![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
kont trompet, ben je er voor afgestudeerd?, kom je ook op Namm?, ![]() ![]() |
|
SEVERE is op zoek naar een nieuwe bassist(e). We zijn op zoek naar iemand die lekker kan Grooven en onze muziek lekker aanvult op een eigenzinnige manier! Invloeden van de band zijn o.a.: Nevermore, Bloodbath, Death, Control Denied en Orphanage. Voor wat mp3's kun je op onze myspace pagina terecht! http://www.myspace.com/severegroovicmetal We zijn op zoek naar iemand die zich voor de volle 100% in wil zetten. Ook zoeken we iemand met band-/podiumervaring. De band oefent in Hellevoetsluis. Mail me op p_barendregt@hotmail.com of laat hier een reactie achter. ![]() |
|
Ik zal eens behulpzaam zijn: ------------------------------------------------------- New band with ex-members from ‘thee plague of gentlemen’ is looking for a singer. Profile: You have an aggressive, raw and melodic voice; lots of stage precense and a wild passion for iresponsable loud and heavy music. If you play guitar as well, you have a plus! You don’t mind long drives all over Europe in small and smelly vans for tours. First recordings and gigs planned from early 2007 on, a bit everywhere in Europe. We need someone with 100% motivation and dedication! Rehearsals in Gent, Belgium. Our main influences: all that’s heavy from the 70’s and 80’s, even some of the 90’s, let’s say: Celtic Frost, Neurosis, Motorhead, Warhorse, Black Sabbath, High On Fire, Sleep, Saint Vitus, Cathedral, Candlemass, Iron Maiden, Electric Wizzard, Spiritual Beggars, and the list goes on & on. Mail: jewelthrone@telenet.be ------------------------------------------------- [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Om onze lineup te completeren zijn wij, Obscuris, nog op zoek naar een 2e gitarist en bassist uit omgeving Den Haag/Rotterdam/Leiden. Eigen vervoer en gear zijn een pre. In het vooruitzicht staan optredens, opnames en hopelijk meer! Onze muziekstijl omschrijft zich het best als brute snelle death metal, een frisse combi van invloeden van Immolation, Gorguts, Deeds of Flesh en Hate Eternal. Op dit moment oefenen we in Leiden op verschillende dagen (zoals dat uitkomt), eens in de week. Ook zijn we op dit moment bezig met een demo van 5 nummers en we hopen binnenkort een sample hier te laten horen op mp3. Geinteresseerden kunnen contact op nemen door te mailen naar m_dittmar(@)hotmail(.)com Michael OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! ![]() |
|
quote: Ik was even bang dat je om grote hoeveelheden bier ging vragen. ![]() ![]() |
|
quote: Meh niemand wil bassisten hebben ![]() ![]() |
|
Ik wel, moet je alleen wel viking/folk metal willen spelen in Amsterdam. ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Iemand zin om een bruut death metal band geschoeid op amerikaanse leest te beginnen? Ik op zang, dat dan weer wel.omg Zwolle,Emmen, Meppel [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 19-09-2006 11:50] ![]() |
|
quote: Bruce Banner ![]() |
|
Wat doe je dat mooi lain. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Black Metalband HATIAN, bestaande uit gitarist (22) en bassist (20), zoekt nog steeds een strakke en snelle db drummer en een zanger met een ruwe scherpe strot. Regio: Venlo/Roermond. Invloeden: Setherial, Enthroned, Tsjuder etc. We hebben allebei ervaring met bands (optredens/opnames). Geïnteresseerden kunnen mailen naar demongorgon [at] hotmail [punt] com of odium8 [at]hotmail [punt] com . don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
quote: Oh jawel. Heavy / thrash metal in Utrecht? Klinkt prima! Maarja, die verdomde drummers bestaan niet meer tegenwoordig.... "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Ik ben ook nog wel als bassist beschikbaar. Kom maaaarrr, kom marrrr. ![]() |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:Welke omgeving woon je, en welke stijlen? ![]() |
|
quote: Ja of iets er omheen... ![]() |
|
Eria d'Or zit zonder zanger en is op zoek naar een vervanger. Wij zoeken een veelzijdige zanger(es), die raad weet met grunten, fluisteren, screamen en (cleane) zang. Hiernaast zijn creativiteit, enthousiasme, ruimdenkendheid, etc. een pre. Wij hebben een eigen oefenruimte (nabij Gorinchem), waar we wekelijks oefenen en soms tweemaal per week i.v.m. optredens. Eria d'Or staat voor sfeervolle, melodieuze death/doom metal en de muzikanten halen hun invloeden uit verschillende muziekstijlen. Na drie demo's willen wij binnen een jaar een volwaardig album gaan opnemen. Waarna het grote optreden weer kan beginnen. In het verleden hebben we al veel gespeeld in zalen van klein naar groot (waaronder de Melkweg en Tivoli). Met de nieuwe bezetting is het doel om dit te overtreffen. Immers, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Meer info: www.eriador.nl e-mail: info@eriador.nl ![]() |
|
quote: Hier dus. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Wij, Shattered Hope, energieke metal band met heavy/doom/death/etc. invloeden uit Enschede, zijn op zoek naar een 2e (slag)gitarist om een vetter geluid neer te zetten. Daarvoor willen we een aantal gitaristen langs laten komen om een keer mee te spelen, zodat we iemand kunnen vinden die bij onze band past. We hebben tot dit moment twee demo's opgenomen, en daarbij nog een stapel onuitgebracht materiaal. We willen nu vooral het podium op om onze muziek bekend te maken en hebben daarbij onder andere een samenwerkingsverband met Innosin. Wat van je verwachten is: - dat je 1 keer per week kan repeteren in Enschede (in de oefenruimte of bij iemand thuis) - dat je op het niveau van onze huidige nummers kunt spelen - dat je bij nieuwe nummers inbreng hebt - dat je een leuke persoon bent ![]() Je kunt nummers van ons luisteren op http://www.myspace.com/shatteredhopenl Verdere informatie op www.shatteredhope.nl Contact opnemen kan via dit forum, of via mijn email: olav@shatteredhope.nl . [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-09-2006 23:46] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
*schop* zie boven ![]() |
|
Ik zoek alleen nog een drummer en een oefenruimte omg. Zwolle. Iemand interesse? Of Kent iemand nog een oefenruimte die vrij is op de zaterdag. Dit is niet voor Scheldgeweld, maar voor een nieuw te vormen band. [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 24-09-2006 19:08] ![]() |
|
quote: omg Groningen/Assen en prog death zou tof wezen. ![]() |
|
Ik zoek een blackdeathmetalband in de regio Stadskanaal e.o. Speel al 16 jaar, heb veel podiumervaring en heb gespeeld in Bowel Rupture/Decapitation, Grinroth, Côte d'Aver en Open. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
hmm www.enraged.nl wat voor je? (oefenen in Tynaarlo..) ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |