![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De Nederlandse Joyride. Leuke extra's op de dvd maar de film zelf is maar aan de matige kant. ![]() |
|
De Noorderlingen. Wat een vage film ![]() Toch maar weer een bevestiging dat veel Nederlandse films vaag zijn ![]() ![]() |
|
E.T. Al wel 30x gezien, maar blijft gewoon een heerschende film ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
P.T.U. Twilight of the dark master ![]() edit met hoofdletter,jeweetochgeenedit hahah Suck my piss ![]() |
|
Fight Club again dik ok signature ![]() |
|
The Football Factory ![]() |
|
Bijna Master And Commander. Het scheelde niets. ![]() |
|
quote: Vond je ervan? Gave film. ![]() |
|
Ja ik vond hem ook wel gaaf. Heb hem op DVD. Lekker Engels On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik ook, lag zelf in de 3 voor 15 bak bij free record shop ![]() ![]() |
|
quote: Die bakken zij bedoeld voor dvd's, daar moet je zelf niet in gaan liggen! Maar ik heb er goede dingen over gehoord ja, hmmm, net stufi binnen... ![]() |
|
Doe niet zo bijdehand, kwajongen. ![]() |
|
quote: Veel beter dan Hooligans, met fladderelf Eliah Woods. Lekker lompe film. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote: Hooligans vond ik ook een gave film hoor. Meneer Wood speelt wel vaker gave rollen.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Daar heb ik'm ook gekocht. keigoede film. Ook nog een "documentaire" gekocht voor een paar euro over hooligans. is niet meer dan wat aaneenschakelingen van fragmenten van hooligans in actie. Wat mensen elkaar toch aan kunnen doen zeg.... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-02-2006 15:52] ![]() |
|
quote: HAHAHA die heb ik ook gekocht ja. Gaaf. ![]() |
|
eerst in cinema Big Momma's House gezien met neefje van 12 ![]() ![]() daarna op tv Minority Report, degelijk Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
de Avonden ![]() |
|
quote: is dat nog wat? ik vond het boek briljant, het gaat nergens over, maar toch is het heel erg grappig. de verfilming leek me maar klote maar ik moet erbij zeggen dat ik 'm nooit heb gezien.. vanmiddag maar eens Land Of The Dead gekeken, wel een leuk deel in George A. Romero's zombiereeks. Maar m'n favoriet blijft toch de originele Dawn of the Dead uit 1978 (fuck die remake) ![]() |
|
The motorcycle diaries en The best of Tommy Cooper ![]() ![]() |
|
Identity, boeiende B-film ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Brokeback Mountain - Mooi! Good Night, And Good Luck - Gave film, alleen beetje jammer dat m'n vriend werkelijk helemaal niets van de achtergrond wist (Amerikaanse angst voor communisme), zodat ik de helft uit kon gaan leggen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: Ik ga echt geen film uitleggen aan iemand..als je het niet snapt heb je pech kijk je nog maar een keer..of gewoon te dom om het te snappen.. Ontopic The Big Lebowski gisteren gekeken blijft heersch.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ja, erg vermakelijk ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |