![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pollution zoekt 2e Gitarist! Progressive Thrash Metal band Pollution uit Ommen/Zwolle zoekt een 2e Gitarist. We eisen niet veel van je, we zijn puur op zoek naar iemand die een strakke begeleiding kan geven tijdens solo's en dergelijken. Als je zelf meer wil doen kan dat natuurlijk ook. We staan altijd open voor nieuwe inbreng en ideeën dus dat ou zeer welkom zijn! We beschikken over een eigen oefenruimte in Ommen. www.pollution.nl.tt Hopelijk heb ik jullie hier voldoende mee geinformeerd. ![]() |
|
Gitariste zoekt bandleden uit de omgeving van Delft voor melodische death/black metal band in de stijl van Children Of Bodom. Ik ben 17 jaar en ik speel ongeveer 3,5 jaar. Heb je interesse mail me dan. Email: ilsevanhoorn@hotmail.com ![]() |
|
Hey! Ik zoek volk om een progressieve metalband mee op te starten in de trant van Opeth en Daylight Dies. Omgeving Eindhoven Intresse? Mail me! nijssenm@zonnet.nl Greetz Mark ![]() |
|
Zeker geen gasten uit amsterdam die nog een grunter zoeken?? ![]() |
|
Nee, maar wel een zanger voor een Priest coverband!! ![]() |
|
quote: en zo hoort het meer metal in mijn home town! ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Hey! Ik zoek volk om een progressieve metalband mee op te starten in de trant van Opeth en Daylight Dies. Omgeving Eindhoven Intresse? Mail me! nijssenm@zonnet.nl Greetz Mark ![]() |
|
Grindcoreband BRAINBLAST zoekt met SPOED!!!: - ZANGER - BASSIST - DRUMMER Brainblast heeft net nieuwe cd klaar, maar wegens vertrek van leden en met het oog op optredens om die cd te promoten, zoekt Brainblast dus nieuwe leden. Gevraagd: - 200% inzet - Eigen vervoer - Eigen gear - Enige ervaring Liefst omgeving Dordrecht. Interesse? Mail naar gitarist Ruud (ruud_en_syl@hotmail.com). Voor meer info en MP3s kijk hier. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 22-12-2006 23:09] ![]() |
|
Gitarist(25 jaar) is op zoek naar bandleden om muziek te maken in de stijl van Iron Maiden(seventh son periode), mercyful fate etc. Kortom jaren 80 heavy metal. Liefst uit de omgeving Hardenberg/Hoogeveen. Heb je belangstelling reageer maar via email. m_vdelden@hotmail.com ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Ja, nou weten we het wel. ![]() |
|
w00ps. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:Een CD opnemen en vervolgens vertrekt op jou na iedereen.. Hoe komt dat? ![]() |
|
Waar komt Massive Assault vandaan ? ![]() |
|
quote: Hoogeveen en omstreken. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
En waar repeteren ze ? ![]() ![]() |
|
Volgens mij in het Podium in Hoogeveen, maar zeker weten doe ik het niet. Mail ze anders even. ![]() Edit: Typtyfus... [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 29-12-2006 18:24] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Podium Hoogeveen ja. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Aangezien er 2 leden uit Groningen komen 1 uit Dedemsvaart en 1 uit Hoogeveen. Hebben we de oefenruimte behoorlijk centraal voor iedereen gehouden. Dus hoogeveen was in dit geval geschikt. Deze ruimte staat ook op naam van de band met als voordeel dat we de complete backline kunnen laten staan na het repeteren. Onze zanger in Dedemsvaart beschikt ook over een eigen oefenruimte, ook met dezefde voordelen. We zitten wat dat betreft in een behoorlijk luxe positie. ![]() |
|
quote: Hoho, ik ben slechts iemand die dit voor iemand anders post. Ikzelf zit niet in die band. Maar om even wat inzicht te geven, er waren wat strubbeling met 1 lid, waardoor de band even stil lag, dit was al tijdens de opnames van de cd. Cd-opnames zijn vervolgens gewoon afgemaakt, waarna de zanger naar Oostenrijk is verhuisd (heeft oostenrijkse vriendin). Dus vandaar. De gitarist wil gewoon nu met die band verder en zoekt dus nieuwe leden, zodat men kan optreden om die cd te promoten. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Zijn er geen mensen die mede een folkmetalband willen oprichten met ervaren EN gemotiveerde gitarist. LEeftijd speelt geen rol. Het zou in de stijl zijn van Ensiferum, Windir, Eluveitie, Borknagar, Satyricon (stijl a la 'Dark Medieval Times'), Emperor, Moonsorrow, ... Het is wel in Gent of omstreken te doen (dus in België). ![]() |
|
quote: ik zal wat meer info verstrekken. Drummer Gideon van Massive Assault vertrekt bij de band wegens verschillen in prioriteiten tussen hem en de overige bandleden. Hij blijft de band nog wel tijdelijk ondersteunen bij toekomstige optredens. Massive Assault is op zoek naar een waardige vervanger met voldoende tijd en motivatie om de band naar een hoger plan te tillen. De band zoekt iemand die wekelijks kan repeteren en bereidheid heeft om tijd voor optredens/tours vrij te maken. Een voorliefde voor Scandinavische death metal van begin jaren 90 is een pre. Op de website en op myspace is muzikaal referentiemateriaal te vinden. Gegadigden kunnen zich per email melden. Mail: grindmasterflesh@hotmail.com De band beschikt over eigen oefenruimtes/studio in Hoogeveen en in Dedemsvaart. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |