![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aangezien ik alles schrijf op een 7 snarig gitaar is het wel zo handig als mensen die aan dit concept mee willen werken over hetzelfde bereik beschikken. ![]() |
|
quote: Is John niks dan? ![]() |
|
quote: Nog niks gehoord helaas ![]() |
|
quote: zo... nog maar eens onder de aandacht brengen... ![]() ![]() |
|
quote: Niet om bijdehand te doen, maar de noten zijn hetzelfde hoor ![]() ![]() |
|
quote: Je hebt er alleen een paar lage bij, en die gebruik ik best veel ![]() ![]() |
|
Ok i see.. en een andere "Tone" ![]() ![]() |
|
Are you a bassist and looking for a band (located in Holland, Overijssel, Hellendoorn)? please contact Roy Kamphuis tel: 06-43437583 roy AT bajvan-agency.nl - you need to give 200% dedicated as hell!!!! - you need to have time (wednesday rehearsal) - you want to play a lot of show - be prepared to go to foreign country's in february 2007 www.myspace.com/incissionmusic please react even if you only know a dude who can play!!!! -cheers- ![]() |
|
Zoek je een buitenlander? ![]() |
|
Hellendoorn is redelijk dicht bij de Duitse grens..... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Hellunddoorn? ![]() |
|
Zoiets ja...Dus het is mij een raadsel waarom het niet in het Duits geschreven is. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: als het maar kan bassen. en ik had geen zin om het te vertalen ![]() ![]() |
|
en nu de juiste versie: ..:::OPROEP NIEUWE BASSIST VOOR INCISSION:::.. Ben jij de bassist die kan bassen maar nog geen band heeft? Dan is dit je kans! De metal formatie Incission uit Overijssel (omgeving: Hellendoorn/Rijssen) is op dit moment hard op zoek naar een nieuwe bassist voor de formatie. Voel jij je aangesproken of ken je iemand waarvan jij denkt dat dit wat voor diegene is neem dan contact op met Roy Kamphuis tel: 06-43437583 mail: Roy@incission.com www.incission.com www.myspace.com/incissionmusic Natuurlijk zal er eerst een auditie volgen en attendeert Incission je op de volgende punten: -Je dient 200% geven. -Je dient tijd hebben (elke woensdag repeteren en regelmatig in het weekend optreden). -Wees gemotiveerd. Om te repeteren, maar ZEKER om op te treden. -In het buitenland willen spelen. -Makkelijk in de omgang zijn. -Je apparatuur voor elkaar hebben. Road and rock ready. ![]() |
|
Die dubbele S, is dat met opzet gedaan, of gewoon een domme zpelvaut? ![]() ![]() edit: of vereren jullie Ome Aad z'n fijnste troepen? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-11-2006 22:25] Bruce Banner ![]() |
|
Gitariste zoekt bandleden uit de omgeving van Delft voor melodische death/black metal band in de stijl van Children Of Bodom. Ik ben 17 jaar en ik speel ongeveer 3,5 jaar. Heb je interesse mail me dan. Email: ilsevanhoorn@hotmail.com ![]() |
|
Om onze lineup te completeren zijn wij, Obscuris, nog op zoek naar een 2e gitarist en bassist uit omgeving Den Haag/Rotterdam/Leiden. Eigen vervoer en gear zijn een pre. In het vooruitzicht staan optredens, opnames en hopelijk meer! Onze muziekstijl omschrijft zich het best als brute snelle death metal, een frisse combi van invloeden van Immolation, Gorguts, Deeds of Flesh en Hate Eternal. Op dit moment oefenen we in Leiden op verschillende dagen (zoals dat uitkomt), eens in de week. Ook zijn we op dit moment bezig met een demo van 5 nummers en we hopen binnenkort een sample hier te laten horen op mp3. Geinteresseerden kunnen contact op nemen door te mailen naar m_dittmar(@)hotmail(.)com Michael OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! ![]() |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
hey ik ben weer bandloos en nu toch echt weer op zoek naar een band. Ik speel nu zo'n 3 jaar gitaar en een jaartje keys/piano. Ben nu wel bezig met een soort van studioprojectje maar wil nu toch wel weer in een echte band. Mijn voorkeur gaat uit naar power/gothic/prog/folk metal maar sta wel open voor andere stylen ik kom uit Beilen. En zoek een band tussen Groningen en Zwolle cheers ![]() |
|
quote: black_mayhemAThotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 30-11-2006 15:39] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Probeer die oude Methusalem zanger es te benaderen, die komt echt wel dicht in de buurt van wat je zoekt. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Heb je daar een URL van? of iets anders ofzo? ![]() |
|
Hey! Ik zoek volk om een progressieve metalband mee op te starten in de trant van Opeth en Daylight Dies. Omgeving Eindhoven Intresse? Mail me! nijssenm@zonnet.nl Greetz Mark [Dit bericht is gewijzigd door IbaVai op 30-11-2006 19:22] ![]() |
|
En waar wil je dat gaan doen? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |