![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() DOG SOLDIERS Suck my piss ![]() |
|
quote: Had je die box nog bekeken? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
creep nice [Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 16-01-2006 13:45] ![]() |
|
Inderdaad gaaf, keek ik vroegah naar op de tv ![]() |
|
quote: In de tijd dat het werd uitgezonden hing ik nog in boomhutten. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Seizoen 2 is nooit uitgebracht; wel maf, want afgezien van de film bestaat er verder geen materiaal van. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Stalag 17 ![]() |
|
quote: ![]() Maar is er dan op tv ook nooit een seizoen 2 geweest? ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Jawel. Gekeken: The Taking of Pelham One Two Three. ![]() |
|
Hopelijk brengen ze het dan snel uit. ![]() Ik wil de rest zien! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Het schijnt dat het dit jaar toch uitkomt. Na jaren lang verschuiven ivm rechtenkwesties. ![]() |
|
![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
the Legend of Zorro. Vermakelijk. Ik moest een paar keer lachen. ![]() |
|
Schindler's List. Blijft een van de beste films ooit gemaakt. Blij dat ik hem op dvd heb aangeschaft. ![]() |
|
King kong gezien. Alleen net het einde van de film gemist. Ik viel in slaap. Dat was niet de schuld van de film hoor. ![]() Dus weet nog niet hoe die afloopt. Tot nu toe gave film ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ![]() Er zijn wel online-petities enzo geweest om de hoge heren van.... Paramount? CBS? Ik weet het niet.... in ieder geval, om de hoge heren te bewegen seizoen 2 ook uit te brengen. Duurt al jaren. Geweldige serie. Hey, niet de vergissing maken om eerst 'Fire Walk With Me' te kijken omdat je ongeduldig bent! ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Maniac, gave film! Hele gave effecten van Tom Savini. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Saw ![]() ![]() |
|
*dubbelpost* [Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 17-01-2006 13:47] ![]() |
|
Gisteravond Attack from mars ( remake ) geniaal ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Mars attacks! is idd een leuke film! ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Dawn of the Dead (origineel uit 1978) The Big Lebowski ![]() |
|
Pay it forward net gezien, wat een dramatische film. Wel een leuk idee, door steeds 3 mensen te helpen proberen de wereld te verbeteren. Allemaal liefde, drama enzovoorts.. wordt het ventje nog vermoord ook terwijl die iemand helpt. Wat een kuteinde ![]() ![]() |
|
quote: SAW 2 is ook zeer vermakelijk ![]() . ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |