![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klopt, vette film is dat. Net "Salo, or the 120 days of Sodom" gezien, voor de derde keer. ![]() |
|
Indiana Jones -*- And the last crusade.. Blijft geweldig, jammer dat zulke avonturenfilm niet meer gemaakt worden al had ik vernomen dat ze bezig waren met een Indy deel 5. En wanneer komt Ghost Rider met Nicholas Cage uit 2006? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Je bedoelt waarschijnlijk deel IV ![]() ![]() |
|
Sin City ![]() |
|
The Chronicles Of Narnia. Niet onaardig. Heb de boeken nog niet gelezen, dus weet niet of de film trouw blijft aan de boeken. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
"One Missed Call" weer eens een Japanse horror-film. ![]() |
|
Before Sunrise ![]() |
|
Minoes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Check heb die box, zitten 4 dvd`s in hhaha..maar die ene is een bonusdvd. Deel 4 je hebt helemaal gelijk. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: er is ook geen deel 7 van starwars hoor(mocht je de box hebben) ![]() maar serieus, ik ben ook wel benieuwd naar een nieuwe indiana jones. hopelijk hebben ze dan het lef om de leeftijd van indiana jones ongeveer gelijk te houden met de leeftijd van harrison ford. ![]() |
|
Seven Nil By Mouth Dans Ma Peau ![]() |
|
Ju-On: The Grudge best onderhoudend ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Rio Bravo ![]() |
|
Constantine. Bout. En Sin City. In slaap bij gepleurd. ![]() |
|
Tja, iedereen trekt zich af op Sin City, maar ik vond hem ook niet zo bijzonder ![]() ![]() |
|
Sin City *splut* ![]() |
|
Repo Man ![]() |
|
Gisteren Keeping Mum gezien. Prima film, leuke galgenhumor ![]() ![]() |
|
March of the penguins voor 't grootste deel; mooie docu ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Hey ik ook. CUTEEEEEEEEEEEEEEEE ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
net sin city gekeken. Als je van vage shit houdt: DIKKE AANRADER! Robert Rodriguez zwaar aan het heerschen met een vleugje Tarantino als "special guest director". ![]() |
|
Ja, die sin city lijkt me ook wel wat. Ik moet nog saw kijken, maar moet ik dat ook echt? Is het de moeite? ![]() |
|
quote: Ja Saw is echt gaaf. Zeker doen. Is weer eens wat anders ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Ja, kijk, ik weet ondertussen wel zo'n beetje waar de film over gaat, maar de film is dan nóg een must om te zien? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |