film toen voor het eerst? ![]() Ik loop ook wat jaartjes achter, ik heb zojuist Ice Age weer gekeken.. geweldige film. Zelfs na 3 keer kijken.. ![]() ![]() |
|
quote: klopt! er is alleen wèl een spaanse versie van seizoen 2 op DVD verschenen, vriend van em heeft em en zou ze voor me branden. S1 heb ik wèl origineel. Ondertussen wacht ik ook nog even op het uitbrengen van S2 wat dus nu is/was uitgesteld tot dit jaar. Het zal mij benieuwen! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Raar, ik wilde aan Twin Peaks beginnen en las op 'Fire walk with me' dat die film een prequel was, daarom heb ik die dus ook als eerste gekeken.. Is die film wel eerder uitgekomen dan de serie? ![]() |
|
Inside Man So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Paradise Now Against God and Government ![]() |
|
Spaceballs ![]() Toch heeft Mel Brooks betere films gemaakt : Blazing Saddles en Young Frankenstein ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
De Johnsons - Leuke maar soms wat amateuristische Nederlandse horror film. Massacre in Dinosaur Valley - Soort avontuur/cannibal film. Helaas bevat het te weinig gore maar verder wel leuk tijdverdrijf. Ice Age - Wel geinig maar bij lange na niet zo leuk of mooi als Shrek. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: +1! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote:Spaceballs heerscht! Pizza de Hut....he ate himself to death ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Nee die is geloof ik na het schieten van de serie nog gefilmd (de serie moest worden stopgezet) om alle losse eindjes nog even aan elkaar vast te knopen maar dan dus wel in vorm van een 'wie heeft laura palmer vermoord' prequel. Desondanks raad ik je nog steeds aan om de serie te gaan kijken! briljant! Moet nu dus ergens S2 vandaan zien te halen. Gister de laatste van S1 gezien, verdomd wat spannend! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 27-03-2006 15:33] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Twin Peaks heerscht zeker!! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Gezien ik'm eindelijk terug heb gekregen van klasgenoten: One night in Paris En Twelve monkeys. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: S1 is wel vetter dan S2 (ben echter pas bij aflevering 12 van S2, dus ik weet niet wat er nog komt ![]() ![]() |
|
Zaterdag: Thinner Verhaal is vanzelfsprekend erg goed, maar de film viel tegen, teveel afwijkend van het boek ![]() |
|
quote: Meer dan 2 jaar, in the Sleepy Hollow was ie ook al schitterend ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Heb laatst Crash gezien...goeie film enne, the exorsisme of emily rose!! echt gebeurd!!scary! ![]() ![]() |
|
quote: ik hoorde van iemmamd vertelde dat het niet op de exsorsist leek. Dat lijkt me best nep. Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |